Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv ställde jag inte dagens dejt och har istället shoppat som en galning. Jag ursäktade mig med att jag hade så mycket att göra hemma och det har jag, men det har mest blivit shopping och nu sitter jag med rökta musslor, vitlöksklyftor och rött vin i soffan istället för att skura köksgolvet och lägga revben i marinad. Skurhinkar och marinader har inget samband. :p :o

Var på en dejt igår. Väldigt spontant. Han hörde av sig på eftermiddagen på tinder, och vi bestämde oss för att ses. Och det var jättetrevligt. Slutade med att vi gick hem till honom på "te".
Tror verkligen inte att vi kommer ses igen. Men jag är väldigt nöjd med det hela. Har inte varit på en dejt typ någonsin. Så är glad att vi hade kul. Att jag gjorde det.

Väntar fortfarande på att den killen jag pratat mest med ska bli frisk, så vi kan gå på lunchdejt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 664
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka