Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skaffade badoo härom dagen, tyckte jag behövde lite snabb bekräftelse/uppmärksamhet efter R.
Fick en kukbild näsan direkt, som jag blockerade för att i efterhand komma på massa bra svar på den, får spara dem till om det dyker upp fler som skickar bilder...

Jag kom att tänka på den här tråden idag och detta efter att min kollega visade mig en text han fått i sitt fb-flöde.

Det stod nått i stil med
"Penispictures are like my cat coming home with a dead mouse;
'I can see you're proud, but I am not touching that!' "

Haha, jag tror att vi nästan knäckte oss. :laugh:

Annars så ströläser jag bara tråden som stundtals är riktigt underhållande, har själv inte orkat engagera mig i något dejtande även om det ibland hade varit trevligt med lite manligt sällskap...

När en kille frågar om jag är Trassel och i nästa andetag tycker att det vore jättehäftigt om han kunde få ligga med en riktig Disney-prinsessa...

(Att han ens kom på tanken att kalla mig Trassel beror antagligen på mitt 1 m långa hår, kan förtydligas)

48fzra.jpg

Chattade med en snubbe på Tinder. Kom fram till att vi var totalt inkompatibla vad det gällde favoritrollfigurer i Game of Thrones. Avslutade snabbt. Vissa hinder går inte att överbygga!
Jag tycker du har vettiga prioriteringar!
(Jag har avslutat med killar för att vi inte tyckte om samma sorts kakor liksom...)

Häng ut honom ordentligt här genom att avslöja vem han gillar i GoT också, det kan han ha! :up:

Senast ändrad:
*ler* är det väl snarare bara medelålders och uppåt som använder nuförtiden, dagens ungdom säger väl snarare typ... Jag vet inte, yolo? :D
Kanske, men jag förknippar fortfarande det där med ungdomar, då det var dom som började, men tider ändras. Förvisso gillade jag det inte ens då när jag själv var ungdom och gillar det fortfarande inte.

Kan någon förklara varför dom frågar vad man söker i ett mail, när det står klart och tydligt på min profil? Har dom inte läst den? :banghead:
De skriver ett kort, enkelt mail, kopierar texten och skickar ut till allt och alla de hittar i hopp om att någon ska svara. Vad texten är varierar, men ja, det är ingen som helst idé att förvänta sig att folk ska vara ordentliga, trevliga och läsa igenom presentationstexter tyvärr.

De skriver ett kort, enkelt mail, kopierar texten och skickar ut till allt och alla de hittar i hopp om att någon ska svara. Vad texten är varierar, men ja, det är ingen som helst idé att förvänta sig att folk ska vara ordentliga, trevliga och läsa igenom presentationstexter tyvärr.
Åh, var originellt och känslolöst det låter, inte undra på att jag blir typ så här -> :meh:

Kan någon förklara varför dom frågar vad man söker i ett mail, när det står klart och tydligt på min profil? Har dom inte läst den? :banghead:
För att de inte läst den eller tror att du ljuger i din profil eller för att de inte har något bättre att fråga.. Typ. En del verkar nästan köra enligt något standardformulär med frågor oavsett vad som står i profilen eller vad man svarar.

För att de inte läst den eller tror att du ljuger i din profil eller för att de inte har något bättre att fråga.. Typ. En del verkar nästan köra enligt något standardformulär med frågor oavsett vad som står i profilen eller vad man svarar.
Ah börjar anta det, mig gör det inget då det som hittills frågat bott lite för långt bort för min smak. :angel:

Jag tycker du har vettiga prioriteringar!
(Jag har avslutat med killar för att vi inte tyckte om samma sorts kakor liksom...)

Häng ut honom ordentligt här genom att avslöja vem han gillar i GoT också, det kan han ha! :up:

Fast om han inte gillar samma sorts kakor då blir det fler till dig? Så länge han förstår att det viktiga är att ta genomtänkta beslut (dvs att ni köper goda kakor).

Ned Stark. Alltså, det säger ju sig själv att det aldrig skulle fungera - jag är Team Cersei.

Det där återkommer ständigt. Tror ingen fått svar på den frågan när de frågat dem heller.
Eller så har det någon bakomliggande betydelse som vi oinvigda inte riktigt fattar (sexrelaterat eller annat dumt), har ingen aning men det återkommer, både som företeelse och som irritationsmoment.

Fast om han inte gillar samma sorts kakor då blir det fler till dig? Så länge han förstår att det viktiga är att ta genomtänkta beslut (dvs att ni köper goda kakor).

Ned Stark. Alltså, det säger ju sig själv att det aldrig skulle fungera - jag är Team Cersei.
Det var just det där med genomtänkta beslut :down:

:eek: det går väl inte att vara så mycket mer inkompatibla än så?!

Vaknade, och så har dejten från i torsdags hört av sig (obs, inte under natten utan på förmiddagen). Trodde verkligen inte vi skulle höras igen. Trodde att vi båda kände att det här funkade ju inte riktigt. Men ja. jag skulle kunna ge honom en till chans. Eller flera. Vi får se.

Hur hårda är ni när ni blir kontaktade av killar? Sållar ni direkt bort dom ni tycker ser fula ut på bilderna eller vars profil text känns sådär? Hur gör ni? Hur kräsen/hård får man lov att vara?

Hur hårda är ni när ni blir kontaktade av killar? Sållar ni direkt bort dom ni tycker ser fula ut på bilderna eller vars profil text känns sådär? Hur gör ni? Hur kräsen/hård får man lov att vara?
Så kräsen man vill.

Jag tänker att jag ska vara intresserad av något hos individen för att lägga tid. Är jag inte det, då kan det kvitta. Det finns ingen anledning att dejta för att vara snäll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 641
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka