Det kommer jag antagligen inte ha heller.
Jag frågade bara vem har var och vad han ville.
Han är lite för creepy. Jag har inte lust att bli inlåst i någon bunker![]()
Bison ingur liggur.
Läkur stalkur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer jag antagligen inte ha heller.
Jag frågade bara vem har var och vad han ville.
Han är lite för creepy. Jag har inte lust att bli inlåst i någon bunker![]()
Bunkur riskur!Bison ingur liggur.
Läkur stalkur.
Bunkur riskur!
@Hyacinthur i spinnur![]()
Tystur Bläckur! (Taggur härur...)
Drömmur omur Fritzlur somur kidnappur Bisonur och Turur, senur ersättur Turur medur galnur isländskur fårhundur!
Inte Turur, Rubur! IdioturTystur Bläckur! (Taggur härur...)
Drömmur omur Fritzlur somur kidnappur Bisonur och Turur, senur ersättur Turur medur galnur isländskur fårhundur!
Det är Ruburur![]()
Inte Turur, Rubur! Idiotur![]()
Men du måste ju iaf fråga honom hur han hittade dig på fb!
@Bison Personligen tänker jag att det kan vara bra att veta hur han fick fatt i ditt namn, ifall någon varit en dumfan och lämnat ut det eller nåt. Eller för den delen ifall det är så simpelt som att du gillat din arbetsgivares sida på fb eller vad som.
När nån stalkat upp mig har jag frågat varje gång (och tjatat i de fall puckot inte velat svara - stötte på en polis som sökt upp min skype en gång, helt sinnes, en polis av alla mänskor måste ju fatta hur jävla dumt det är!?), innan den generella dissningen som följer, helt enkelt för att det a) kan vara bra att veta för att täppa till eventuella "läckor" eller b) inte var så jäkla farligt så jag kan typ slappna av i vetskapen att jag troligtvis inte har ett jävla psycho i hälarna![]()
Nu ger jag upp HP. För varje valformulerad konversationsstartare så går det minst 30 idioter. Droppen var det här idag.
"hej synd inte se din häck säkert underbar
ps slipper mej imorgon kram"
Jag orkar bara inte med alla jävla idiotmän längre.
Tänker han ta livet av sig? "slipper mej imorgon"?
Creepy, fast även på nya sätt liksom...
Helvete. Måndag och ni har redan tullat på fredagsvinet? Jösses amalia.
Nej de dricker måndagsvinet. Imorgon tisdagsvinet.Helvete. Måndag och ni har redan tullat på fredagsvinet? Jösses amalia.