Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte. Jag är ju ofta den som föreslår att vi ska ses.
Jag vill ju liksom ha honom lite för mycket :(
Han har ju blivit avvisad. Vad ska han tro?

Jag tänker att antingen testar du att förföra honom eller så - fortsätter ni så här?

Det är väl lite väl mycket begärt att han ska försöka igen, ändå? Även om han väl på något vis vill det.

Okej. Var på en dejt igår kväll, han var trevlig men verkligen inget för mig. jag tänkte att vi skulle kanske kunna vara vänner. Så sa han att alla han träffat på tinder bara vill vara vänner, och det är inte det han vill. Jaja. Vi får se, hoppas han inte hör av sig igen men han verkade tycka om mig.

Sen var jag på en lunchdejt idag med en annan. Även han var trevlig, men inget för mig. Och jag trodde vi både kände så. När vi skiljdes åt var det en kram och hejdå. Inget prat alls om att ses igen. Sen nu så skriver han till mig. Jag vet inte om jag ska svara eller inte. Han har inte frågat nånting eller så, och känns väldigt konstigt att bara svara att jag inte vill ses nåt mer, när han inte föreslagit att ses. Men samtidigt så hatar jag själv att bli ignorerad. Så nånting borde jag väl säga.

Och i helgen så träffade jag en kille för andra gången. Det var trevligt och bra. Fikade, promenerade, gick hem till mig. Sen hade vi båda andra middagsplaner och så. Sen hörde jag av mig till honom på lördag natt. Ingen fråga, men ja egentligen typ ett booty call. Han svarade inte. Så nu kan jag ju inte höra av mig till honom igen. Hade gärna träffat honom mer, men vi får se. Kanske hör av mig om ett par veckor.

Det är så krångligt det här! Men rätt kul.
Alltså, kille 1: varför sa du till honom att du vill vara vänner när det uppenbarligen inte stämmer? Personer som jag hoppas aldrig ska höra av sig mer är inte sådana jag tycker är idealiska blivande kompisar ;)

Kille 2: är du inte intresserad tycker jag det är schystare att säga det än att bara ignorera. Har man inte träffats är det väl en sak, men nu kan har ni ju ändå det. Oavsett om han inte bett om en till dejt hade jag nog bara skrivit att han verkat trevligt med att fet inte klickat (eller nått dyl) och önskat honom lycka till vidare.

Kille 3. Är du intresserad hör av dog igen. Sen kanske sannolikheten inte är superstor att det är ömsesidigt då han inte svarat, men kanske nappar han bättre när det inte är booty-call. Inget lär bli värre av att testa igen, hur som :)

Jag är med dig helt.
Måste bara bli tillräckligt modig.
Alltså du bjuder in honom på Alla hjärtans dag
Han blir jätteglad och kommer genast över till dig
Och det betyder ATT...??? :confused: :idea: :angel:

Om inte annat så måste du komma till skott innan han råkar hitta den här tråden :laugh:
Ska vi hjälpa till? Bjud in honom, och så kommer vi och
1) bjuder på vin och insisterar på att ni ska dricka
2) sätter oss på ömse sida om er i soffan så att ni måste flytta närmare varandra
3) håller en mistel över er
4) osv osv i all oändlighet!!!!!!
5) KOM IGEN!!!

Alltså, kille 1: varför sa du till honom att du vill vara vänner när det uppenbarligen inte stämmer? Personer som jag hoppas aldrig ska höra av sig mer är inte sådana jag tycker är idealiska blivande kompisar ;)

Kille 2: är du inte intresserad tycker jag det är schystare att säga det än att bara ignorera. Har man inte träffats är det väl en sak, men nu kan har ni ju ändå det. Oavsett om han inte bett om en till dejt hade jag nog bara skrivit att han verkat trevligt med att fet inte klickat (eller nått dyl) och önskat honom lycka till vidare.

Kille 3. Är du intresserad hör av dog igen. Sen kanske sannolikheten inte är superstor att det är ömsesidigt då han inte svarat, men kanske nappar han bättre när det inte är booty-call. Inget lär bli värre av att testa igen, hur som :)

Kille 1. Jag sa inte till honom att jag ville vara vänner. Jag tänkte det, och då säger han apropå ingenting att alla han träffat vill vara vänner och det är han inte intresserad av. Så då känner jag ju att jag inte kan säga så, och något annat är jag inte intresserad av.

Kille 2. Ja, det känns som jag ska säga något. Vet inte hur jag ska formulera mig så det inte låter drygt.

Kille 3. Tänker ge det lite mer tid, men sen hör jag nog av mig igen. Och svarar han inte då heller så får det väl va.

Grannen blev nog lite sur. Föreslog att vi kan ses i morgon men då skulle han ut och springa, hela kvällen eller vadå?
Men jag ska smöra lite så hoppas jag att han dyker upp när han sprungit klart :)

Grannen blev nog lite sur. Föreslog att vi kan ses i morgon men då skulle han ut och springa, hela kvällen eller vadå?
Men jag ska smöra lite så hoppas jag att han dyker upp när han sprungit klart :)

Jag måste säga att jag förstår honom, hade också tröttnat lite.

Man kanske inte springer hela kvällen, men min gissning är att han dessutom har annat för sig/inte har lust att ses men väljer en kort förklaring.

Jag måste säga att jag förstår honom, hade också tröttnat lite.

Man kanske inte springer hela kvällen, men min gissning är att han dessutom har annat för sig/inte har lust att ses men väljer en kort förklaring.

Mycket möjligt att det är så.
Den som lever får se :)

Kille 1. Jag sa inte till honom att jag ville vara vänner. Jag tänkte det, och då säger han apropå ingenting att alla han träffat vill vara vänner och det är han inte intresserad av. Så då känner jag ju att jag inte kan säga så, och något annat är jag inte intresserad av.

Kille 2. Ja, det känns som jag ska säga något. Vet inte hur jag ska formulera mig så det inte låter drygt.

Kille 3. Tänker ge det lite mer tid, men sen hör jag nog av mig igen. Och svarar han inte då heller så får det väl va.

Ah, då förstår jag! Men då kanske det är lättast att bara säga att du inte är intresserad öht om kille 1 hör av sig? Självklart trist att han inte hittat rätt i dejtingen än, men det är ju inte ditt fel ;)

Förstår att du inte vill låta dryg mot kille 2, men samtidigt är du ju inte intresserad :p

Låter väl som en bra "plan" med kille 3 :)

Hej! Får man hoppa in här mitt i? :) har precis börjat testa nätdejting, eller ja mest bara nätprat hittills. Verkar kul att snacka om det med andra.

Vad skulle ni svara på "Hej, får jag vara aktiv med dig?" ? Ingen info utan bara fråga... tror de verkligen man ska nappa på det?

Hej! Får man hoppa in här mitt i? :) har precis börjat testa nätdejting, eller ja mest bara nätprat hittills. Verkar kul att snacka om det med andra.

Vad skulle ni svara på "Hej, får jag vara aktiv med dig?" ? Ingen info utan bara fråga... tror de verkligen man ska nappa på det?
Självklart, bara att slänga sig in i tråden med huvet före :D

Jag hade nog bara svarat "nej" ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX