Nej, men sushi är hemskt.Jag blev kallad för hemsk människa som svar på konstaterandet att jag väntar på att min partner ska komma tillbaka med sushi åt mig. Fattar inte varför - han får ju också äta, finns inget hemskt i det här äktenskapet!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men sushi är hemskt.Jag blev kallad för hemsk människa som svar på konstaterandet att jag väntar på att min partner ska komma tillbaka med sushi åt mig. Fattar inte varför - han får ju också äta, finns inget hemskt i det här äktenskapet!![]()
Jag får aldrig sån rolig spam, bara tråkspam där de försöker utge sig för att vara från skatteverket eller någon bank.Jag började dagen med ett mail som frågade om min fitta är våt
(Dock vanlig spam, inte dejtingrelaterat)
Inte bläckfisk-sushi!Nej, men sushi är hemskt.
Jag får ibland erbjudanden om saker som ska få min penis att växa.Jag får aldrig sån rolig spam, bara tråkspam där de försöker utge sig för att vara från skatteverket eller någon bank.![]()
Jag kan VB:a?Jag får aldrig sån rolig spam, bara tråkspam där de försöker utge sig för att vara från skatteverket eller någon bank.![]()
Det har jag slutat få! Förr fick jag mängder.Jag får ibland erbjudanden om saker som ska få min penis att växa.
Ja! Fler facebookvänner är väl alltid roligt tänker jag!Jag kan VB:a?
Du kan få mina vänförfrågningar från amerikanska soldater på fb också, de som alltid ger full utdelning på andra identiteter när man bildgooglar dem![]()
Jag började dagen med ett mail som frågade om min fitta är våt
(Dock vanlig spam, inte dejtingrelaterat)
Verkligen!Gud så romantiskt, den genomsnittliga kvinnan smälter direkt.
Jag får ibland erbjudanden om saker som ska få min penis att växa.
Gud så romantiskt, den genomsnittliga kvinnan smälter direkt.
Det är en gråtande smiley från skype.Vad är det för jäkla smiley!?Liksom vad betyder den? Sad wink?
![]()
Ja, för nån i din ålder borde nog tycka att det är roligare att umgås med folk i samma ålder.Du kanske ska sluta säga "Pelle, Kalle och Olle kommer också"?