Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Människor säger väl mest hela tiden annat än det de menar...
Somliga, somliga inte.

Frågan gällde ju inte hur folk säger - som jag uppfattar den - utan hur man ska förhålla sig till det de säger. Eftersom jag trivs bäst med att man pratar ganska rakt med varandra, agerar jag därefter. Uppstår då konstigheter, får man ta det därifrån. Det förefaller mig enklare än att ständigt hålla öppet för att personen kan mena femtielva saker med "kolla på film". Och så visar jag ju mig på det viset, inte någon slags låtsasperson som försöker vara så att det blir så enkelt som möjligt för den andre.

Om jag tackar ja till att komma hem till någon och titta på film tackar jag ja till att se på film. Jag tackar inte ja till att ligga med personen ifråga. Kan personen inte förstå det ser jag det som deras problem.

Just det!
Jag är alldeles för gammal för att hålla på med fåniga koder.

Jag är alldeles för gammal för att hålla på med fåniga koder.
Men inte för gammal att sitta och stalka folk på nätet? :confused:

För min del handlar det inte om "koder" utan om att om två personer är tända på varandra så leder det förmodligen till sex. Särskilt om man ses i settings som verkligen möjliggör liggande enkelt, till exempel filmtittning. Inte konstigare än så.

För min del handlar det inte om "koder" utan om att om två personer är tända på varandra så leder det förmodligen till sex. Särskilt om man ses i settings som verkligen möjliggör liggande enkelt, till exempel filmtittning. Inte konstigare än så.

Det är min hobby :D

Ja, inget konstigt att det leder till sex men att det betyder vill du komma hit och ligga.
Det är sånt jag har svårt för. Fråga direkt istället.

Fast varför leder det förmodligen till sex?
Jag har varit tänd rent kroppsligt men ändå inte känt att jag velat ha sex.

Eller ingen presentation och så mailat de och skriver " fråga vad du vill veta"

Och så gör man det och får svaret "jag har allmänna intressen"

Jahopp..

Såna brukar jag upplysa om att det finns en liten särskild ruta där man kan fylla i sin egen presentation. Jag är inte där för att leka 1000 frågor.

Visst kan jag ställa frågor, men en liten första hint om vem personen som skriver är vill jag gärna ha.

Såna mail har man ju fått några stycken... :wtf:
Ja jag förstår inte alls hur de tänker. Den här saknade dessutom presentation, bor lång bort i tjottahejti och står enligt snabbvalen till höger politiskt medan jag klargjort i profilen att bra värderingar är typ asviktigt och fyllt i vänster själv. Hallå liksom, it ain't rocketscience :p

Eller ingen presentation och så mailat de och skriver " fråga vad du vill veta"

Och så gör man det och får svaret "jag har allmänna intressen"

Jahopp..
Ja eller så har de bara skrivit "fråga om du vill veta nåt" i profilen och listar "umgås med kompisar" som enda intresse :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 649
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 700
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023