Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, men ärligt!

Fick ett långt mail från en som var både en bra bit över mitt angivna åldersspann och inte bodde i närheten heller. Något som jag skrivit även i presentationen att det är viktigt.

Svarade bara enkelt och hänvisade till min presentation och det angivna åldersspannet och fick då tillbaka ett "Värst vad du är grinig då" och kunde inte motstå frestelsen att kontra med "värst vad du var känslig då" och fick tillbaka detta underbara:

"Förstår vsrför. Du har en jävligt konstig attityd.
Om du ska kunna träffa någon stackare här så säger jag bara lycka till. Bespara mig min tid o hör inte av dig igen. Får riktigt dåliga vibbar av dig." Och sen blockade han mig :D

Whaat! Why? Om du vill berätta alltså.

Det var ett stort misstag att åka dit, frostig stämning minst sagt.
Vi fungerar bra tillsammans men våra liv och värderingar ser väldigt olika ut.
Jag är verkligen inte beredd att ge upp mina och jag varken vill eller kan begära att han ska göra det.
Jag tänker inte kompromissa och komma fram till en halvdan lösning heller, det är inte sån jag är.
Allt eller inget annars kan det vara.

Jag är verkligen inte beredd att ge upp mina och jag varken vill eller kan begära att han ska göra det.
Jag tänker inte kompromissa och komma fram till en halvdan lösning heller, det är inte sån jag är.

Jag gillar att du så tydligt vet var du står och hur du vill ha det. Att du inte kompromissar med dig själv. Det borde fler ta efter.

Men de e ju sånt man inte riktigt vet förrens man sitter där :p
Man lär så länge man lever :p

Så tråkigt!
(Även för din publik. ;))

Men jag tycker det är jättestarkt av dig att inte försöka lappa och laga och låtsas som det regnar. :up:

Men jag tycker det är bra att du vet vad du inte vill kompromissa med.
Nyfiken fråga- blev det frostig stämning då ni började prata om dessa saker? För det var bra stämning tidigare?

Helt rätt :up:

Livet är för kort för att kompromissas bort

Du hittar säkert snart den rätte för dig

(Om du vill !!!!! Bäst att tillägga)

Men jag tycker det är bra att du vet vad du inte vill kompromissa med.
Nyfiken fråga- blev det frostig stämning då ni började prata om dessa saker? För det var bra stämning tidigare?

Den var jättebra när han åkte från mig i söndags.
Blev bedrövligt när jag kom dit, jag avskydde allting, verkligen hela stället.
Hålla masken och se glad ut är inte min grej om jag inte är i tjänst.
Så den där förbannade hunden! Aaarrgghhh!

Vad hade hänt sen sist du va på "stället". Någon drastisk förändring?

Oj, jag har verkligen svårt att förstå att en kan gå igång så på någons hem? Måste ha varit något extremt? Hunden däremot kan jag förstå :p

Ni kan inte ses enbart hos dig? Om allt annat är frid och fröjd?

Det känns inte riktigt vettigt att kräva det heller. Det är 13 mil mellan oss, han jobbar måndag till fredag med lediga helger och jag jobbar varannan helg. Att han ska sitta och köra fram och tillbaka när jag tycker att det passar känns lite väl även för att vara mig.

Det vsr väl egentligen inte huset i sig utan läget och allting.
Jag vill ju känna att här kan jag vara, här är det trevligt. Inte känna att här skulle jag kunna ta livet av mig.
Blärk!

Haha...tänker att en del skulle kunna få samma känsla av ditt Pink Palace :angel: men om du hade såna känslor förstår jag dig absolut. Läget är ju svårt, men resten kanske går att modifiera (ta med en burk rosa färg...)? Eller menar du att han har en sån inredningssmak? Alltså jag menar, en del har ju liksom inte inrett, de har bara inte brytt sig och så blir det inte så bra. (Och för att slippa diskussionen om att ändra på folk så menar jag just att det är det en inte ska göra.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 991
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 762
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka