Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man liksom BEJAKAR sin kvinnlighet.
Åh. Nej. Nu började jag tänka på de där tv-programmen där Trinny och Susanna ska styla om kvinnor, och det är hela tiden ett jäkla tjat om att vara kvinnlig, bejaka sin kvinnlighet och framförallt att känna sig som en kvinna.
Min mor har älskat de där programmen i evigheter och jag har fortfarande inte kommit på hur en kvinna känner sig :p

Åh. Nej. Nu började jag tänka på de där tv-programmen där Trinny och Susanna ska styla om kvinnor, och det är hela tiden ett jäkla tjat om att vara kvinnlig, bejaka sin kvinnlighet och framförallt att känna sig som en kvinna.
Min mor har älskat de där programmen i evigheter och jag har fortfarande inte kommit på hur en kvinna känner sig :p
Ja! Precis!!! Jag tycker om att se på "gör om mig program" men blir lite trött på att tjat om hur sexiga och kvinnliga de ska bli när T&S gör om dem. Måååååste man vara så sexig och "kvinnlig"?

För att citera Robyn "The girls are sexy, like all the time, I'm only sexy when I say it's ok!"

Jag tolkar föressten "Bejaka sin kvinnlighet, ta vara på sig själv, vårda sitt yttre" i "jag söker" texten som önskemål om att man piffar upp sig regelbundet, klär sig smickrande och inte är för mysig och osminkad på det stora hela... Typ! O_o

Ja! Precis!!! Jag tycker om att se på "gör om mig program" men blir lite trött på att tjat om hur sexiga och kvinnliga de ska bli när T&S gör om dem. Måååååste man vara så sexig och "kvinnlig"?

För att citera Robyn "The girls are sexy, like all the time, I'm only sexy when I say it's ok!"

Jag tolkar föressten "Bejaka sin kvinnlighet, ta vara på sig själv, vårda sitt yttre" i "jag söker" texten som önskemål om att man piffar upp sig regelbundet, klär sig smickrande och inte är för mysig och osminkad på det stora hela... Typ! O_o

Jag får lust att prutta högt och bajsa med öppen dörr. Iförd tyllklänning.

Tolkade det likadant. Å andra sidan har jag förut träffat en man som efter ett tag blev sur på mig för att jag aldrig klädde upp mig för hans skull. Han fick det att låta som om det var värsta dödssynden. Då var det betydligt trevligare att någon månad senare träffa en man som sa att han inte förstod vitsen med att vara finklädd hela tiden, för det tog bort känslan av att det var något speciellt med det.

(bäst är dock mannen jag träffar ibland nu, och mina manliga bekantingar, ingen av dem har någonsin uttryckt någon åsikt om mina kläder.)

Jag säger som jag alltid sagt, allt jag gör är kvinnligt, oavsett om det är att skifta däck på bilen, backa med släp, dra igång motorsågen eller måla naglarna. Jag är kvinna och därmed kvinnlig även om jag har valkar i händerna, sorgkanter under naglarna, rivsår på armarna från buskar mm.

Att jag har större och bättre verktyg och diverse maskiner än andra män spelar ingen roll, jag är kvinnlig även om jag skulle lägga in en snus och spotta en snorloska. :laugh: :up: :cool:

Jag säger som jag alltid sagt, allt jag gör är kvinnligt, oavsett om det är att skifta däck på bilen, backa med släp, dra igång motorsågen eller måla naglarna. Jag är kvinna och därmed kvinnlig även om jag har valkar i händerna, sorgkanter under naglarna, rivsår på armarna från buskar mm.

Att jag har större och bättre verktyg och diverse maskiner än andra män spelar ingen roll, jag är kvinnlig även om jag skulle lägga in en snus och spotta en snorloska. :laugh: :up: :cool:
Bra skrivet! :bow: :up:

Ninjastilen is the shit!

Jag är endera en lila/orange eller en knallrosa ninja. Ofta.

Pyjamas är fint med. Kan funka som underställ också. Funkar som allt.
Ja man känner sig rätt hårt i en ninjaoutfit.
Jag har precis glidigt runt här hemma och varit lite sensuell. Tog på mig en pannlampa som blingbling inför kvällspromenaden. Sambon bar matchande.

Egentligen såg vi nog mer ut som Ika Nord och Clownen Manne :cautious:

Ja man känner sig rätt hårt i en ninjaoutfit.
Jag har precis glidigt runt här hemma och varit lite sensuell. Tog på mig en pannlampa som blingbling inför kvällspromenaden. Sambon bar matchande.

Egentligen såg vi nog mer ut som Ika Nord och Clownen Manne :cautious:

Jag hoppas verkligen han var jäkligt manlig i sin? Så han inte gled runt och var kvinnlig? Någon ordning på könsrollerna måste det faktiskt vara alltså!

;)

Blev felciterat
jag går i mysbrallor och tshirt som knappt hänger ihop hemma och sambon går i tshirt och kallingar
Har testat sexiga underkläder en gång men jag är för tjock för sånt haha.
Klä sig kvinnligt vet jag knappt vad det är.

Från förra tråden...
Jag behöver lite råd som kanske inte egentligen passar här, men jag vill inte göra en ny tråd...

Det finns någon som jag just upptäckt att jag börjar bli lite förtjust i, men jag är inte alls hans typ och jag vet att han aldrig skulle se på mig som något annat än kompis. Jag vill inte sluta umgås med honom för vi har kul ihop, men jag vill omgående krossa alla "romantiska" känslor hos mig innan jag avslöjar mig och gör mig till åtlöje (och honom illa berörd).

Har ni några tips?
Det verkar som om han fattat, för han har slutat prata med mig och låtsas som att jag inte finns. Minnen från hur jag blev utfryst i skolan slår till och jag vill bara kura i soffan med katterna och aldrig mer lämna lägenheten. :(
Alla mina farhågor om hur frånstötande jag är har bekräftats.
Heja mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 500
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka