Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag också hört.Tex en kollega som bestämt hävdade att Tinder använder man bara för att hitta någon att ligga med.
Det vet alla.
Varför uppfann de pausknappen, tror du?Jag har kommit på att jag blir rätt irriterad de gånger vi kommit överens om att kolla på en film och det ska hånglas under filmen. Jag vill ju se filmen, ev hångel får vänta till efteråt!![]()
Du kanske ska sluta säga "Pelle, Kalle och Olle kommer också"?Är det därför ingen vill komma när jag bjuder in till filmkväll??![]()
Vad har du fått för svar?Jag har ju när det begav sig alltid kollat av; menar du film eller ligga? Jag gillar inte överraskningar.
Jag har ju när det begav sig alltid kollat av; menar du film eller ligga? Jag gillar inte överraskningar.
Det hade jag också hört.
Struntprat säger jag. Har varit på Tinder tre dagar nu och inte ens fått te *utan* ligg.![]()
Ok ja jag trodde det ingick te i medlemskapet på Tinder.Det hade jag också hört.
Struntprat säger jag. Har varit på Tinder tre dagar nu och inte ens fått te *utan* ligg.![]()
Somliga, somliga inte.Människor säger väl mest hela tiden annat än det de menar...
Om jag tackar ja till att komma hem till någon och titta på film tackar jag ja till att se på film. Jag tackar inte ja till att ligga med personen ifråga. Kan personen inte förstå det ser jag det som deras problem.
Men inte för gammal att sitta och stalka folk på nätet?Jag är alldeles för gammal för att hålla på med fåniga koder.
Men inte för gammal att sitta och stalka folk på nätet?
För min del handlar det inte om "koder" utan om att om två personer är tända på varandra så leder det förmodligen till sex. Särskilt om man ses i settings som verkligen möjliggör liggande enkelt, till exempel filmtittning. Inte konstigare än så.
"Hej du verkar trevlig. Vill du veta mer om mig kan du skriva tillbaka eller lägga till mig på kik om du har."
![]()
Eller ingen presentation och så mailat de och skriver " fråga vad du vill veta""Hej du verkar trevlig. Vill du veta mer om mig kan du skriva tillbaka eller lägga till mig på kik om du har."
![]()
Fast varför leder det förmodligen till sex?Men inte för gammal att sitta och stalka folk på nätet?
För min del handlar det inte om "koder" utan om att om två personer är tända på varandra så leder det förmodligen till sex. Särskilt om man ses i settings som verkligen möjliggör liggande enkelt, till exempel filmtittning. Inte konstigare än så.
Eller ingen presentation och så mailat de och skriver " fråga vad du vill veta"
Och så gör man det och får svaret "jag har allmänna intressen"
Jahopp..
Fast jag vill ju inte ligga för jämnan utan ibland se filmen jag är inbjuden till att se!Varför uppfann de pausknappen, tror du?
Ja jag förstår inte alls hur de tänker. Den här saknade dessutom presentation, bor lång bort i tjottahejti och står enligt snabbvalen till höger politiskt medan jag klargjort i profilen att bra värderingar är typ asviktigt och fyllt i vänster själv. Hallå liksom, it ain't rocketscienceSåna mail har man ju fått några stycken...![]()
Ja eller så har de bara skrivit "fråga om du vill veta nåt" i profilen och listar "umgås med kompisar" som enda intresseEller ingen presentation och så mailat de och skriver " fråga vad du vill veta"
Och så gör man det och får svaret "jag har allmänna intressen"
Jahopp..