Nej, men det var ett valid svar på den givna frågan.Men det var inte fallet i det här fallet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men det var ett valid svar på den givna frågan.Men det var inte fallet i det här fallet![]()
Vad söker de?Nackdelen med qruiser är att det är jäkligt många cis-män som raggar där med (en strategi som alltid förundrar mig en smula).
Äsch, är väl inte ett dugg fegt tycker jag. Många som inte svarar när jag skriver till dem heller, och se jag överlever det med
Gällande att träffa nån ny så är det samma för mig som många andra skriver. Jag brukar föreslå en fika, lämnar inte ut mitt nummer. De första har ju dejting-chatten i telefonen ändå, så skulle någon av oss avboka går det ju att nås den vägenLämnar inte ut mitt nummer förän det känns som att jah vet lite mer om personen. Har hittills bara skett en gång
Men så är jag ingen "prata i telefon" person, med människor jag inte känner väl. Messa kan en lika gärna göra på appen
![]()
Kvinnor ...Vad söker de?
Varför söker de där?Kvinnor ...
Edit: Ja, det finns ju de som söker män också, men de har aldrig stört mig. Är just de heterosexuella männen som söker kvinnor som är fascinerande.
Det är ju precis dem man vill slippa...Kvinnor ...
Edit: Ja, det finns ju de som söker män också, men de har aldrig stört mig. Är just de heterosexuella männen som söker kvinnor som är fascinerande.
Ja det var det. Rätt nyligen. Men han kanske visste ett sätt jag inte lyckades med.På HP?
Varför söker de där?
Till dig som är heterosexuell:
Välkommen till HBT-(Homo, Bi, Trans)-världen! Här kan du hitta kompisar och vänner och du är väldigt välkommen att vara på Qruiser om du fullt ut accepterar att Qruiser främst är till för HBT- och queerpersoner.
Är du heterosexuell kille och enbart på Qruiser för att ragga på tjejer så bör du söka dig till ett annat community. Det är inte tillåtet att ta kontakt med eller sexragga på tjejer som på sin sida uppgett att de inte är intresserade av kontakter med killar. Är du heterosexuell tjej och enbart på Qruiser för att ragga på killar så bör även du söka dig till ett annat community.
Observera att det inte är tillåtet att undanbe sig samkönade kontakter på Qruiser, dvs att man måste acceptera att få meddelanden från personer av samma kön även om dessa naturligtvis måste respektera ifall man inte vill bli sexraggad på.
Om du läst detta och fortfarande tycker att du hör hemma på Qruiser – välkommen till Norden största community för oss som är homo, bi, trans, queer - eller bara lite allmänt gay.
Jag skulle fundera om han blivit bannad..Nä, jag håller med i grund. Men är inte så orolig egentligen. Eller rättare sagt så har jag goda möjligheter att kolla upp honom ordentligt om det skulle gå vidare.
Fy fasen så jäkla ego! "Jag är ett sånt toppenexemplar så det är säkert okej att just jag raggar här". Eller så lever de i den där föreställningen om att tjejer som har sex med tjejer har det för deras skullIngen aning. Det är så pass vanligt att Qruiser t o m har en del om det i sin policy:
Jag känner mig som världens mest elaka människa.
Det är några som vill träffas, men jag vågar inte och är änglisg och har även kommit fram till att det här blir inget bra. Känns som om jag är förstörd för alltid pga exet och senare den "elaka" kollegan. Jag kommer aldrig våga lita på någon och jag börjar inbilla mig själv att det inte är meningen att jag ska få ha någon. Tror jag ska lägga dejtandet på hyllan, känns inge bra alls...
Respektlöst!Ingen aning. Det är så pass vanligt att Qruiser t o m har en del om det i sin policy:
Helt galet är det.Respektlöst!
Det är lite samma som när vänner till mig blev frågade av en man om han fick vara med när de har sex.
"Så det blev på riktigt och det skulle väl vara roligt för dem att ha med en man"
Eh.. Nä..
Det har jag självklart i bakhuvudet att det kan vara så.Jag skulle fundera om han blivit bannad..
Jo det är väl det, det är ju inte det att jag inte vill träffa dom. Det är mer att jag är sjukt osäker på om jag vågar. Det känns som en annan sak när jag träffar okända människor i jobbet, där känner mig ändå skyddad, men privat känner jag mig så utlämnad och svag. Vilket gör mig orolig.Du är väl inte elak om du inte vill träffa någon? Grejen med dejting är att det bör ju vara ömsesidigt. Om du går trots att du inte vill, det skulle jag se som "elakt", främst mot dig, men även mot dejten.
Sen tror jag att det kan vara bra att ta allt lite lättare, se inte dejting som ett långt tvingande åtagande eller att det finns några krav på att du efter x dejter måste lita på människan/göra ngt/det ska vara på ett visst sätt. Ta det i din takt. Du gör så klart som du vill, men jag har tyckt att det har varit utvecklande för mig som människa att dejta. Jag har även dejtat med huvudsyftet att träffa nya människor och vara social, utan tanke på att detta skulle kunna bli en framtida partner. Plötsligt händer det och den där speciella personen finns i ens liv utan att man riktigt vet hur det hände alla gånger![]()