Dejtingtråden- jag behöver er hjälp.
Jag är lite deppig idag. Tror det är för att jag fyller år i morgon ( 41) Jag har egentligen ingen åldersångest men det kändes så tydligt idag att det typ nu börjar bli för sent för att skaffa barn och familj. Och då blev jag lite ledsen.
Men jag ska försöka att vara konstruktiv istället för att deppa ner mig.
Så- om alla andra tjejer får så mkt mail och uppmärksamhet på dejtingsidor/ facebookgrupper så undrar jag vad jag gör för fel eftersom jag inte får det. Sen blir ju inte män kära i mig i verkliga livet heller men nu börjar vi med dejtingsidorna.
Så nu undrar jag vad som jag borde ändra på i min presentation. Jag vill ju samtidigt att den ska visa vem jag är för att attrahera rätt personer.
Vill du titta på stjärnorna med mig?
Realistisk dagdrömmare brukar jag kalla mig om någon ber mig att beskriva mig själv. Jag är 40 år gammal och bor några mil utanför Sthlm.
Jag söker dig som liksom mig har en positiv och nyfiken inställning till livet, självständig och tycker att man i en relation vill ge varandra utrymme för sina egna fritidsintressen.
Jag spenderar gärna min fritid med musik, är musiknörd och gillar att sjunga i kör, samt spela piano och gitarr. Förutom det gillar jag hästar, bågskytte, titta på Simpsons, och virka och sticka.
I framtiden skulle jag gärna bo på landet men nära en större stad. Jag vill gärna träffa dig som kan tänka dig barn och husdjur.
Och så har jag en bild till det.
Ibland får jag svar men då är det personer som jag känner inte alls matchar mig.
Antingen är det ”snälla killar” dvs killar som vill att jag ska ta hand om dom och som är passiva och för bittra enligt mig.
Eller så är det personer som är för grabbiga för min smak dvs värderingarna. De tycker att ”feminism och politik är skit.”
Jag tar ofta kontakt själv. Brukar skriva att jag gillar personens profil och skriva någon kommentar till det som han skrivit i sin presentation. Men jag får oftast inte svar.
Vad ska jag göra annorlunda? Jag vill attrahera trevliga positiva män med lite sjuk humor.