Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men neeeej, om du redan har problemet att ingenting händer er i mellan så måste du ju vara tydlig på att du vill mer än bara sitta och glo på film ihop eller gå ut med hunden. Jag skulle försöka vara mycket mer på om jag vore du. Det är ju svårt om man är blyg och så förstår jag.

Jag vet ju det :(
Men nu jobbar jag jättemycket så just nu känns det en bra möjlighet att prata lite med honom och förhoppningsvis kunna bestämma en träff när jag är ledig igen
Jag förstår inte varför jag blir så blyg med honom när jag aldrig är det annars.

Varför hitta på en massa konstiga saker? Varför inte bara vara rak och ärlig?

Hitta på?
Jag behöver hundvakt när jag jobbar och han erbjudit sig eftersom han gillar Ruben och Ruben gillar honom.
Det är ju inte så att jag ljuger för honom på något vis.

Jag fick mail igår av en man på 60+, som är så "bitter" över att folk bara vill träffa jämnåriga. Han söker kvinnor runt 40 och tycker inte att han blir accepterad på HP pga det...

Öh... Nähä? Det finns tydligen fler än jag som inte är intresserade av män som skulle kunna vara min pappa...
Haha.. Låter som någon som skulle kunna skriva att "åldern har ingen betydelse"
dvs hans egen ålder har ingen betydelse. Andras har betydelse.

För han är ju så mkt yngre än vad alla andra är...
Tror han själv... inte andra...

Just därför bör det förtydligas på lappen att det är matte det gäller :p

:D
Jag tycker ju verkligen att grannen är supertrevlig och jag trivs bra i hans sällskap. Men blir det inte mer än såhär är det ju ingen katastrof heller.
Jag har flera manliga vänner och skulle gärna vara vän även med grannen. Det är ju asbra att ha någon nära att fika och prata och som kan ta Ruben ibland.

Jag fick mail igår av en man på 60+, som är så "bitter" över att folk bara vill träffa jämnåriga. Han söker kvinnor runt 40 och tycker inte att han blir accepterad på HP pga det...

Öh... Nähä? Det finns tydligen fler än jag som inte är intresserade av män som skulle kunna vara min pappa...
Säg till honom att ragga upp en dam på 80 Det finns säkert någon sån som vill ha lite "lammkött"

strategibyte.png

Strategibyten är överskattade :p

On another note har jag suttit och uppdaterat min profil på Tinder och tänkte ge det en ny chans men har problem med att diverse profiler vägrar ladda. Är det bara hos mig det strular eller är det Tinder som har kajkat ihop?

strategibyte.png

Strategibyten är överskattade :p

Baaah vilken tröttsam typ. Man undrar ju om någon nappar på tredje försöket? Och om hen gör så till alla och typ ingen svara, inser man inte att man måste ha lite mer fantasi i sina kontaktförsök? Men det är väl såna som sen klagar på att det aldrig går att träffa någon för ingen svarar :banghead::grin:

Baaah vilken tröttsam typ. Man undrar ju om någon nappar på tredje försöket? Och om hen gör så till alla och typ ingen svara, inser man inte att man måste ha lite mer fantasi i sina kontaktförsök? Men det är väl såna som sen klagar på att det aldrig går att träffa någon för ingen svarar :banghead::grin:
Haha men typ!
Till hans försvar så bytte han iaf strategi litegrann när han tog bort sitt "tjena" :D

Ah, då förstår jag! Men då kanske det är lättast att bara säga att du inte är intresserad öht om kille 1 hör av sig? Självklart trist att han inte hittat rätt i dejtingen än, men det är ju inte ditt fel ;)

Förstår att du inte vill låta dryg mot kille 2, men samtidigt är du ju inte intresserad :p

Låter väl som en bra "plan" med kille 3 :)

Kille 1 har inte hört av sig. Så han fattade nog att jag inte var intresserad. Hör han av sig så säger jag som det är.
Kille 2 tog det bra. Så det kändes bra.
Kille 3 frågade jag om han vill äta middag. Inget svar. Så då är det väl klart.

Ska ut och äta mat och dricka öl med en kompis nu och spana lite på vad som finns där ute. Haha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka