Jag ser fram mot trådar som "Dejten vill bjuda på varm choklad vid tredje träffen - vad betyder det? Hur ska jag tolka det om han serverar vispad grädde till?"Tänk om någon svarar att den vill ha vatten? Mjölk? Choklad?
Knepigt detta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser fram mot trådar som "Dejten vill bjuda på varm choklad vid tredje träffen - vad betyder det? Hur ska jag tolka det om han serverar vispad grädde till?"Tänk om någon svarar att den vill ha vatten? Mjölk? Choklad?
Knepigt detta..
Alternativt, han bjöd på varm choklad gjord på vatten, ska jag dumpa eller ge honom pengar att köpa mjölk?Jag ser fram mot trådar som "Dejten vill bjuda på varm choklad vid tredje träffen - vad betyder det? Hur ska jag tolka det om han serverar vispad grädde till?"
Finns bara ett svar.Jag ser fram mot trådar som "Dejten vill bjuda på varm choklad vid tredje träffen - vad betyder det? Hur ska jag tolka det om han serverar vispad grädde till?"
Finns bara ett svar.
![]()
Såna brukade jag skicka något dumt svar till ... Om jag orkade...40åring:
"Hej på dig, skön kille söker sugen och nyfiken tjej *ler*"
*ryser*
Tror jag skickade tillbaka och skrev något i stil med "vad är en sugen och nyfiken tjej för dig?"Såna brukade jag skicka något dumt svar till ... Om jag orkade...
40åring:
"Hej på dig, skön kille söker sugen och nyfiken tjej *ler*"
*ryser*
18åring lite mer acceptabelt i mina ögon, men när man är 40... huuugaligen.... nej tack.Byt ut 40 till 18 så fick jag exakt samma text för någon vecka sedan. Mitt svar? "Hej, P12a söker fjortis. Någon annanstans."
18åring lite mer acceptabelt i mina ögon, men när man är 40... huuugaligen.... nej tack.![]()
Det som fick mig att reagera mest var det där *ler*, tror det är för att jag mer förknippar det med tonåringar än gamla gubbar typ....Ja, verkligen! FyAtt en 40 åring ens kan komma på att säga något sånt?!
Mer än *ler* ska du nog koncentrera dig på orden skön, nyfiken och sugen = han vill ha sex.Det som fick mig att reagera mest var det där *ler*, tror det är för att jag mer förknippar det med tonåringar än gamla gubbar typ....![]()
Frågade ju vad det innebär för honom, har inte fått nått svar än.Mer än *ler* ska du nog koncentrera dig på orden skön, nyfiken och sugen = han vill ha sex.
Är beredd att spela på att svaret blir en kukbildFrågade ju vad det innebär för honom, har inte fått nått svar än.![]()
Han säger säkert "mys"Frågade ju vad det innebär för honom, har inte fått nått svar än.![]()
I så fall kan va tråkig och bara skriva "ok" och sen inte svara mer.Han säger säkert "mys"
De verkar vara ordet för sex
Vilken tur att det inte går att skicka bilder i mailen, i så fall får de nog länka till dom, å länkar är ja inte en sån som klickar på utan att tänka efter.Är beredd att spela på att svaret blir en kukbild![]()