R
Raderad medlem 6459
Ja nej för min del är det verkligen inte nödvändigt.Jag är inte det minsta "dominant" i sängen om man ska gå in på de bitarna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nej för min del är det verkligen inte nödvändigt.Jag är inte det minsta "dominant" i sängen om man ska gå in på de bitarna..
Jag är nyfiken på vad det är du attraheras av? Är det ett ungt utseende? Sättet?Just gymnasiekillarna har inte haft det problemet... De killarna har oftast vart runt 22-25 så ser inte de relevanta i den frågeställningen...
Och om nån 42 kille får ligga med 18åringar så skulle många ha åsikter... Men 18åringen (tjejen) är förhoppningsvis med på det hela... Tro mej... Jag våldtar ingen ... Långt ifrån !
Jag är inte det minsta "dominant" i sängen om man ska gå in på de bitarna..
Jag är nyfiken på vad det är du attraheras av? Är det ett ungt utseende? Sättet?
Just gymnasiekillarna har inte haft det problemet... De killarna har oftast vart runt 22-25 så ser inte de relevanta i den frågeställningen...
Och om nån 42 kille får ligga med 18åringar så skulle många ha åsikter... Men 18åringen (tjejen) är förhoppningsvis med på det hela... Tro mej... Jag våldtar ingen ... Långt ifrån !
Jag är inte det minsta "dominant" i sängen om man ska gå in på de bitarna..
Utseendet... Så nej det är inte åldern i sej som jag "tänder" på ... Utan som sagt "pojkigheten" ...
Sättet ? nä de har inget speciellt annorlunda sätt vs äldre.. En del är bara ute efter sex, en del är ute efter förhållanden (ja med äldre)
edit ... killar med skägg oavsett ålder är totalt oattraktivt för mej tex... Och rakade killar... Nix...
Utan att ha något emot att en del gillar åldersskillnader så måste jag få hålla med om att det känns skitcreepy. Inte för grejen i sig utan för att du @corzette skriver om de på ett så obehagligt sätt, mer som erövringar än som personer liksom. Jag får intrycket att du utnyttjar småpojkar på löpande band och av någon anledning "skryter" om det. Kan vara fel intryck men det är det intryck jag får av hur du uttrycker dig kring dina ynglingar.
Annars så går jag personligen efter YKINMKBYKIOK - your kink is not my kink but your kink is ok.
//29-åring som fått sätta minimiålder på 25 för att yngre känns som barnarov
Seriöst, jag bli fakiskt förbannad om min systerson skulle hamna i klorna på dig. Han har åldern "inne" men jag vill att han får upptäcka sex på egen hand med jämnåriga och utan din hjälp, precis som jag vill att hon får göra det och utan min hjälp. Jag kan lova dig att jag kommer ge dem all laglig hjälp jag kan nå dig med! Satan i helvete vad jag kommer ge dig min vilja innnan du ens fattar vad du får!Utseendet... Så nej det är inte åldern i sej som jag "tänder" på ... Utan som sagt "pojkigheten" ...
Sättet ? nä de har inget speciellt annorlunda sätt vs äldre.. En del är bara ute efter sex, en del är ute efter förhållanden (ja med äldre)
edit ... killar med skägg oavsett ålder är totalt oattraktivt för mej tex... Och rakade killar... Nix...
Seriöst, jag bli fakiskt förbannad om min systerson skulle hamna i klorna på dig. Han har åldern "inne" men jag vill att han får upptäcka sex på egen hand med jämnåriga och utan din hjälp, precis som jag vill att hon får göra det och utan min hjälp. Jag kan lova dig att jag kommer ge dem all laglig hjälp jag kan nå dig med! Satan i helvete vad jag kommer ge dig min vilja innnan du ens fattar vad du får!
Jag säger inte att det är så, det kan jag omöjligt veta nånting om. Det jag säger är att det är det intrycket jag får av dina inlägg och ditt sätt att uttrycka dig om killarna.Ibland är jag också bara ute efter "sex".. Men nää letar faktiskt efter nån att ha ett förhållande med...
Men iom att jag är singel och gillar sex så säger jag inte nej till "bara sex" medans jag letar mr right...
Men att påstå att jag avverkar de som "erövringar" där kan du inte ha mer fel... I det fallet ser nog killarna mej mer som en erövring... Jag ser iaf inte dom som nån erövring... Och som sagt utnyttjar ? Ånej inte nånstans... Skulle bli väldigt förvånad (och ledsen) om någon av killarna kände sej utnyttjade... Och tror inte nån av de jag legat med känner sej utnyttjade. Speciellt inte eftersom de flesta ändå fortfarande pratar med mej.
Han är 15 nu, om han upptäcker sex tillsammans med någon i sin ålder så är det ok, men nån jävla hagga äldre än tonåring så kommer jag sätta dit henne så det visslar om det, likaledes om det drabbar hans syster. Jämnåriga så skiter jag faktiskt i vem de gör det med så länge det det är på bådas villkor, men att börja ge sig på 17-åringar när man är vuxen så finns det inget förbarmande från min sida.
Jag hade ju aldrig gjort som du. Hade fetdissat att bli raggad på och hade aldrig lämnat nummer till någon som inte formulerade sig vettigt ( eller oavsett tror jag, vill gärna ha referenser om jag ska dejta).
Jag har sjukt dålig radar och är expert på att kära ner mig i poeter och misslyckade musiker eller halvkriminella mc-klubbsnissar (just det, en mormon också, det var intressant), så jag kräver referens efter några misslyckade försök.
Alltså, det här har helt gått mig förbi, de här sporthoj-killarna som kom in och raggade på Buke? Kan någon berätta? Skapade de en tråd och ba "Höhö, finns här några galanta damer?" eller vad?
Han är 15 nu, om han upptäcker sex tillsammans med någon i sin ålder så är det ok, men nån jävla hagga äldre än tonåring så kommer jag sätta dit henne så det visslar om det, likaledes om det drabbar hans syster. Jämnåriga så skiter jag faktiskt i vem de gör det med så länge det det är på bådas villkor, men att börja ge sig på 17-åringar när man är vuxen så finns det inget förbarmande från min sida.
Jag hoppas verkligen de får avgöra själva vilka de har sin sexdebut med.Han är 15 nu, om han upptäcker sex tillsammans med någon i sin ålder så är det ok, men nån jävla hagga äldre än tonåring så kommer jag sätta dit henne så det visslar om det, likaledes om det drabbar hans syster. Jämnåriga så skiter jag faktiskt i vem de gör det med så länge det det är på bådas villkor, men att börja ge sig på 17-åringar när man är vuxen så finns det inget förbarmande från min sida.
Men alltså, något i pmet måste du ha gillat gissar jag. Om något slemmo pmar en dickpic (om du nu inte går igång på det, isf välj något annat du inte skulle uppskatta ), skulle du då be om nr och ringa upp??Alltså jag vet inte, blev upplyst om fenomenet i efterhand när det kom fram att han var från SH. Var ju längesedan nu, ingen koll alls på om d förekommer längre. Jag fick iaf ett knäppt PM i januari 2009
Men alltså, något i pmet måste du ha gillat gissar jag. Om något slemmo pmar en dickpic (om du nu inte går igång på det, isf välj något annat du inte skulle uppskatta ), skulle du då be om nr och ringa upp??
Men varför inte en 26-åring med pojkaktigt utseende istället för 17 år?Ibland är jag också bara ute efter "sex".. Men nää letar faktiskt efter nån att ha ett förhållande med...
Men iom att jag är singel och gillar sex så säger jag inte nej till "bara sex" medans jag letar mr right...
Men att påstå att jag avverkar de som "erövringar" där kan du inte ha mer fel... I det fallet ser nog killarna mej mer som en erövring... Jag ser iaf inte dom som nån erövring... Och som sagt utnyttjar ? Ånej inte nånstans... Skulle bli väldigt förvånad (och ledsen) om någon av killarna kände sej utnyttjade... Och tror inte nån av de jag legat med känner sej utnyttjade. Speciellt inte eftersom de flesta ändå fortfarande pratar med mej.
Hmm... men man verkar inte kunna välja om ens fb-flaggade intressen skall synas eller ej, vilket i åtminstone mitt fall är jämnbördigt med att skriva ut fulla personuppgifter...Det står ditt förnamn och du väljer vilka bilder du vill ska synas, och om arbete mm ska synas.