Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrev lite på HP med en karl som såg trevlig ut och verkade vettig. Efter några mail tyckte jag han verkade väldigt bekant...kollade mina gamla mail, inser att jag skrivit med karln förut, försökte gå in på den profilen - som var avstängd :grin: frågade varför han bytt nick, fick ett halvlamt svar, så jag frågade rakt ut varför det andra nicket var avstängt. Fick....inget svar :meh:

Och jag blir ju jättenyfiken på den förklaringen! ;)

Han blev stalkad och kränkt och fick börja om?

Han hade startat ett nytt nick med samma mail. Och då blev det gamla nicket blockat för en får bara ha ett nick. Skulle kunna vara en påhittad förklaring, visst, men jag minns honom som väldigt trevlig förra vändan också. (Oavsett har jag via hans yrke goda möjligheter att kolla upp honom om det skulle bli aktuellt med dejt :)).

Jag känner mig som världens mest elaka människa.

Det är några som vill träffas, men jag vågar inte och är änglisg och har även kommit fram till att det här blir inget bra. Känns som om jag är förstörd för alltid pga exet och senare den "elaka" kollegan. Jag kommer aldrig våga lita på någon och jag börjar inbilla mig själv att det inte är meningen att jag ska få ha någon. Tror jag ska lägga dejtandet på hyllan, känns inge bra alls...

Han hade startat ett nytt nick med samma mail. Och då blev det gamla nicket blockat för en får bara ha ett nick. Skulle kunna vara en påhittad förklaring, visst, men jag minns honom som väldigt trevlig förra vändan också. (Oavsett har jag via hans yrke goda möjligheter att kolla upp honom om det skulle bli aktuellt med dejt :)).
Jag försökte skapa ny profil för att jag ville byta användarnamn(tyckte det var fånigt) . Det gick inte med mailen som redan var lagd på mitt gamla användarnamn. Så fortsatte med det gamla.

Men frågan kvarstår: varför starta ett nytt nick ö h t...
En förklaring skulle kunna vara att man i ursprungsivern lyckats skapa sig ett nick med sin ålder, t.ex Pelle-43år, och sedan då man fyllt år ett par gånger insett att det namnet kanske inte var det brightaste i historien, och riskerade att hamna i konsumentverkets rullor som falsk marknadsföring.

En förklaring skulle kunna vara att man i ursprungsivern lyckats skapa sig ett nick med sin ålder, t.ex Pelle-43år, och sedan då man fyllt år ett par gånger insett att det namnet kanske inte var det brightaste i historien, och riskerade att hamna i konsumentverkets rullor som falsk marknadsföring.

Men det var inte fallet i det här fallet :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka