Han har inte svarat. Hur ska jag tolka det?
Som att han inte tänder på äldre kvinnors intellekt och blev lite osäker av att möta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har inte svarat. Hur ska jag tolka det?
Som att han inte tänder på äldre kvinnors intellekt och blev lite osäker av att möta det?![]()
Alltså det sista kan jag ändå förstå att man önskar. Här på buke har det ju t ex funnits ett antal trådar om tråkiga pojkvänner utan egna intressen som sitter hemma och surar och väntar på att tjejen ska komma hem från stallet och underhålla honom. Det är ju inget kul att ha en sån partner. En annan aspekt kan ju vara att man vill ha em partner som är nyfiken, vill ha kul, lära sig nya saker, träffa folk och utbyta erfarenheter, utvecklas osv. Att man har ett intresse säger en del om personligheten i de avseendena, tycker åtminstone jag.Jag undrar över vad som kännetecknar ett "vanilj- och idrottsförhållande"
Men det var ju generöst att man tillåts ha (minst!) ett eget intresse att brinna för.
Jag fattar ju inte varför han pratar med mig om äldre kvinnor.
![]()
Jamen FYFYFY!!! Mycket äckligt och konstigt har jag sett på HP, men det där tar nästan priset. Vilket engagemang! Vilket äckligt engagemang! Obehaglig typ!Herregud. Ännu en man som inte förstår och utgår helt från sitt "jag vill"
Redan hans profil ger mig kalla kårar, och han följer ju upp det intrycket fint i mail :S
Jamen FYFYFY!!! Mycket äckligt och konstigt har jag sett på HP, men det där tar nästan priset. Vilket engagemang! Vilket äckligt engagemang! Obehaglig typ!
Fast för den som förlorat sin förälder är nog inte korrekta dejtingkonversationer prio ett. Där får man nog visa lite förståelse.Hm. Den tidigare träffens ena förälder har gått bort. Det blir en ganska effektiv konversationsdödare - jag vet inte alls hur man fortsätter en konversation, med någon man inte känner, efter ett beklagande.
"Och bilen går bra?"![]()
Fast för den som förlorat sin förälder är nog inte korrekta dejtingkonversationer prio ett. Där får man nog visa lite förståelse.
"Vill du prata om det?" kan du ju helt enkelt fråga.
Jopp, det tycker jag också, men jag är iom detta helt säker på att han inte hade varit mannen i mitt liv. Det har han visat tydligt .@tott - vilket konstigt beteende.
Nej, absolut inte och det är inget jag förväntar mig? Vad jag menar är att när jag inte känner någon för fem öre så tycker jag det är svårt att gå vidare med en konversation efter ett sånt besked, utöver de vanliga artighetsfraserna. Att fråga om han vill prata om det känns inte helt rätt heller, dessvärre. Jag hade inte kommit fram till huruvida jag ville ses igen ens, före detta inträffade, så jag känner mig lite handfallen.
Du skulle kanske kunna säga något typ "vi kanske ska lägga vår kontakt på is tills du känner dig redo igen?". Eller nåt.@mandalaki - nej nej, det var lite grå humor från min sida![]()