Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänker att jag försöker se lite "kallt" på vad andra tycker om mitt utseende på HP. I veckan fick jag ett meddelande från en jämnårig man som löd "du är riktigt snygg, men du ser gammal ut". Ungefär samtidigt fick jag ett meddelande från en betydligt yngre man som löd "du är jättesnygg, ser inte ut som 54 år". Hade inte haft någon som helst kontakt med någon av dem tidigare, och inte heller efter för den delen, men visar ändå hur olika man uppfattas utifrån ett foto O_o

Eller hur olika intryck man vill göra när man skickar en kommentar....;)

Jag tänker att jag försöker se lite "kallt" på vad andra tycker om mitt utseende på HP. I veckan fick jag ett meddelande från en jämnårig man som löd "du är riktigt snygg, men du ser gammal ut". Ungefär samtidigt fick jag ett meddelande från en betydligt yngre man som löd "du är jättesnygg, ser inte ut som 54 år". Hade inte haft någon som helst kontakt med någon av dem tidigare, och inte heller efter för den delen, men visar ändå hur olika man uppfattas utifrån ett foto O_o

Det är nog snarare exempel på olika raggningstekniker - strålande varianter dessutom! :up: :D

Läst på Tinder tidigare ikväll:
(Första som sas i konversationen från honom, efter "Hej")
"Min k*k är 18 cm och grov, vill du ha den? ;)" O_o :yuck: :rage: :arghh: :wtf:
Skrivet av kille, 18 år gammal (97a). Nu förstår jag definitivt varför jag inte vill ha med folk födda efter 95 att göra.... :grin:

@Dressyrtjejen_97 jag tänkte på det där som du skrev om att andra (framförallt vänner?) har åsikter om vilken ålder du borde ha på de du dejtar... Tänk på att du, om du dejtar, gör det för DIN skull.

Lika lite som du ska ragga på... en dansbandsnörd om du bara attraheras av hårdrockare, lika lite ska du försöka övertala dig själv att uppskatta en dejt med en person som inte passar dig av annan anledning. Är dina vänner bra vänner, då kommer de gilla din dejt om du själv gör det och människan är hyfsat socialt kompetent.

Dessa "veta bäst-människor" är så tröttsamma... Fick nedanstående svar från en som först berömt min presentation men som inte har nån själv. Jag bad att han skulle skriva om sig själv och försökte förklara varför en presentation känns viktig för mig, men nä... Jag har såklart fel! Dumma mig! :wtf:

Svaret jag fick:
"Vet inte hur du gjort innan dajtingsidorna,
Själv gick jag på känsla å nyfikenhet, å då fann jag betydelsefulla vänner/kvinnor.
Ska du läsa dej till känslan, så kan jag inte annat en å lyckönska dej.
Du får ha det så Gott."

Dessa "veta bäst-människor" är så tröttsamma... Fick nedanstående svar från en som först berömt min presentation men som inte har nån själv. Jag bad att han skulle skriva om sig själv och försökte förklara varför en presentation känns viktig för mig, men nä... Jag har såklart fel! Dumma mig! :wtf:

Svaret jag fick:
Själv gick jag på känsla å nyfikenhet, å då fann jag betydelsefulla vänner/kvinnor.
Du får ha det så Gott."
Men hallå! Du ska ju bara vara glad över att få hans uppmärksamhet och beröm! :banghead: :wtf:

Svaret jag fick:
Du får ha det så Gott."
Haha..
Och hur får man en känsla utan presentation?

Igår var vi ute och gick med Ruben. När vi kom in på parkeringen da han, det här får vi göra om, det var trevligt. Klappade Ruben och försvann uppför trappan som en oljad blixt.
Jaha, hejdå :confused::meh:

Jag förstår honom inte alls :arghh:

Igår var vi ute och gick med Ruben. När vi kom in på parkeringen da han, det här får vi göra om, det var trevligt. Klappade Ruben och försvann uppför trappan som en oljad blixt.

Haha..jag tror att han är skitsmart och har insett att det bästa sättet att fånga Bisons intresse är att förvirra henne och vara lite svårflörtad. :D:laugh:

Har du tänkt på att han kan vara kär i dig?
Människor som är kära kan ibland (ofta) bete sig väldigt märkligt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 689
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka