Om man vill ha en 18-åring till sex för att det är det man lockas till utseendemässigt kan jag ha viss förståelse. Man kan trots allt inte hjälpa vad man attraheras av ( nej, jag tänder INTE på yngre män).
Men om man söker ett förhållande blir det för mig obegripligt. Jag har jobbat mycket med yngre killar inom industrin och jag tycker de flesta är pantade, omogna och det enda de pratar om är fester, bilar och garvar åt helgens bravader.
Det gjorde jag med när jag var 20. Men sen har livet gett mig en massa mer erfarenheter och upplevelser i över 20 år till. Jag vet inte vad jag skulle ha gemensamt med en 18- åring?
Herregud, min styvson är 17. Han är jättesnäll och rar. Smart och mogen för sin ålder är han också, men jämfört med oss vuxna är han ju oerhört efter i mognaden.
Har inte haft några problem att prata och ha gemensamma intressen med folk oavsett ålder...
Just den frågan är ju nämligen den vanligaste... Vad ser jag i dessa "omogna" och oerfarna personer ?
Dels är det en kombo av att jag själv är omogen (det har ju flertalet konstaterat i andra trådar här på buke) och erfarenhetsmässigt så ligger jag väl före en del och efter andra... Och att jag helt enkelt inte är så insnöad på att saker MÅSTE va på ett visst sätt... mer flexibel ? inte lika låst i hur "man ska tänka" ?
Jag jobbar ju på ett bygge och har inga problem att snacka med ALLA här... Oavsett ålder... Allt från sommarjobbare till höjdare... Alltid hittar man nåt å snacka skit om...