Tror att man brukar få en notis om att man har en meddelandeförfrågan
Nja om det är från någon man inte är vän med på facebook så kan det hamna i en avsides mapp beroende på vad man har för inställningar. Säkrast är att skicka vänförfrågan och sen fråga.
Fast de mapparna tror jag inte finns kvar. Nu kommer meddelandena från ickevänner som meddelandeförfrågningar istället.
De meddelanden brukar hamna i en av dom där mapparna folk knappt vet att de finns. Börja med att skicka en vänförfrågan och sen ett meddelande så kommer det hamna rätt
Så var det för mig. Missade massor. Nu är det mycket enklare för det kommer som en förfrågan. Dock har jag kort min profil offentlig så det kan ju vara ett sammanträffande med ev uppdatering eller så beror det på min ändring. Bra är det iaf.
Ja, jag vill ha det till att det är rätt längesedan Övrigt eller vad den nu hette försvann och ersattes av meddelandeförfrågningar. Flera månader.
Haha, lite olika svar här Det som gör mig fundersam är att de gånger jag skickat meddelanden till folk jag inte känner så brukar det stå "skicka meddelandeförfrågan", det gjorde det inte nu. Dessutom vill jag minnas att pluppen blir blå även innan de godkänt ens förfrågan? Nu ser det ut som att det inte levererats öht.
Vill helst undvika att lägga till som vän, blir så övertydligt då, och onödigt pinsamt om han inte är intresserad. Vet dock inte om det är mindre pinsamt att be bruden om numret då det är en nära släkting till henne