Tack för svaren på mitt inlägg några sidor bakåt . Jag kanske skulle förtydliga lite att jag inte har några problem med att ta initiativet själv, jag är inte mycket för de gamla könsrollerna alls och har somsagt tidigare varit intiativtagande då jag uppfattat det som att killar varit intresserade, det som tog hårdast var dock den gången när killen jag verkligen gillade uppenbart visat intresse tillbaks helt offentligt bland våra kompisar men inte gjorde något för att ta det vidare, ja var då 100 på att han var intresserad men inte vågade och sen totaldissade mig brutalt för att bli tillsammans med en så mycket snyggare tjej! Det gjorde att jag tappade suget eftersom jag fått nej de gånger jag tagit mod till mig och har from nu eg tänkt att den som vill ha mig på seriöst riktigt får visa det också, lite barnsligt jag vet. Men så dök denna kille upp, och så många gånger man fått höra "Behöver du fundera på om han är intresserad så är han inte det", men det kan också vara så att det är osäkerhet även om varningsklockorna ringer.
Uppenbarligen har jag svårt att läsa killar pga av min mindre mindre erfarenhet och det jag tänkte var om några av er hade erfarenhet av hur det varit för er, hur har killen betett sig när han faktisk varit riktigt intresserad på riktigt och inte bara "lekt" som det visat sig för att han vill ha ett tidsfördriv tills något bättre dyker upp, återigen så vet jag att det individuellt, omöjligt att svara angående denna killen innan jag tagit initiativ, det jag mer undrar är hur era erfarenheter/tankar ser ut ang det
Uppenbarligen har jag svårt att läsa killar pga av min mindre mindre erfarenhet och det jag tänkte var om några av er hade erfarenhet av hur det varit för er, hur har killen betett sig när han faktisk varit riktigt intresserad på riktigt och inte bara "lekt" som det visat sig för att han vill ha ett tidsfördriv tills något bättre dyker upp, återigen så vet jag att det individuellt, omöjligt att svara angående denna killen innan jag tagit initiativ, det jag mer undrar är hur era erfarenheter/tankar ser ut ang det
Senast ändrad: