Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dejten igår med Badoo-snyggingen var mycket trevlig. Började lite vingligt, han kom i träningsbyxor...hmmm tänkte jag, lite ansträngning kan en väl tänka sig till första dejten :p han förklarade sig dock snabbt, han har en katt, som kissar inne ibland, nu hade den kissat på hans jeans (fortfarande förtäljer dock inte historien om karln endast äger ett par jeans, eller om det bara var ett par som var rena...).

Vi fikade, hade jättetrevligt, och han är absolut liggbar :d.

Men...jag känner mig lite ytlig här...dels har jag frågetecken kring den där katten, jeansen, lite kring synen på djur och att vi verkar ha rätt olika liv/bakgrund. Störde mig också lite på ett par av de sms han har skickat efter dejten. Eftersom jag inte på nåt sätt letar efter "den stora kärleken" utan mer någon att ha trevligt med och ha sex med så tänker jag att jag ger honom lite tid och ser hur det utvecklas. Så vi ska ses igen, förmodligen i veckan som kommer :)

Gud så romantiskt, den genomsnittliga kvinnan smälter direkt.
Verkligen!

Alldeles nyss fick jag till samma adress (den enda jag får spam till): "Hallå, är du ledig? Jag letar efter en snabbis ikväll")

Konstig problemställning. Är det en snabbis man är ute efter kan man väl ta den på lunchen, om ena parten nu råkar jobba?

Mäh... Jag har ju inte fått nåt mail idag, trots att det är Alla Hjärtans Dag. Varken vettiga eller ovettiga... Borde jag känna mig kränkt? :confused:;)

Svarade för en gång skull på en son varken hade presentation eller bild på HP som frågade om jag ville chatta lite.
"Ingen presentation, ingen bild. Svar: nej"

Fick svaret att han inte var singel så därför ingen bild... :meh:Och att han ville chatta och träffas för sex... :cautious::wtf: ärlig i alla fall.

Har varit på dejt :D Supertrevlig kille, samtalet flöt på bra. Vi fikade och tog en promenad! Till och med lite pirrig efteråt :o

Vi skulle ta olika bussar från samma hållplats, men min buss kom lite väl snabbt, så jag slängde ur mig "vi hörs, tycker jag" och det verkade han hålla med om :D

Vad är det för jäkla smiley!? :rofl: Liksom vad betyder den? Sad wink? :confused:
Det är en gråtande smiley från skype. :)
LkEBLm3.png

Alltså jag blir nog inte riktigt klok på killar. Killen jag dejtar tyckte det var väldigt viktigt att ses idag på alla hjärtans dag, men sen har han liksom ingen plan på vad vi ska göra?! Mina förslag var inte bra nog, men han hade inget eget. Eftersom jag hade en tidigare grej planerad så gick jag på den istället och nu blir han typ irriterad att jag kommer hem så sent och inte hinner gå ut på krogen med honom :banghead: :confused: :banghead: Känner bara att jag tappade all lust på allt som stavas killar, relationer och dejting.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 641
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka