Men korkskruv signalerar dels att man är en livsnjutare som gärna tar ett glas vin, dels att eftersom man inte äger en egen har man dock inte alkoholproblem.
Om det nu inte är så att man helt nött ut de man hade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men korkskruv signalerar dels att man är en livsnjutare som gärna tar ett glas vin, dels att eftersom man inte äger en egen har man dock inte alkoholproblem.
Istället blåste du hunden, lånade en korkskruv du inte behövde, spionerade genom fönstret, stalkade fram en potentiell rival som kollega och krokade honom till slut på tinder
Min Ester Nilsson-sida kommer fram när jag tänker på att du lånade just en korkskruv. Det var så jäkla genialt! Självklart funderar man noggrant igenom VAD man ska låna. Att välja hammaren som jag föreslog riskerar signalera stereotyp kvinnlighet. Att låna ett par dl mjöl skulle riskera försätta honom i en PINSAM SITUATION ("öööh ...mjöl, är det sånt man bakar med?")
Smart!
(Min normala sida säger dock att man lånar vad tusan som helst, huvudsaken är att man får knacka på)
Om det nu inte är så att man helt nött ut de man hade?Alternativt bara dricker vodka annars.
Jag hade nog bett att få låna en ren gaffel, eftersom jag "glömt" att diska på så länge.![]()
Istället blåste du hunden, lånade en korkskruv du inte behövde, spionerade genom fönstret, stalkade fram en potentiell rival som kollega och krokade honom till slut på tinder
Min Ester Nilsson-sida kommer fram när jag tänker på att du lånade just en korkskruv. Det var så jäkla genialt! Självklart funderar man noggrant igenom VAD man ska låna. Att välja hammaren som jag föreslog riskerar signalera stereotyp kvinnlighet. Att låna ett par dl mjöl skulle riskera försätta honom i en PINSAM SITUATION ("öööh ...mjöl, är det sånt man bakar med?")
Smart!
(Min normala sida säger dock att man lånar vad tusan som helst, huvudsaken är att man får knacka på)
Bra sätt att få veta att han inte stalkar dig här!Det är tydligt att han inte har buke, få hade han nog inte gett mig en like på tinder![]()
Jag tenderar att säga fel saker när jag blir nervös. Så risken är nog att jag hade frågat om han hade några oanvända kondomer över.![]()
Ja, bara man inte i ren nervositet glömmer ordet "oanvända". Jag fick ny kunskap häromdagen, när jag läste att bunkerläkarens dator innehåller mängder med surf på använda, alltså fyllda, kondomer. Uppenbarligen kan det vara något vissa går igång påDet visar ju på ansvarstänkande! Och en liberal inställning till sex.
Ja, bara man inte i ren nervositet glömmer ordet "oanvända". Jag fick ny kunskap häromdagen, när jag läste att bunkerläkarens dator innehåller mängder med surf på använda, alltså fyllda, kondomer. Uppenbarligen kan det vara något vissa går igång på![]()
Tänk om man drabbades av dejtingtourettes och kläckte ur sig "Hej, har du några använda kondomer som du kan byta mot ett par väl använda trosor?"
FamiljepackUndra om själva grejen där är att det är andra som har använt dem eller att de är just använda och fyllda? Annars känns det ju som en tämligen enkel sak att ordna själv. Inte illa att kunna bli självförsörjande på porrbilder med bara sig själv och storpack* kondomer!
(*Skrev först familjepack. Ändrade snabbt.)
![]()
Ja, bara man inte i ren nervositet glömmer ordet "oanvända". Jag fick ny kunskap häromdagen, när jag läste att bunkerläkarens dator innehåller mängder med surf på använda, alltså fyllda, kondomer. Uppenbarligen kan det vara något vissa går igång på
Tänk om man drabbades av dejtingtourettes och kläckte ur sig "Hej, har du några använda kondomer som du kan byta mot ett par väl använda trosor?"
Familjepack![]()
Äntligen går det att få lite diagnoser av läkare på det här stället!Du har ju buketourettes!
Med vänlig hälsning, stjärtläkaren
Men alltså, jag har heller ingen aning om hur man gör för att hitta en partner (om vi då räknar bort nätdejting, som ju många tycker känns krystat och underligt). Hur gör man när man letar efter en partner och "ger kärleken en chans"?
Jag tycker det känns helt slumpmässigt, alltihopa. Somliga har alltid (minst) en partner, andra lever ensamma. Jag ser ingen tydlig ordning eller logik i det. Jag fattar inte ens hur en sådan logik skulle kunna vara beskaffad.
Haha, det bästa är att jag antagligen bara hade kunnat gå dit, presenterat mig och frågat om han velat ta en fika.
Men vad tråkigt det hade varit, speciellt för mina vänner som har väldigt roligt åt mig![]()
Att hitta, är det inte "bara" att vara öppen för förslag? Min sambo sedan typ 5 år tillbaka var en av de från SH som raggade på buke (nåja, han hade väl lite godare avsikter oxå). Hans svenska är hemsk i skrift och är det något som jag verkligen avskyr och stör mig på är det sådant. Således skickade jag mitt nummer o han ringde upp. Jag var inte ett endaste dugg intresserad men orkade bara inte svara i skrift. Att prata med var dock n helt annan sak o irl oxå. Haha. Jag blev kär på typ en halv minut. Tänker att de flesta hade bara inte svarat? Jag har träffat många människor så![]()
Jag tyckte det var väldigt roande under löshoppningen igår iafjag stalkar dig i denna tråden bara för att du är så jäkla rolig
![]()
Vad är SH?Att hitta, är det inte "bara" att vara öppen för förslag? Min sambo sedan typ 5 år tillbaka var en av de från SH som raggade på buke (nåja, han hade väl lite godare avsikter oxå). Hans svenska är hemsk i skrift och är det något som jag verkligen avskyr och stör mig på är det sådant. Således skickade jag mitt nummer o han ringde upp. Jag var inte ett endaste dugg intresserad men orkade bara inte svara i skrift. Att prata med var dock n helt annan sak o irl oxå. Haha. Jag blev kär på typ en halv minut. Tänker att de flesta hade bara inte svarat? Jag har träffat många människor så![]()
Vad är SH?