Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför gör det att jag tänker patriarkaliskt ?

Nej

Trodde inte fullt vanliga, påklädda bilder där man gör någon aktivtet tex skulle ge ett dåligt bemötande.

Vilken människa pratar vi om ?
Du hoppar rakt in i trådar med tusentals svar o vägrar läsa tidigare inlägg. Sådär, nu har jag gjort som dig, men jag lär läsa ikapp.

Din offentliga avbön från manschauvinism på Bukefalos är inte trovärdig.

Jag har nyss lärt mig och blev till min glädje upplyst om att medelåldern var väl en bra bit under 20 typ. Så då behöver jag inte känna mig korkad utan bara i fel målgrupp :D

Har också nyss lärt mig (jag är nästan 35) och älskar det! Chattar nästan bara med bästa väninnan då vi båda gillar att andra inte kan se när en senast var aktiv osv som på Messenger (hon har lite jobbiga fb-vänner som hon inte vill blocka men heller inte alltid vill synas som nyss aktiv för). Vi höll på att skratta ihjäl oss när vi lärde oss det hela, med filter och bilder och grejer.

Du hoppar rakt in i trådar med tusentals svar o vägrar läsa tidigare inlägg. Sådär, nu har jag gjort som dig, men jag lär läsa ikapp.

Din offentliga avbön från manschauvinism på Bukefalos är inte trovärdig.
Fast att svara i trådar utan att ha läst innan är ju vanligt förekommande bland flera användare, även de som varit här i åratal och av båda könen, så det är ju inget som på något vis uttrycker manschauvinism.

Jag vet inte om jag är för ung eller bara dåligt uppfostrad men jag har aldrig känt att jag tvång att behaga någon bortom vad jag själv vill.

Jag vet inte om jag är för ung eller bara dåligt uppfostrad men jag har aldrig känt att jag tvång att behaga någon bortom vad jag själv vill.

Skönt för dig! Och det säger jag inte med sarkastisk underton, jag förstår att det kan se så ut. Jag blir jätteglad varje gång jag hör detta och hoppas att det är innerligt menat, för praktiskt taget ingen av mina väninnor (eller jag själv) skulle kunna säga detsamma.

Det finns en chatt också. Behöver inte skicka bilder och filmer.
Jag har snap men lägger aldrig upp något, kollar däremot vänners storys och chattar ibland med ett par kompisar.

Aha :idea:

Jag skickar typ bilder o filmsnuttar till några av mina hästvänner. Sådant som inte passar på min extremhästiga instagram typ. Skaffade det egentligen för att följa en kändis story så det jag gör mest :)

Okej

Det verkar som att jag helt enkelt får skaffa och testa :up:

Skönt för dig! Och det säger jag inte med sarkastisk underton, jag förstår att det kan se så ut. Jag blir jätteglad varje gång jag hör detta och hoppas att det är innerligt menat, för praktiskt taget ingen av mina väninnor (eller jag själv) skulle kunna säga detsamma.
Blir en aning rädd/fundersam här. Vad är det ni gör mot er vilja för att behaga andra?

Har också nyss lärt mig (jag är nästan 35) och älskar det! Chattar nästan bara med bästa väninnan då vi båda gillar att andra inte kan se när en senast var aktiv osv som på Messenger (hon har lite jobbiga fb-vänner som hon inte vill blocka men heller inte alltid vill synas som nyss aktiv för). Vi höll på att skratta ihjäl oss när vi lärde oss det hela, med filter och bilder och grejer.

Jag har lärt mig att göra text. Inväntar kurs irl, mer lyckades min vän inte lära mig via telefon :rofl: Och detta var alltså tredje seriösa försöket. Känner mig oteknisk as he'll och är några år yngre än dig :D

Jag har lärt mig att göra text. Inväntar kurs irl, mer lyckades min vän inte lära mig via telefon :rofl: Och detta var alltså tredje seriösa försöket. Känner mig oteknisk as he'll och är några år yngre än dig :D

Oohh, fler som känner sig otekniska. Måste få fråga. Försöker just nu skapa ett konto och jag lägger in nicket och ett lösenord och trycker fortsätt, men kommer tillbaka till att välja nick. Vad gör jag för fel?

Oohh, fler som känner sig otekniska. Måste få fråga. Försöker just nu skapa ett konto och jag lägger in nicket och ett lösenord och trycker fortsätt, men kommer tillbaka till att välja nick. Vad gör jag för fel?

Ehh, du menar jag som tror jag hamnade i det läget de två första gångerna?? Helt ärligt ingen aning. Testa att swipea åt sidan, ibland kommer man dit man vill då :rofl:

Mvh ja det är verkligen på den nivån för mig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits