Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag blir nog inte riktigt klok på killar. Killen jag dejtar tyckte det var väldigt viktigt att ses idag på alla hjärtans dag, men sen har han liksom ingen plan på vad vi ska göra?! Mina förslag var inte bra nog, men han hade inget eget. Eftersom jag hade en tidigare grej planerad så gick jag på den istället och nu blir han typ irriterad att jag kommer hem så sent och inte hinner gå ut på krogen med honom :banghead: :confused: :banghead: Känner bara att jag tappade all lust på allt som stavas killar, relationer och dejting.

Haha, men herregud! :laugh: så himla märkligt. Just det där när folk inte kommer med egna idéer, men ens egna duger inte heller. Attraktivt... :banghead:

Haha, men herregud! :laugh: så himla märkligt. Just det där när folk inte kommer med egna idéer, men ens egna duger inte heller. Attraktivt... :banghead:

Nä, jag fattar inte varför man dissar någons idéer när man inte har någon egen, men ändå till varje pris ska boka upp någons kväll och göra typ ingenting och gärna låta någon vänta halva kvällen.. Mitt ex var sån jämt, so been there och känner att jag är klar med såna.

Jag blev kallad för hemsk människa som svar på konstaterandet att jag väntar på att min partner ska komma tillbaka med sushi åt mig. Fattar inte varför - han får ju också äta, finns inget hemskt i det här äktenskapet! :up:
Har ni ett öppet förhållande?

Haha, jag var på dejt nu ikväll (eller dejt och dejt, vi bestämde oss för att träffas för mer kompisrelation) och vi hamnade till och med i stark dispyt med varandra angående vaccinerandets vara eller icke-vara - faktiskt ganska fascinerade förstaträff!

Haha, jag var på dejt nu ikväll (eller dejt och dejt, vi bestämde oss för att träffas för mer kompisrelation) och vi hamnade till och med i stark dispyt med varandra angående vaccinerandets vara eller icke-vara - faktiskt ganska fascinerade förstaträff!
Åh herregud, jag hade blivit tokig och aldrig stått ut med att ens veta att mänskan existerar efter en dispyt i ett sånt ämne :p

Det är en gråtande smiley från skype. :)
LkEBLm3.png
Åh, blev han så ledsen stackarn då.

:meh:

Jag tror att han väntar på ett initiativ från dig. Efter kyssmisslyckandet kanske han tänker Nu får det komma från henne nästa gång. Vilket låter som en väldigt vettig tanke för mig.

Det tror jag också men det är så svårt! Vi är ju väldigt avvaktande båda två och jag är fortfarande extremt osäker på om han är intresserad av mig eller bara vill vara trevlig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 636
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka