Jobbnatt i hålan där m bot och jag sov där i stället för på hotellet.
Går att samanfatta med ett ord, katastrof!
End of story.
Whaat! Why? Om du vill berätta alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbnatt i hålan där m bot och jag sov där i stället för på hotellet.
End of story.
Men fy, vad trist!Jobbnatt i hålan där m bot och jag sov där i stället för på hotellet.
End of story.
Åh nej!Jobbnatt i hålan där m bot och jag sov där i stället för på hotellet.
End of story.
Whaat! Why? Om du vill berätta alltså.
Det var ett stort misstag att åka dit, frostig stämning minst sagt.
Vi fungerar bra tillsammans men våra liv och värderingar ser väldigt olika ut.
Jag är verkligen inte beredd att ge upp mina och jag varken vill eller kan begära att han ska göra det.
Jag tänker inte kompromissa och komma fram till en halvdan lösning heller, det är inte sån jag är.
Allt eller inget annars kan det vara.
Jag är verkligen inte beredd att ge upp mina och jag varken vill eller kan begära att han ska göra det.
Jag tänker inte kompromissa och komma fram till en halvdan lösning heller, det är inte sån jag är.
Men jag tycker det är bra att du vet vad du inte vill kompromissa med.Det var ett stort misstag att åka dit, frostig stämning minst sagt.
Jag gillar att du så tydligt vet var du står och hur du vill ha det. Att du inte kompromissar med dig själv. Det borde fler ta efter.
Helt rättDet var ett stort misstag att åka dit, frostig stämning minst sagt.
Men jag tycker det är bra att du vet vad du inte vill kompromissa med.
Nyfiken fråga- blev det frostig stämning då ni började prata om dessa saker? För det var bra stämning tidigare?
Vad hade hänt sen sist du va på "stället". Någon drastisk förändring?Den var jättebra när han åkte från mig i söndags.
Blev bedrövligt när jag kom dit, jag avskydde allting, verkligen hela stället.
Hålla masken och se glad ut är inte min grej om jag inte är i tjänst.
Så den där förbannade hunden! Aaarrgghhh!
Vad hade hänt sen sist du va på "stället". Någon drastisk förändring?
Den var jättebra när han åkte från mig i söndags.
Blev bedrövligt när jag kom dit, jag avskydde allting, verkligen hela stället.
Hålla masken och se glad ut är inte min grej om jag inte är i tjänst.
Så den där förbannade hunden! Aaarrgghhh!
Oj, jag har verkligen svårt att förstå att en kan gå igång så på någons hem? Måste ha varit något extremt? Hunden däremot kan jag förstå![]()
Ni kan inte ses enbart hos dig? Om allt annat är frid och fröjd?Det vsr väl egentligen inte huset i sig utan läget och allting.
Jag vill ju känna att här kan jag vara, här är det trevligt. Inte känna att här skulle jag kunna ta livet av mig.
Blärk!
Ni kan inte ses enbart hos dig? Om allt annat är frid och fröjd?
Det vsr väl egentligen inte huset i sig utan läget och allting.
Jag vill ju känna att här kan jag vara, här är det trevligt. Inte känna att här skulle jag kunna ta livet av mig.
Blärk!