Mening två får mig att tveka ta nästa pepperkaka.@Myblackcat"Spiser opp deigen, innan pepperkakene kan stekes. Jeg vil ha sex med deg."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mening två får mig att tveka ta nästa pepperkaka.@Myblackcat"Spiser opp deigen, innan pepperkakene kan stekes. Jeg vil ha sex med deg."
Sluta vara så elak mot dig själv.Nä, att han inte är intresserad visste jag ju redan, det var hans reaktion på (förmodar jag) mitt intresse som gör mig ledsen. Att mitt intresse är så avskyvärt att han måste vara otrevlig.
Det är det jag inte vet.@Houdinie Varför skulle det inte gälla dig?
Jag kanske är i jättefel tråd nu... Jag undrar om det finns någon sida där man passar om man bara vill hitta nya vänner. av båda kön, att skriva med, kanske inte ens med intention att träffa i verkligheten.
Jag har rätt nyligen mist min man och vill inte vara på någon sida för dejting, men vill gärna hitta chat-vänner. Finns det ens någon sån sida?
Jag kanske är i jättefel tråd nu... Jag undrar om det finns någon sida där man passar om man bara vill hitta nya vänner. av båda kön, att skriva med, kanske inte ens med intention att träffa i verkligheten.
Jag har rätt nyligen mist min man och vill inte vara på någon sida för dejting, men vill gärna hitta chat-vänner. Finns det ens någon sån sida?
En färgglad, överprissatt och ganska menlös frukt smakmässigt?Stjärnis är glad
Jag råkade trilla över en dejtingsida för nördar!
Jag har hittat mitt ställe!
Någon som känner till Dragonfruit?
@Alexandra_W: Nej, du är inte överkänslig. Jag hade blivit jäkligt sned på något sådant.
@Alexandra_W jag tycker inte heller du är överkänslig och skulle nog också få dåliga vibbar och avsluta kontakten.