Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast är det den kroppsegna lukten eller deodoranten/rakvattnet? Det senare är ju enkelt att ändra, är det den egna odören är det hopplöst, jag fixar det inte. :crazy:

Fast är det den kroppsegna lukten eller deodoranten/rakvattnet? Det senare är ju enkelt att ändra, är det den egna odören är det hopplöst, jag fixar det inte. :crazy:
Lukten liksom kom under kvällen, så tyvärr var det nog hans egna lukt..

Sen luktade han inte illa på nått sätt! Bara kanske inte matchade mina feromonerna :angel:

Lukten liksom kom under kvällen, så tyvärr var det nog hans egna lukt..

Sen luktade han inte illa på nått sätt! Bara kanske inte matchade mina feromonerna :angel:
Ja det där känner jag igen. Att man inte matchar med allas lukt. Trots att de inte luktar svett eller illa så passar lukten en inte bara.
Sen kan det vara andra som luktar gott. Tom när de är svettiga eller inte duschat etc.

Alltså åh, jag råkade träffa en bekanting idag. Hade det inte varit för att han röker så hade jag kidnappat hem honom :angel: Dumma människa som ska förstöra sådär :p

Ja det där känner jag igen. Att man inte matchar med allas lukt. Trots att de inte luktar svett eller illa så passar lukten en inte bara.
Sen kan det vara andra som luktar gott. Tom när de är svettiga eller inte duschat etc.
Precis så! Och det kanske är mer det en är ute efter i dejtandet ;)

Lutar lite mer åt att strunta i denna nu, men jag får se hur det blir :p

Varför tänker du att det inte är en bra ide? (Om du vill berätta det alltså, annars är det ok med mig ;) )
Nu har vi träffats. Och det var ju trevligt, en framförallt konstigt... Jag är inte så sugen på att bara vara vänner, så det blev en lustig stämning som jag inte kan sätta fingret på. Jag tror inte vi kommer ses igen.

Nu har vi träffats. Och det var ju trevligt, en framförallt konstigt... Jag är inte så sugen på att bara vara vänner, så det blev en lustig stämning som jag inte kan sätta fingret på. Jag tror inte vi kommer ses igen.
Är du inte sugen på att ses som vänner, och allt annat är uteslutet, så låter det bra att inte ses mer :)

Njäe, hörde av mig till han nu och sa att jag inte ville ses igen. Insåg att jag hela dagen gått och försökt övertala mig själv att jag vill träffas igen, och då kanske det är motviljan jag ska lyssna på istället?

Blev givetvis lite tveksam efter jag skickat det, men det får jag leva med :p Swipea på!

Njäe, hörde av mig till han nu och sa att jag inte ville ses igen. Insåg att jag hela dagen gått och försökt övertala mig själv att jag vill träffas igen, och då kanske det är motviljan jag ska lyssna på istället?

Blev givetvis lite tveksam efter jag skickat det, men det får jag leva med :p Swipea på!

Tvekar man mycket är det typ aldrig rätt. Och det finns ju fler! ;)

Tvekar man mycket är det typ aldrig rätt. Och det finns ju fler! ;)
Du har säkert rätt, samtidigt vet jag ju att andra har gett någon "en chans till" och det visat sig vara klockrent..

Gjort är gjort dock, men det känns lite jobbigt då han vara svarade "ok va tråkigt att du kände så". Gillar inte att göra folk besvikna, men det är väl ytterligare en sak att lära sig i dejtingsammanhang.

Tror faktiskt som @stjarnhimmel sa att just lukten är en svår sak att komma över när man känner det redan i ett så tidigt stadie..

Du har säkert rätt, samtidigt vet jag ju att andra har gett någon "en chans till" och det visat sig vara klockrent..

Gjort är gjort dock, men det känns lite jobbigt då han vara svarade "ok va tråkigt att du kände så". Gillar inte att göra folk besvikna, men det är väl ytterligare en sak att lära sig i dejtingsammanhang.

Tror faktiskt som @stjarnhimmel sa att just lukten är en svår sak att komma över när man känner det redan i ett så tidigt stadie..
Det är ju bättre att göra någon "besviken" tidigt innan känslor har blommat ut för mycket. Dessutom verkade han ta det bra. Jag har varit med om både det ena och det andra svaret när man sagt "tack, men nej tack" och det där var ju ett av de bra svaren :)

Absolut, men å andra sidan, hur många har man inte gett några chanser för mycket bara för att man lever på hoppet? Det är ju en avvägning det där. Skulle du verkligen ångra dig så småningom så finns det ju inget som hindrar att du hör av dig igen. Men min gissning är att du kommer hitta någon du tycker luktar bättre. :)

Jag sitter här och tänker att det inte vore allt för tokigt att ha sällskap av den snygga bekantingen nu när jag sitter ensam här och dricker te :banghead:
Försöker se det positivt ändå, för skulle jag göra en lista över önskemål på hur en man borde vara så passar den här inte in alls. Han ser helt fel ut, har fel dialekt, har inte en röst som jag i normala fall attraheras av osv. Det ska jag komma ihåg till någon annan gång för att inte riskera att sålla bort för många pga höga krav :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 629
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka