Självklart, bara att slänga sig in i tråden med huvet före
Jag hade nog bara svarat "nej"![]()
Ja, men det känns så hårt. Han ser snäll ut på bilden och jag är mesig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart, bara att slänga sig in i tråden med huvet före
Jag hade nog bara svarat "nej"![]()
Haha.. Vad var det för diskussion?@Bison - sätt dig i knät på honom och ta av dig tröjan.
SilverkedjanHaha.. Vad var det för diskussion?
Det låter bekant?
Som man träffat på en chatt, gissningsvis en anonym chatt och vad de pratat om kan man ju bara föreställa sig.Å andra sidan skulle INGEN här stämma träff med någon klockan tre på natten på en gata i Hjällbo![]()
Det är faktiskt helt ok att låta bli att svara, även om de ser snälla ocj trevliga utJa, men det känns så hårt. Han ser snäll ut på bilden och jag är mesigmen är absolut noll intresserad så det är ju det bästa. Enklare med de som är direkt dryga att bara ignorera!
Förmodligen inte, men å andra sidan hämtade min sambo mig på Arlanda första gången vi träffades och jag åkte bil med honom därifrån. Dumt egentligen har jag tänkt efteråtÅ andra sidan skulle INGEN här stämma träff med någon klockan tre på natten på en gata i Hjällbo![]()
Förmodligen inte, men å andra sidan hämtade min sambo mig på Arlanda första gången vi träffades och jag åkte bil med honom därifrån. Dumt egentligen har jag tänkt efteråt![]()
Blev också inbjuden till en nattlig promenad fast i Umeå av random kille från chatt (många år sedan nu). Tackade nej och blev istället mordhotad, folk är inte riktigt kloka.
Fast jag var 27 år, så inga sena tonårJag gjorde en del såna dumheter i sena tonåren. Ibland gick det bra, ibland not so much... Numera vågar jag knappt träffa främmande folk om det inte sker på ett lagom stort cafe.
Som man träffat på en chatt, gissningsvis en anonym chatt och vad de pratat om kan man ju bara föreställa sig.![]()
Förmodligen inte, men å andra sidan hämtade min sambo mig på Arlanda första gången vi träffades och jag åkte bil med honom därifrån. Dumt egentligen har jag tänkt efteråt![]()
Det var egentligen inte så illa (möjligen rätt illa att jag ser det så dock). Värre var det den gången killen i flera månader hade agerat som en helt normal människa, personen hade till och med fått mitt mobilnummer, men när jag skaffade pojkvän blev han helt galen. Han hade i sin egen lilla värld fått för sig att vi var på väg in i ett förhållande (hade aldrig träffats eller ens diskuterat att träffas) och ägnade sig rätt systematiskt åt massa otrevliga tillmälen, bland annat mordhot. Han tog faktiskt kontakt år senare och bad om ursäkt, berättade att han varit psykiskt instabil och antagligen hade kunnat göra allvar av sina hot om vi bara bott närmare varandra.Efter en sådan sväng är det ju ett hårt jobb att behålla tron på mänskligheten och det goda i idéen att nätdejta![]()
Det är faktiskt helt ok att låta bli att svara, även om de ser snälla ocj trevliga ut![]()
Jag brukar oftast bestämma träff utan att lämna ut nummer, eller att ev lämna det precis innan träff.Sant! Tror jag kör på den, även om det är lite fegttycker de kan bemöda sig med att skriva lite om sig själva i alla fall om de vill ha nåt vettigt svar.
Hur brukar ni göra när ni vill träffa nån? Jag skriver med två killar som verkar trevliga och skulle gärna träffa båda... lämnar ni ut nummer direkt på sajten eller skriver nån annanstans först eller bara bestämmer en mötesplats kanske? Fast det är ju dumt om nåt skulle dyka upp så nån inte kan komma. Ja, jag är total nybörjare! Ha lite tålamod, please![]()
Kan du inte bara säga till honom att du gillar honom men att du blir så himla blyg? Skicka sms? Någonting för att hjälpa till lite på travenGrannen och jag har bestämt att vi ska ses en annan dag.
Dock lär det ju dröja eftersom jag jobbar kväll en vecka i sträck nu![]()
Hur brukar ni göra när ni vill träffa nån? Jag skriver med två killar som verkar trevliga och skulle gärna träffa båda... lämnar ni ut nummer direkt på sajten eller skriver nån annanstans först eller bara bestämmer en mötesplats kanske? Fast det är ju dumt om nåt skulle dyka upp så nån inte kan komma. Ja, jag är total nybörjare! Ha lite tålamod, please![]()