R
Raderad medlem 94602
Han sa en sak till mig som jag inte accepterar att bli kallad och jag markerade väldigt tydligt att jag inte tyckte att det var okej. Jag tror att han tog det på allvar och han verkade ärligt ledsen och ångerfull när han bad om ursäkt efteråt. Det jag är rädd för är att hamna i en situation där jag urskuldar saker han gjort. Jag vet att jag ligger på gränsen nu och det skrämmer samtidigt som det lockar.
Angående sex så har vi pratat om det och jag tror att det kan finnas möjlighet för oss att hitta en väg där vi båda blir nöjda. Jag hör själv hur jag låter och jag vill verkligen inte hamna i en destruktiv relation. Gränsen är som sagt hårfin och jag vet vad jag skulle råda en vän i samma situation. Men ska träffa honom idag, annars vet jag att jag kommer gå genom hela livet och fundera. Vi ska träffas på en restaurang och jag kommer inte att följa med honom hem efteråt, jag måste hem och ta hand om djuren.
Oavsett vad han kallade dig så är hans ord en del av den han är. Att cencurera vad han säger är bara att snygga till fronten. Hans värderingar kommer troligtvis vara de samma.