R
Raderad medlem 6459
Du kan väl dra en vals om att du bara träffar 15-20åringar och att du inte blir accepterad för det heller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan väl dra en vals om att du bara träffar 15-20åringar och att du inte blir accepterad för det heller?![]()
Det borde jag göra.
Funderar på att fråga om han kan ha Ruben någon dag i helgen. Han gillar ju verkligen Ruben och då kan jag prata lite med honom.
Men neeeej, om du redan har problemet att ingenting händer er i mellan så måste du ju vara tydlig på att du vill mer än bara sitta och glo på film ihop eller gå ut med hunden. Jag skulle försöka vara mycket mer på om jag vore du. Det är ju svårt om man är blyg och så förstår jag.
Hoppas bara han fattar att det är Bison som erbjudandet gällerSkriv en liten lapp som du fäster på Rubens halsband. "Ligga?"
"Matte vill ligga!" !?Hoppas bara han fattar att det är Bison som erbjudandet gäller![]()
Bahahahaha!Hoppas bara han fattar att det är Bison som erbjudandet gäller![]()
"... och därför skaffar hon hundvakt så att hon kan ragga ifred"."Matte vill ligga!" !?
Varför hitta på en massa konstiga saker? Varför inte bara vara rak och ärlig?
...och där visualiserades en bild på Ruben och Granne på insidan av min hjärnbark.Hoppas bara han fattar att det är Bison som erbjudandet gäller![]()
Haha.. Låter som någon som skulle kunna skriva att "åldern har ingen betydelse"Jag fick mail igår av en man på 60+, som är så "bitter" över att folk bara vill träffa jämnåriga. Han söker kvinnor runt 40 och tycker inte att han blir accepterad på HP pga det...
Öh... Nähä? Det finns tydligen fler än jag som inte är intresserade av män som skulle kunna vara min pappa...
Jag behöver hundvakt när jag jobbar och han erbjudit sig eftersom han gillar Ruben och Ruben gillar honom.
Just därför bör det förtydligas på lappen att det är matte det gäller![]()
Där sätter du ju huvudet på spiken när det gäller faktiskt alla relationsproblem! Om folk bara lät bli att ha en massa egna önskemål, skulle ju vi andra slippa alla relationsproblem.![]()
Säg till honom att ragga upp en dam på 80 Det finns säkert någon sån som vill ha lite "lammkött"Jag fick mail igår av en man på 60+, som är så "bitter" över att folk bara vill träffa jämnåriga. Han söker kvinnor runt 40 och tycker inte att han blir accepterad på HP pga det...
Öh... Nähä? Det finns tydligen fler än jag som inte är intresserade av män som skulle kunna vara min pappa...
![]()
Strategibyten är så överskattade![]()
Haha men typ!Baaah vilken tröttsam typ. Man undrar ju om någon nappar på tredje försöket? Och om hen gör så till alla och typ ingen svara, inser man inte att man måste ha lite mer fantasi i sina kontaktförsök? Men det är väl såna som sen klagar på att det aldrig går att träffa någon för ingen svarar![]()
Ah, då förstår jag! Men då kanske det är lättast att bara säga att du inte är intresserad öht om kille 1 hör av sig? Självklart trist att han inte hittat rätt i dejtingen än, men det är ju inte ditt fel
Förstår att du inte vill låta dryg mot kille 2, men samtidigt är du ju inte intresserad
Låter väl som en bra "plan" med kille 3![]()
Alltså, varför är alla dejtingsiter så sjkt cisnormativa? Vart finns alternativsidorna?