Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker inte att du överreagerar. Kan inte förklara varför så kan hända att jag också överreagerar. Varsågod för den här fantastiska hjälpen från mig :D.
Här är en till :D
Tänker också på @Redhuugas mailare som skrev
Hej på dig, skön kille söker sugen och nyfiken tjej
Va f-n är skön, va f-n är sugen, va f-n är nyfiken????
Vad är det för äckliga omskrivningar som han så charmlöst gömmer sig bakom? Säg vad du vill, håll inte på och gullifiera!
Stör ihjäl mig :arghh:

Haha men typ! Själv har jag dock skrivit att jag söker "Mr Right eller annan valfri klyscha" så det ska till ett jävla rikspucko för att inte förstå vad jag menar - och jag kräver en del intelligens hos en karl så det går ju rätt fetbort oavsett då :p
Säger som Bison - Block! Block! Block!

Säger som Bison - Block! Block! Block!
Jag brukar inte ens bemöda mig med att blockera sånadär typer, orka liksom, jag bara ignorerar de. Däremot om de försöker lite till... Ja då kan det tänkas resultera i att de blir utslängda från sidan helt efter en anmälan till admin... :angel:

Jag brukar inte ens bemöda mig med att blockera sånadär typer, orka liksom, jag bara ignorerar de. Däremot om de försöker lite till... Ja då kan det tänkas resultera i att de blir utslängda från sidan helt efter en anmälan till admin... :angel:
... och sen sitter de någonstans i grupp och beklagar sig över att svenska kvinnor är så kräsna och inte förstår att uppskatta en vanlig svensk kille, nä det enda rätta är att åka till Thailand och ragga...

Person har skrivit ganska exakt 9, väldigt korta meningar till mig.
Den tionde (elfte och tolfte) lyder: "Du är så sällan online :( . Om du vill chatta mer oftare så skriv gärna på Facebook. Sök bara på ...."
Jag svarar att "Jo jag är kanske tyvärr inne sällan (vilket innebär kanske en gång per dag ibland mindre) men det är bara skriva, jag svarar när jag tittar in =)"
Och får en ;( Till svar.
:banghead:

Vad är det för fel på folk? Jag blir galen på sånt, blir man så "klängig" efter 10 meningar så finns det inte en suck att jag skulle fixa umgås med människan.

Jag måste läsa ikapp i tråden men jag måste bara meddela att jag spenderat hela helgen med Snyggot och nu, lördag kväll, är på väg till honom igen efter lite trasslande för att inte låta vår gemensamma kompis fatta vad vi håller på med.

Sånt här är lite ROLIGT. :D:o

Oj oj! :p

"hej
Idag är det Alla hjärtans dag , men jag är singel men söker , jag har varit alltför mycket att göra andra saker som jag glömde form av kärlek, men för mig var det inte rätt tid , men detta är den bästa tiden någonsin att hitta begåvade och speciell älskare en i min life.I vet hur svårt att bygga förtroende för någon men jag tror alltid med kärlek allt är verkligen möjligt , kan du träffa din dröm kärlek från var som helst och över världs hur som helst om du är villig att lära mig mer kom ihåg att jag är en mycket social , organisera , kärleksfull och fantastisk kille som kan göra dig hålla leende även i en enda konversation . Jag skulle vilja föreslå dig idag , jag hoppas du kommer inte försummar mitt budskap . Jag är också verkligen väntar och jag kan inte vänta till här och börja göra en chatt med you.Why inte vi göra anmärkningsvärd början av kärlek i dag i vår historia . Jag hoppas att ni kommer att skriva tillbaka till mig snälla . "

Är på väg in i nätdejtingsvängen igen.. Känner att min profiltext behöver en uppdatering. :)
Hur lång är er? Några do's and dont's?
Jag har lite kort om mig och lite vad jag söker. Hur mycket skriver ni om vad ni söker) (Tänker ju mer specifik man är, desto mindre blir ju urvalet, men lättare att hitta rätt.)

Och en annan fråga, reser ju lite grann, vet någon en bra internationell dejtingsida?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 641
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka