Var på en ny dejt igår. Var nog inte redo för det egentligen. Trevlig kille, absolut, men... äh.
Tyvärr.
Tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist när det känns så!Var på en ny dejt igår. Var nog inte redo för det egentligen. Trevlig kille, absolut, men... äh.
Tyvärr.
He börjar kika lite på Tinder igen. Alltid roligare när en haft ett uppehåll tycker jagSanlas liksom upp lite intressantare människor då tycker jag
![]()
Vad har du för app?Åh vad jag önskar att det var samma i min app! Samlas sällan upp några nya tycker jag - ska vi byta?
@tigerflicka - jo, men men. Det är vad det är. Det var inte bortkastad tid i alla fall, för trevligt var det ju ändå![]()
Jo, jag förstår att den sortens klokhet inte kommer gratis, så att säga. Men desto bättre att det resulterar i klokhet, då, så var det någon mening med det där som inte var gratis.Tack. Tyvärr kommer nog den klokheten av en liten dos egen erfarenhet och en alldeles för stor dos av att ha sett oerfarna (av den typen av sex) kvinnor hamna i klorna på s.k. dominanta män (duminanta är ett bättre epitet). Men framförallt sett vad det är för spillror och skärvor som kommer ut på andra sidan sen ;( Det som skrivits här i tråden om M är lite modus operandi för så många män med en agenda som ingen kvinna borde bli involverad i någonsin..
Börjar prata med en person, gillar hans profiltext, hur han skriver. Går in och tittar noggrannt en gång till, inser att han inte fyllt i relationsstatus. Frågar och får svaret att han har en ovetande sambo. Berättar att då är det inte aktuellt att ses. Får trots det ett mess nu ikväll där han skriver att han är kåt. Jag ger som förslag att han ska ha sex med sin sambo och han svarar: Usch.
Alltså jag kräks på (män)niskor.![]()
Var på en ny dejt igår. Var nog inte redo för det egentligen. Trevlig kille, absolut, men... äh.
Tyvärr.
Vidrigt är det i alla fallAlltså det här med att skriva qvinna, är det något genetiskt eller?
Tyvärr.
Mm.män som under en dimma av "hårda tag under samförstånd", döljer att de är ungefär samma män som de som misshandlar kvinnor - med våld, med sexualiserat våld och med ord. Allt i en röra eller fokus på något av det.
Vad har du för app?![]()
Och jag har inga fler att välja mellan.Också Tinder - men hos mig är det bara samma nissar hela tiden![]()
Och jag har inga fler att välja mellan.![]()
Beror kanske på hur stor stad en bor i med? Plus att jag då har haft uppehåll ett par månaderOckså Tinder - men hos mig är det bara samma nissar hela tiden![]()