Men hur mycket lammkött är liksom okej att provsmaka under en kväll sådär?
Hur mycket du vill, så länge du är trevlig och inkännande mot lammköttet ifråga
Är personen vuxen och ni är överens om vad som gäller är det ju bara att köra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, nu får jag mig själv att låta som en pedofil.Vad jag menar är att jag har en ung man (! obs obs han räknas som vuxen) i min bekantskapskrets som under en period fick mig att ta med extra trosor för jag behövde byta efter ett tag, if you get my drift. Av olika skäl är det inte så lämpligt att provrida denna unga hingst, men det är inte helt omöjligt att situationen framöver ändras och då funderar jag typ på om jag ska våga lägga fram ett förslag...
Fast jag vet nog inte hur man gör när man är "öppen för förslag", då. Tex ditt exempel är en smula obegripligt för mig. Ta inte illa upp alltså, men anledningen till att du skickade ditt nummer kan ju inte ha varit att han skrev så illa? Du måste ju ha fått syn på något mitt i den där dåliga skriften som du gillade? Trots att han var en av dem som fått den "ljusa" idén att ragga på ett kvinnodominerat forum.
Hahaha
På onsdag ska vi ses, eller ja, ses på riktigt mer än hejsan på parkeringen![]()
Då väntar jag på utförlig rapport via E på torsdag![]()
Faktiskt inte alls. Jag är dock en sådan som gillar folk som tar kontakt/har inget emot det. Det gäller alla situationer i mitt liv. Att han var från SH/körde hoj fick jag reda på betydligt senare.
Seriöst alltså. Har aldrig varit med om något liknande förut. Blev lite jobbigt innan jag kom på det där med extratrosor.Och tycker gott du kan unna dig om hans blotta närvaro får dig att behöva byta trosor![]()
Haha!
Det lär du få
Det känns så weird att skicka meddelanden till någon som jag vet befinner sig på andra sidan väggen
Knacka morsesignaler i väggen istället?
Nån här inne (ping @corzette) som nån gång känt sig... otillbörligt kåt på en onödigt ung person?
Herregud, nu får jag mig själv att låta som en pedofil.Vad jag menar är att jag har en ung man (! obs obs han räknas som vuxen) i min bekantskapskrets som under en period fick mig att ta med extra trosor för jag behövde byta efter ett tag, if you get my drift. Av olika skäl är det inte så lämpligt att provrida denna unga hingst, men det är inte helt omöjligt att situationen framöver ändras och då funderar jag typ på om jag ska våga lägga fram ett förslag...
Jag kan bara prata för mig själv här. Men om jag tänkte på någon i termer av att provrida ung hingst, och provsmaka lammkött - då skulle jag låta bli.Nån här inne (ping @corzette) som nån gång känt sig... otillbörligt kåt på en onödigt ung person?
Jag kan nästan se framför mig när du bankar morsesignaler med stor slägga!Haha!
Det är rejäla tegelväggar så då får jag nog ta fram släggan.
Har aldrig hört ett ljud från någons lägenhet
Jag har insett att det finns ett problem med att dejta nån. (Att säga att jag och R dejtar känns lite underligt, men det är väl kanske bara en vanesak?)
Hur ska man hinna få tid att ses!? Vi bor i olika städer, fyra mil emellan. Jag jobbar förvisso i hans stad. Men dels jobbar han kväll ibland och dels ska man hinna med allt annat i livet.
Haha, alltid är det något! Är det inte att man inte har nån att träffa så är det tiden som inte räcker till!![]()
För att jag bara vill en sak eller för att det var fjantigt formulerat?Jag kan bara prata för mig själv här. Men om jag tänkte på någon i termer av att provrida ung hingst, och provsmaka lammkött - då skulle jag låta bli.
Hmm... Vad missar jag för roligt här?"Fyra mil"???
Hahahahahahaha.
Hmm... Vad missar jag för roligt här?
Som i att det inte är långt? Det är det förvisso inte, men svårt att cykla förbi för att säga hej.
Allt är relativt!Fyra mil är ju inget avstånd!
För att det inte låter jämbördigt, tror jag. Det låter som att ta nån som är för ung för att fatta. Eller nåt.För att jag bara vill en sak eller för att det var fjantigt formulerat?
Jag tänker inte så mycket när han är i närheten, jag är oftast bara... kåt.![]()
Alltså, det här har helt gått mig förbi, de här sporthoj-killarna som kom in och raggade på Buke? Kan någon berätta? Skapade de en tråd och ba "Höhö, finns här några galanta damer?" eller vad?en av de från SH som raggade på buke