Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det är denna så är det löshår, ur mitt fotografiska perspektiv tycker jag inte att det är en bra bild, axeln ser större ut än vad den är, sen ha jag inte så långt hår.

img_1233_2-jpg.2795
Vaddå axeln ser större ut än den är? Du ser helt normalt byggd ut i mina ögon.

Själv valde jag att inte ha profilbild, men skickade bild till ett par stycken efter lite kontakt.

Väljer någon jag gillar och som är relativt nytagen (ett par år funkar då jag inte har några större förändringar på mitt utseende på den tiden). Viktigt för mig har varit att bilden inte varit publicerad på typ Facebook eller någon blogg eller här (tror dock aldrig jag har haft bild här) för jag vill inte att det ska gå att bildgoogla och hitta mina uppgifter... (Möjligen ngt paranoid, men jag tar det säkra före det osäkra)
Jo, det är väl sant förstås. Vi får väl se vad som händer.

Själv valde jag att inte ha profilbild, men skickade bild till ett par stycken efter lite kontakt.
Jag ser saker, som andra inte tänker på och i fotografiska sammanhang ska man inte fota en axel typ direkt från sidan, då perspektivet får den att upplevas större, så egentligen borde jag ha tagit bak axeln lite så det blivit snett från sidan, om man nu ska va petig. :)

Jag ser saker, som andra inte tänker på och i fotografiska sammanhang ska man inte fota en axel typ direkt från sidan, då perspektivet får den att upplevas större, så egentligen borde jag ha tagit bak axeln lite så det blivit snett från sidan, om man nu ska va petig. :)
Undra på att mina bilder inte blir bra eftersom jag inte tänker på sånt :D

Och jag tycker det där är lite störigt...eller alltså jag sorterar bort de utan profilbild med en gång oftast, jag vill de att det är åtminstone lite intressant innan jag går in på profilen. De som inte har några bilder alls går bort helt för mig. Om de inte lyckas skriva ngt sjukt intressant redan från början förstås :D

Ser att det blivit vanligare på HP att inte ha en profilbild men sen ha bilder i profilen. Är det för att de tänker att de ska lura in en på profilen och så ska en fastna för ngt där?

Och jag tycker det där är lite störigt...eller alltså jag sorterar bort de utan profilbild med en gång oftast, jag vill de att det är åtminstone lite intressant innan jag går in på profilen. De som inte har några bilder alls går bort helt för mig. Om de inte lyckas skriva ngt sjukt intressant redan från början förstås :D

Ser att det blivit vanligare på HP att inte ha en profilbild men sen ha bilder i profilen. Är det för att de tänker att de ska lura in en på profilen och så ska en fastna för ngt där?
Jag stötte på en idag på HP, som inte hade några bilder alls och väldigt kryptiskt profil-presentation. Skrev mail "hej, lust att prata?"... tror jag inte ska bemöda mig att svara. :angel:

Å andra sidan så är det ditt utseende som folk vill se, de är inte där för att bedöma fotokvaliteten.
Oavsett vilket, måste man ha en bild man själv är nöjd med. Det blir inte bra att ha en bild en själv ogillar och mår dåligt av den, även om andra gillar bilden. Så tänker jag, man kommer se den bilden hela tiden man är inne på sidan i princip, en ständig påminnelse.

Jag hade en bild från en maskerad, där jag blurrat ansiktet. Det var en rätt talande outfit, så jag kunde inte motstå bilden i presentationen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka