Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Istället blåste du hunden, lånade en korkskruv du inte behövde, spionerade genom fönstret, stalkade fram en potentiell rival som kollega och krokade honom till slut på tinder :up::laugh:

Min Ester Nilsson-sida kommer fram när jag tänker på att du lånade just en korkskruv. Det var så jäkla genialt! Självklart funderar man noggrant igenom VAD man ska låna. Att välja hammaren som jag föreslog riskerar signalera stereotyp kvinnlighet. Att låna ett par dl mjöl skulle riskera försätta honom i en PINSAM SITUATION ("öööh ...mjöl, är det sånt man bakar med?")

Men korkskruv signalerar dels att man är en livsnjutare som gärna tar ett glas vin, dels att eftersom man inte äger en egen har man dock inte alkoholproblem.

Smart! :up:

(Min normala sida säger dock att man lånar vad tusan som helst, huvudsaken är att man får knacka på :D)

Jag hade nog bett att få låna en ren gaffel, eftersom jag "glömt" att diska på så länge. :angel:

Om det nu inte är så att man helt nött ut de man hade? :D Alternativt bara dricker vodka annars.

Vodkan. :nailbiting: Tänkte'nte på det.

Jag hade nog bett att få låna en ren gaffel, eftersom jag "glömt" att diska på så länge. :angel:

Jag tenderar att säga fel saker när jag blir nervös. Så risken är nog att jag hade frågat om han hade några oanvända kondomer över. :down:

Istället blåste du hunden, lånade en korkskruv du inte behövde, spionerade genom fönstret, stalkade fram en potentiell rival som kollega och krokade honom till slut på tinder :up::laugh:

Min Ester Nilsson-sida kommer fram när jag tänker på att du lånade just en korkskruv. Det var så jäkla genialt! Självklart funderar man noggrant igenom VAD man ska låna. Att välja hammaren som jag föreslog riskerar signalera stereotyp kvinnlighet. Att låna ett par dl mjöl skulle riskera försätta honom i en PINSAM SITUATION ("öööh ...mjöl, är det sånt man bakar med?")

Men korkskruv signalerar dels att man är en livsnjutare som gärna tar ett glas vin, dels att eftersom man inte äger en egen har man dock inte alkoholproblem.

Smart! :up:

(Min normala sida säger dock att man lånar vad tusan som helst, huvudsaken är att man får knacka på :D)

Det är tydligt att han inte har buke, få hade han nog inte gett mig en like på tinder :D

Apropå Tinder såg jag igår en kille vars livsdröm var att starta en massagesalong med happy endings. Råkade naturligtvis AV MISSTAG swipa nej på honom... Så OTURLIGT. Oh well.

Mitt inte seriösa snyggo som jag hade en mycket trevlig helg med för några veckor sen, vi dansar lite runt varandra. Jag som alltid tyckt han verkat så himla självsäker innan börjar inse att han är nog lika osäker som jag. Blir lite dråpligt :D men jag tar det som det kommer. :p

Det visar ju på ansvarstänkande! Och en liberal inställning till sex.
Ja, bara man inte i ren nervositet glömmer ordet "oanvända". Jag fick ny kunskap häromdagen, när jag läste att bunkerläkarens dator innehåller mängder med surf på använda, alltså fyllda, kondomer. Uppenbarligen kan det vara något vissa går igång på :yuck:

Tänk om man drabbades av dejtingtourettes och kläckte ur sig "Hej, har du några använda kondomer som du kan byta mot ett par väl använda trosor?"

Ja, bara man inte i ren nervositet glömmer ordet "oanvända". Jag fick ny kunskap häromdagen, när jag läste att bunkerläkarens dator innehåller mängder med surf på använda, alltså fyllda, kondomer. Uppenbarligen kan det vara något vissa går igång på :yuck:

Undra om själva grejen där är att det är andra som har använt dem eller att de är just använda och fyllda? Annars känns det ju som en tämligen enkel sak att ordna själv. Inte illa att kunna bli självförsörjande på porrbilder med bara sig själv och storpack* kondomer!

