Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, nu är jag hemma. Var helt okej, men tror inte jag är sugen på att ses igen. Men ser det som en erfarenhet. Han var trevlig, dock rätt besatt av sin mobil. Jag vet inte, men jag tycker att man kanske låter den vara när man är på dejt/när dejten gått hem med en/när man hånglar. Men det kanske bara är jag.
Ni hånglade och han kollade mobilen??![]()
Skrattade och gick hem (hoppas jag...)?Egentligen ännu värre. Haha. VI hånglade, sen skulle vi gå vidare i sovrummet. Då går han och kollar mobilen emellan. Och står med den i flera minuter. Men vid det läget var det så absurt, så jag skrattade bara åt honom.
Äh, hen skulle ju bara ha sex med honom, inte gifta sig, så till ons kan han ju ha dugit till, trots sin maniska relation till telefonenSkrattade och gick hem (hoppas jag...)?![]()
Skrattade, låg och gick hem. Haha.Skrattade och gick hem (hoppas jag...)?![]()
Äh, hen skulle ju bara ha sex med honom, inte gifta sig, så till ons kan han ju ha dugit till, trots sin maniska relation till telefonen![]()
Skrattade, låg och gick hem. Haha.
Det är ju helt upp till dig, vill du ligga så gör det, vill du inte så gör det inte. Skit i att räkna antal dejter, gör det som känns rätt för dig!Hur vanligt är det med sex på dejterna och hur många dejter har det gått innan det är dags?
Rätt för mig är att aldrig ha sex, men vad jag kommer ihåg från familjerådgivningen så är sex en viktig del i ett förhållande, så...Det är ju helt upp till dig, vill du ligga så gör det, vill du inte så gör det inte. Skit i att räkna antal dejter, gör det som känns rätt för dig!![]()
Hur vanligt är det med sex på dejterna och hur många dejter har det gått innan det är dags?
Du ska aldrig ha sex för att vara någon annan till lags, ska ska du ha för att du själv vill det, för att det är skön och roligt för dig. Sex blir aldrig bra om man inte vill det själv, då blir det bara dåligt och ännu värre nästa gång du känner att du ställer upp.Rätt för mig är att aldrig ha sex, men vad jag kommer ihåg från familjerådgivningen så är sex en viktig del i ett förhållande, så...
Var mest nyfiken på hur det är för andra och vad som är vanligt.
... och önskade mig lycka till med mitt tråkiga liv, typ![]()
Nja..det är väldigt olika..Rätt för mig är att aldrig ha sex, men vad jag kommer ihåg från familjerådgivningen så är sex en viktig del i ett förhållande, så...
Var mest nyfiken på hur det är för andra och vad som är vanligt.
Det är intressant med de som blir provocerade av att man trevligt säger att vi vill olika saker.Ojojoj... Intressant hur vissa går igång.
Kontaktade en kille som verkade trevlig och fick svar.
Hur som, kom någon kommentar om att 'jaså du ska ut och supa ikväll!' och jag svarade att nej, det gör jag sällan längre och att om han är kvar på det stadiet har vi kanske inte så mycket gemensamt (och syftade på just den biten), men jag tycker om att gå ut och ta ett par glas med vänner
För mig innebär "ut å supa" att fokus ligger på alkohol och berusning, något som jag också förklarade men att alla kanske inte menar det så. För att göra lång story kort så blev summan av kardemumman att jag var en trångsynt, korkad brud som dissar killar för EN ENDA SAK och inte kan träffa hans vänner över en öl etc, så nu skulle han minsann dissa mig för sånt orkar han inte och önskade mig lycka till med mitt tråkiga liv, typ![]()
Det är intressant med de som blir provocerade av att man trevligt säger att vi vill olika saker.
Det betyder ju inte att jag säger att du har fel.. bara att jag inte tror vi passar som par.