Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, det är väl inte så förvånande egentligen, alla bra är ju redan tagna, de behöver inte dejta via dejtingsidor. :(

Nej, nej och åter nej! Så är det INTE! Det är ett ständigt flöde av nyblivna singlar. Hela tiden. Är det inte 60% av all gifta som skiljer sig? Och säkert fler sambor. De som skiljer sig är inte dåliga, de passade bara inte ihop med sin partner, och kan passa fantastiskt med någon annan. De som är singlar men som inte har skilt sig är inte dåliga de heller. Jag känner superhärliga människor som är singlar och har varit det länge. Det är ju inte så att en persons braighet hänger på om den är i en relation eller inte. De har bara inte hittat någon. (Eller vill kanske inte, såklart.)

Idioter verkar det finnas gott om också, skit i dem bara. Blocka, ignorera, gå vidare.

Nej, nej och åter nej! Så är det INTE! Det är ett ständigt flöde av nyblivna singlar. Hela tiden. Är det inte 60% av all gifta som skiljer sig? Och säkert fler sambor. De som skiljer sig är inte dåliga, de passade bara inte ihop med sin partner, och kan passa fantastiskt med någon annan. De som är singlar men som inte har skilt sig är inte dåliga de heller. Jag känner superhärliga människor som är singlar och har varit det länge. Det är ju inte så att en persons braighet hänger på om den är i en relation eller inte. De har bara inte hittat någon. (Eller vill kanske inte, såklart.)

Idioter verkar det finnas gott om också, skit i dem bara. Blocka, ignorera, gå vidare.
Jo, förvisso men ibland känns det som om att alla bra redan är tagna eller så visar de sig vara totala jubelidioter...

"Vem är du? Vem är jag?
Är vi en del av schimärens oändliga ocean? Är vi bara förändringar i etervågornas eviga oscillerande? Är vi endast en etta som blir en nolla som blir en etta igen? Är vi fragment av en fråga som aldrig kan få ett svar?"
Hahahaha, det där fick mig att tänka på.
"Vem är du, vem är jag, levande charader" :rofl::rofl:

Jo, förvisso men ibland känns det som om att alla bra redan är tagna eller så visar de sig vara totala jubelidioter...

Sä är det inte, jag lovar! Det är helt omöjligt att det är så även om det känns så. Skit i idioterna bara, de finns också. Överallt. Lägg ingen energi på dem. Även om det är väldigt roande att läsa om alla stolpskott och galningar på buke :D

Sä är det inte, jag lovar! Det är helt omöjligt att det är så även om det känns så. Skit i idioterna bara, de finns också. Överallt. Lägg ingen energi på dem. Även om det är väldigt roande att läsa om alla stolpskott och galningar på buke :D
Jo, det är väl det förstås. Vi får helt enkelt se vad som händer.

...fast varför är du singel och varför är jag singel? Varför är alla singlar i den här tråden singlar? Jubelidioter hela högen??:confused: Nä, just det:)
Jag är singel för jag var singel fram tills jag var 20, sen hade jag ett förhållande, som slutade med att vi var singlar som bodde och levde ihop och till slut delade på sig efter 8 år. Jag vet inte, men ibland känns det inte som jag är gjord att ha ett förhållande, det var aldrig någon som ville ha mig när jag gick i skolan.
Det enda förhållandet jag haft, slutade med att han slutade älska mig och vi gled ifrån, så nä ja har nog inte så höga tankar just nu eller förhoppningar för den delen. :/

Jag är singel för jag var singel fram tills jag var 20, sen hade jag ett förhållande, som slutade med att vi var singlar som bodde och levde ihop och till slut delade på sig efter 8 år. Jag vet inte, men ibland känns det inte som jag är gjord att ha ett förhållande, det var aldrig någon som ville ha mig när jag gick i skolan.
Det enda förhållandet jag haft, slutade med att han slutade älska mig och vi gled ifrån, så nä ja har nog inte så höga tankar just nu eller förhoppningar för den delen. :/
Fast det är ju inte samma som att vara jubelidiot. Kärlek kan ta slut.

Fast det är ju inte samma som att vara jubelidiot. Kärlek kan ta slut.
Jubelidioten tänkte jag snarare på den killen som lekte med mina känslor, när det gamla förhållandet tagit slut och jag trodde att jag hade hittat en ny och började känna lite lycka igen, bara för att få hoppet krossat... så nä har inga höga tankar eller förhoppningar. Då blir jag inte besviken i alla fall. :)

Känns lite fel att gå in med den inställningen tycker jag...
Alla (eller iallafall många) blir brända/besvikna nån gång, jag har blivit det x antal gånger, men då har man ju bara träffat fel person..
Nä, det tycker inte jag. Om jag har höga förväntningar och personen inte lever upp till dom för att dom är för höga, då blir jag besviken och mår dåligt för att jag inte hittar någon som lever upp till mina förväntningar.
Bättre att ha lite lägre, men de är absolut inte på botten, de är fortfarande rimliga men inte skyhöga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka