Sitter i min soffa, dricker latte och funderar på om jag ska höra av mig till han på andra sidan väggen.
Livet är fullt av svåra beslut![]()
Knacka morsekod sådär lite diskret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter i min soffa, dricker latte och funderar på om jag ska höra av mig till han på andra sidan väggen.
Livet är fullt av svåra beslut![]()
Alltså jag blir nog inte riktigt klok på killar. Killen jag dejtar tyckte det var väldigt viktigt att ses idag på alla hjärtans dag, men sen har han liksom ingen plan på vad vi ska göra?! Mina förslag var inte bra nog, men han hade inget eget. Eftersom jag hade en tidigare grej planerad så gick jag på den istället och nu blir han typ irriterad att jag kommer hem så sent och inte hinner gå ut på krogen med honom![]()
![]()
Känner bara att jag tappade all lust på allt som stavas killar, relationer och dejting.
Haha, men herregud!så himla märkligt. Just det där när folk inte kommer med egna idéer, men ens egna duger inte heller. Attraktivt...
![]()
Hoppas inte att den ena tänker som du och den andra som jag...
Har ni ett öppet förhållande?Jag blev kallad för hemsk människa som svar på konstaterandet att jag väntar på att min partner ska komma tillbaka med sushi åt mig. Fattar inte varför - han får ju också äta, finns inget hemskt i det här äktenskapet!![]()
Vi är polyamorösa.Har ni ett öppet förhållande?
Åhå.Vi är polyamorösa.
Åh herregud, jag hade blivit tokig och aldrig stått ut med att ens veta att mänskan existerar efter en dispyt i ett sånt ämneHaha, jag var på dejt nu ikväll (eller dejt och dejt, vi bestämde oss för att träffas för mer kompisrelation) och vi hamnade till och med i stark dispyt med varandra angående vaccinerandets vara eller icke-vara - faktiskt ganska fascinerade förstaträff!
Åh, blev han så ledsen stackarn då.Det är en gråtande smiley från skype.
![]()
Du skulle ju göra något åt det igår ju!Well, well.
Vi fortsätter i sanna fina anda, prata, film, prata och gå hem.
Du skulle ju göra något åt det igår ju!![]()
Det är planen varje gång och jag misslyckas varje gång![]()
Jag tror att han väntar på ett initiativ från dig. Efter kyssmisslyckandet kanske han tänker Nu får det komma från henne nästa gång. Vilket låter som en väldigt vettig tanke för mig.Det är planen varje gång och jag misslyckas varje gång![]()
Jag tror att han väntar på ett initiativ från dig. Efter kyssmisslyckandet kanske han tänker Nu får det komma från henne nästa gång. Vilket låter som en väldigt vettig tanke för mig.