(*Skrev först familjepack. Ändrade snabbt.)

Tänk om man drabbades av dejtingtourettes och kläckte ur sig "Hej, har du några använda kondomer som du kan byta mot ett par väl använda trosor?"

:laugh:

Undra om själva grejen där är att det är andra som har använt dem eller att de är just använda och fyllda? Annars känns det ju som en tämligen enkel sak att ordna själv. Inte illa att kunna bli självförsörjande på porrbilder med bara sig själv och storpack* kondomer!

(*Skrev först familjepack. Ändrade snabbt.)

:laugh:
Familjepack :rofl:

Du har ju buketourettes!

Med vänlig hälsning, stjärtläkaren

Men alltså, jag har heller ingen aning om hur man gör för att hitta en partner (om vi då räknar bort nätdejting, som ju många tycker känns krystat och underligt). Hur gör man när man letar efter en partner och "ger kärleken en chans"?

Jag tycker det känns helt slumpmässigt, alltihopa. Somliga har alltid (minst) en partner, andra lever ensamma. Jag ser ingen tydlig ordning eller logik i det. Jag fattar inte ens hur en sådan logik skulle kunna vara beskaffad.

Att hitta, är det inte "bara" att vara öppen för förslag? Min sambo sedan typ 5 år tillbaka var en av de från SH som raggade på buke (nåja, han hade väl lite godare avsikter oxå). Hans svenska är hemsk i skrift och är det något som jag verkligen avskyr och stör mig på är det sådant. Således skickade jag mitt nummer o han ringde upp. Jag var inte ett endaste dugg intresserad men orkade bara inte svara i skrift. Att prata med var dock n helt annan sak o irl oxå. Haha. Jag blev kär på typ en halv minut. Tänker att de flesta hade bara inte svarat? Jag har träffat många människor så :D

Haha, det bästa är att jag antagligen bara hade kunnat gå dit, presenterat mig och frågat om han velat ta en fika.
Men vad tråkigt det hade varit, speciellt för mina vänner som har väldigt roligt åt mig :D

Jag tyckte det var väldigt roande under löshoppningen igår iaf :D jag stalkar dig i denna tråden bara för att du är så jäkla rolig :D

Att hitta, är det inte "bara" att vara öppen för förslag? Min sambo sedan typ 5 år tillbaka var en av de från SH som raggade på buke (nåja, han hade väl lite godare avsikter oxå). Hans svenska är hemsk i skrift och är det något som jag verkligen avskyr och stör mig på är det sådant. Således skickade jag mitt nummer o han ringde upp. Jag var inte ett endaste dugg intresserad men orkade bara inte svara i skrift. Att prata med var dock n helt annan sak o irl oxå. Haha. Jag blev kär på typ en halv minut. Tänker att de flesta hade bara inte svarat? Jag har träffat många människor så :D

Fast jag vet nog inte hur man gör när man är "öppen för förslag", då. Tex ditt exempel är en smula obegripligt för mig. Ta inte illa upp alltså, men anledningen till att du skickade ditt nummer kan ju inte ha varit att han skrev så illa? Du måste ju ha fått syn på något mitt i den där dåliga skriften som du gillade? Trots att han var en av dem som fått den "ljusa" idén att ragga på ett kvinnodominerat forum.

Vad är SH?

Nån här inne (ping @corzette ;)) som nån gång känt sig... otillbörligt kåt på en onödigt ung person?

Herregud, nu får jag mig själv att låta som en pedofil. :eek: Vad jag menar är att jag har en ung man (! obs obs han räknas som vuxen) i min bekantskapskrets som under en period fick mig att ta med extra trosor för jag behövde byta efter ett tag, if you get my drift. Av olika skäl är det inte så lämpligt att provrida denna unga hingst, men det är inte helt omöjligt att situationen framöver ändras och då funderar jag typ på om jag ska våga lägga fram ett förslag...

Men hur mycket lammkött är liksom okej att provsmaka under en kväll sådär?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 684
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka