Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud, nu får jag mig själv att låta som en pedofil. :eek: Vad jag menar är att jag har en ung man (! obs obs han räknas som vuxen) i min bekantskapskrets som under en period fick mig att ta med extra trosor för jag behövde byta efter ett tag, if you get my drift. Av olika skäl är det inte så lämpligt att provrida denna unga hingst, men det är inte helt omöjligt att situationen framöver ändras och då funderar jag typ på om jag ska våga lägga fram ett förslag...

Men hur mycket lammkött är liksom okej att provsmaka under en kväll sådär?

Jag dör! :rofl: Vad rolig du är.
Jag säger: kör!!! Allt över 18 är ok. Och tycker gott du kan unna dig om hans blotta närvaro får dig att behöva byta trosor :D

Fast jag vet nog inte hur man gör när man är "öppen för förslag", då. Tex ditt exempel är en smula obegripligt för mig. Ta inte illa upp alltså, men anledningen till att du skickade ditt nummer kan ju inte ha varit att han skrev så illa? Du måste ju ha fått syn på något mitt i den där dåliga skriften som du gillade? Trots att han var en av dem som fått den "ljusa" idén att ragga på ett kvinnodominerat forum.

Faktiskt inte alls. Jag är dock en sådan som gillar folk som tar kontakt/har inget emot det. Det gäller alla situationer i mitt liv. Att han var från SH/körde hoj fick jag reda på betydligt senare.

Faktiskt inte alls. Jag är dock en sådan som gillar folk som tar kontakt/har inget emot det. Det gäller alla situationer i mitt liv. Att han var från SH/körde hoj fick jag reda på betydligt senare.

Jag hade ju aldrig gjort som du. Hade fetdissat att bli raggad på och hade aldrig lämnat nummer till någon som inte formulerade sig vettigt ( eller oavsett tror jag, vill gärna ha referenser om jag ska dejta).

Nån här inne (ping @corzette ;)) som nån gång känt sig... otillbörligt kåt på en onödigt ung person?

Herregud, nu får jag mig själv att låta som en pedofil. :eek: Vad jag menar är att jag har en ung man (! obs obs han räknas som vuxen) i min bekantskapskrets som under en period fick mig att ta med extra trosor för jag behövde byta efter ett tag, if you get my drift. Av olika skäl är det inte så lämpligt att provrida denna unga hingst, men det är inte helt omöjligt att situationen framöver ändras och då funderar jag typ på om jag ska våga lägga fram ett förslag...

Haha, så genomhärligt och ärligt! :rofl:

Jag är för lammkött! :up: Min "dejt" på torsdag är några år yngre än mig, bara det är ju nice liksom. :D

Jag har insett att det finns ett problem med att dejta nån. (Att säga att jag och R dejtar känns lite underligt, men det är väl kanske bara en vanesak?)
Hur ska man hinna få tid att ses!? Vi bor i olika städer, fyra mil emellan. Jag jobbar förvisso i hans stad. Men dels jobbar han kväll ibland och dels ska man hinna med allt annat i livet.
Haha, alltid är det något! Är det inte att man inte har nån att träffa så är det tiden som inte räcker till! :meh:

Nån här inne (ping @corzette ;)) som nån gång känt sig... otillbörligt kåt på en onödigt ung person?

Jag kan bara prata för mig själv här. Men om jag tänkte på någon i termer av att provrida ung hingst, och provsmaka lammkött - då skulle jag låta bli.

Jag har insett att det finns ett problem med att dejta nån. (Att säga att jag och R dejtar känns lite underligt, men det är väl kanske bara en vanesak?)
Hur ska man hinna få tid att ses!? Vi bor i olika städer, fyra mil emellan. Jag jobbar förvisso i hans stad. Men dels jobbar han kväll ibland och dels ska man hinna med allt annat i livet.
Haha, alltid är det något! Är det inte att man inte har nån att träffa så är det tiden som inte räcker till! :meh:

"Fyra mil"???
Hahahahahahaha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 664
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka