Nu tycker jag faktiskt att det blir löjligt, jag tror definitivt
inte att tjatsex är något alla råkar ut för och jag ser det heller inte som ett problem att påpeka att alla inte är utsatta. Du gör det till ett problem, men varför ska dina egna erfarenheter ha företräde framför alla oss som inte ha de erfarenheterna?
Ja, dickpicks är tyvärr allt för vanligt förekommande. Ja, ovälkomna kommentarer om ens utseende likaså. Ja, det är åt helvete att kvinnor bedöms efter utseende och inte kompetens. Ja, det finns många idioter bakom skärmarna men det är åt helvete för många idioter av bägge könen! Inga av mina erfarenheter förminskar någon annans, däremot är jag förfärad om det är så vanligt om var och varannan kvinna är utsatt för tjatsex och tycker det är
bra om fler som inte varit utsatt för det säger det. Det är inte ok att någon tjatar sig till sex men det är förbannat bra om fler säger ifrån och om då andra gör det så vet den utsatta att hon inte är ensam utan det är något man kan och ska säga nej till.
Varför gör du en dejtingtråd till någonting helt annat och varför ger du dig på oss som inte delar dina erfarenheter?
Det är väl tvärtom kalasbra att inte alla är utsatta? Låt tråden återgå till sitt ämne.