Fast det kan ju bli lite jobbigt när man vill dumpa och det plötsligt blir mycket dyrare att bo![]()
Man måste binda sina lån och eventuellt sin bankman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det kan ju bli lite jobbigt när man vill dumpa och det plötsligt blir mycket dyrare att bo![]()
Betyder det att man måste RINGMÄRKA dem?Man måste binda sina lån och eventuellt sin bankman.
Betyder det att man måste RINGMÄRKA dem?
Som jag tidigare sagt så går mitt dejtande uselt. Men en lite intressant sak är att jag på typ en vecka fått mail från två olika tjejer? Utöver att Claudia regelbundet besöker min sidaSå nu undrar jag om det är vanligt att du som är tjej och angett att du söker män får mail från tjejer? Eller är det jag som utstrålar något jag inte är medveten om?
Mailen har innehållet komplimanger och frågan om jag skulle kunna tänka mig testa en tjej typ.
Jag läste nånting om att vi attraherades av en persons lukt om vi var olika rent genetiskt, medan stora genetiska likheter skulle innebära att lukten inte blir attraherande eller rent av motbjudande för att förhindra inavel. Vet inte om det stämmer men det känns ju helt klart sisådär att hamna i säng med en snubbe och inse att han stinker - tänk om man har en borttappad brorsa eller kusin man inte vet om!![]()
Jag tror jag väntar någon vecka med eventuella närmanden. Tills mitt lån är utbetalt.Betyder det att man måste RINGMÄRKA dem?
Aha.. Det fattade inte jag...Jag tolkade det som: grädde =spermie, bröd =ben. Men det kan vara något helt annat förstås.
Oavsett så är han ju helt klart ett KAP. Men jag känner mig inte riktigt värdig hans uppmärksamhet![]()
Alltså det där var något av det vidrigaste!Snark...
Vissa alltså.
Var en herre med en ålder på 10 år över vad jag angett att söka efter. Första mailet var ett som verkade som att han förväxlade mig med någon varav jag svarade kort att det inte var jag.
Sedan hade jag fått ett antal mail,även om jag inte svarade på en enda.. bla att självklart så delar man på hushållssysslor "Jag kan diska och byta glödlampor".
Gick in på presentationen för att blocka. det var ju egentligen drömmannen.
Vem faller inte för :
"Ska vi vara som en semla? Du står för brödet, jag för grädden. "
"Alla trinda 3-barnsmammor kan gå vidare"
" Jag accepterar inte att vara andrahandsval eller b-plan. Jag är för bra för det. "
Haha, det där låter faktiskt lite bekant!Jag läste nånting om att vi attraherades av en persons lukt om vi var olika rent genetiskt, medan stora genetiska likheter skulle innebära att lukten inte blir attraherande eller rent av motbjudande för att förhindra inavel. Vet inte om det stämmer men det känns ju helt klart sisådär att hamna i säng med en snubbe och inse att han stinker - tänk om man har en borttappad brorsa eller kusin man inte vet om!![]()
Ja det däremot stämmer såvitt jag vet. Och det har man ju märkt när en karl luktat gottHaha, det där låter faktiskt lite bekant!
Sen är det väl iaf konstaterat däremot vetenskapligt hur viktigt det är med en persons lukt för attraktionen. Det har väl med feromoner och dyl att göra?
Heja Bison!Är grannen hemma och jag orkar hålla mig vaken längre än till sju ska jag fråga om han vill ut och gå med Rubenson.
Så får vi väl se om jag kan ta något initiativ eller inte.
Den där Claudia har kommit på tal i tråden tidigare. Hon har även varit in på min. Verkar vara väldigt aktivSom jag tidigare sagt så går mitt dejtande uselt. Men en lite intressant sak är att jag på typ en vecka fått mail från två olika tjejer? Utöver att Claudia regelbundet besöker min sidaSå nu undrar jag om det är vanligt att du som är tjej och angett att du söker män får mail från tjejer? Eller är det jag som utstrålar något jag inte är medveten om?
Mailen har innehållet komplimanger och frågan om jag skulle kunna tänka mig testa en tjej typ.
Snark...
Vissa alltså.
Var en herre med en ålder på 10 år över vad jag angett att söka efter. Första mailet var ett som verkade som att han förväxlade mig med någon varav jag svarade kort att det inte var jag.
Sedan hade jag fått ett antal mail,även om jag inte svarade på en enda.. bla att självklart så delar man på hushållssysslor "Jag kan diska och byta glödlampor".
Vem faller inte för :
" Jag accepterar inte att vara andrahandsval eller b-plan. Jag är för bra för det. "
En tackar! Det var en trevlig natt för mig också.Nja, bra rep räcker långt. Har jag hört. @Trani är nog bättre på sånt har jag fått för mig![]()
Nja, tror mer att det är brön = bröst och inte ben som det syftas på. Någon som vill komma på ens bröst.Jag tolkade det som: grädde =spermie, bröd =ben. Men det kan vara något helt annat förstås.
Oavsett så är han ju helt klart ett KAP. Men jag känner mig inte riktigt värdig hans uppmärksamhet![]()
Snark...
Vissa alltså.
Vem faller inte för :