Här i min håla händer det varje dagHoppsan... Nu var männen i mitt område slut på Tinder...Finns inga fler att visa. Nähä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här i min håla händer det varje dagHoppsan... Nu var männen i mitt område slut på Tinder...Finns inga fler att visa. Nähä...
Mitt jobb är rätt intressant.
På väg ner till Kalmar hade jag en kille som åkte i första klass. Han stirrade rätt bra när han klev på, jag kollade hans biljett, inga konstigheter alls.
Så nu när jag är på väg upp igen skickar han en vänförfrågan på fb.
Jag kände inte igen honom alls men godkände för att jag ville fråga vem han var.
Då skrev han att det var kul att se mig förut och att jag verkade så trevlig.
Jag förstår inte ens hur han hittade mig, vi har inte ens namnskylt.
Han är synskMitt jobb är rätt intressant.
På väg ner till Kalmar hade jag en kille som åkte i första klass. Han stirrade rätt bra när han klev på, jag kollade hans biljett, inga konstigheter alls.
Så nu när jag är på väg upp igen skickar han en vänförfrågan på fb.
Jag kände inte igen honom alls men godkände för att jag ville fråga vem han var.
Då skrev han att det var kul att se mig förut och att jag verkade så trevlig.
Jag förstår inte ens hur han hittade mig, vi har inte ens namnskylt.
Har du mött din överman gällande stalking kanske?![]()
För min del låter det som på den ok sidan av creepylinjen.Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Han är ju snygg men lite creepy
För min del låter det som på den ok sidan av creepylinjen.Han är ju uppenbarligen intresserad av dig eftersom han gjort sig besväret att hitta dig. Och jag kan förstå att han väljer det sättet, och gissar samtidigt att han förstår att det finns en risk att du tycker det är creepy. Om jag tänker mig in i hans situation så skulle jag nog inte tro på en positiv respons på ett närmande när du jobbar.
![]()
Ni FÅR väl inte lämna ut kollegors namn till passagerare? Det kan ju vara fullständigt livsfarligt.Det verkar inte bättre.
Han har tydligen åkt med mig flera gånger men inte velat störa mig på jobbet så därför letade han upp mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Han är ju snygg men lite creepy
Ni FÅR väl inte lämna ut kollegors namn till passagerare? Det kan ju vara fullständigt livsfarligt.
Jag tycker att det låter allt annat än okej. Om jag hade stalkat fram någon skulle jag börja kontakten med "du får ursäkta att jag kontaktar dig så här, du får kasta det om det inte känns okej. Men jag fick ditt namn så här blablablabla".För min del låter det som på den ok sidan av creepylinjen.Han är ju uppenbarligen intresserad av dig eftersom han gjort sig besväret att hitta dig. Och jag kan förstå att han väljer det sättet, och gissar samtidigt att han förstår att det finns en risk att du tycker det är creepy. Om jag tänker mig in i hans situation så skulle jag nog inte tro på en positiv respons på ett närmande när du jobbar.
![]()
Hur har han fått det då?Nej.
Jag har svårt att tro att någon av mina kollegor har gett ut mitt namn.
Hur har han fått det då?
Jag skulle inte ha någon kontakt med honom om jag inte fick veta hur, faktiskt.Jag vet inte. Är inte så säker på att jag vill veta heller så jag har inte frågat.
Han är en läkare från Island.
Jag skulle inte ha någon kontakt med honom om jag inte fick veta hur, faktiskt.
Låter bra. Att han inte förklarade från start hur han hittat ditt namn ger mig inga bra vibbar.Det kommer jag antagligen inte ha heller.
Jag frågade bara vem har var och vad han ville.
Han är lite för creepy. Jag har inte lust att bli inlåst i någon bunker![]()
Helt ärligt läste jag någonstans att läkare är överrepresenterade i den typen av brottDet kommer jag antagligen inte ha heller.
Jag frågade bara vem har var och vad han ville.
Han är lite för creepy. Jag har inte lust att bli inlåst i någon bunker![]()
Helt ärligt läste jag någonstans att läkare är överrepresenterade i den typen av brott
Själv misstänker jag att den vanligaste gemensamma nämnaren är "män".Helt ärligt läste jag någonstans att läkare är överrepresenterade i den typen av brott