Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällens sämsta beslut: Dressyrtjejen goes modern och skaffar Yellow.
Tänkte att det skulle vara ett bra komplement till Tinder. När jag swipar tycker jag dock att lite väl många ser ut att vara lite väl unga för min smak (16-18 år). Kulmen kommer efter typ 10 min när en barndomsbekant skriver till mig "Dressyrtjejen, är inte du lite för gammal för den här appen? :D :p"

Hmm, nja.. Inte ens punkt och stor bokstav användes ju, så jag tror jag avvaktar och ser vad han som friade, som inledande kontakt utvecklar sig till istället :D Han verkar ju i alla fall ha ett visst mått av humor :up:
Blir väldigt nyfiken på vad du svarade till han som friade :angel:?

Hej, då jag officiellt är skild nu så tänkte jag hoppa in i den här tråden. Jag och exet bor fortfarande ihop så kan inte dejta hemma än. Men passade på att ladda ner Tinder när jag var i Stockholm och det var riktigt kul, speciellt i en större stad när man inte känner alla. Jag var även ut med ett par kollegor på kvällen och efter att vi kommit tillbaka till hotellet så tror ni inte att en av dem knackar på min dörr? Hade han inte varit gift så hade han fått komma in. Jag grämer mig faktiskt fortfarande över det, men det kändes inte så smart att fylleknulla en av cheferna oavsett hur gärna jag faktiskt ville. Attans, han var både trevlig och snygg.

Har precis "gjort slut" med min kk (har ioförsig endast haft sex 2ggr). Vi är kompisar och träffas regelbundet genom gemensamma vänner och känner att det blev så konstigt efter att vi haft sex. Sedan är nog kk inte riktigt min grej.

Min hp-dejt som jag skulle träffa imorgon ställer in igen. Han är sjuk. Han verkar dock väldigt på på att träffas så det blir väl sedan när han är frisk.

Sedan ska jag träffa en kille jag träffade på en fest förra helgen. Vi ska ut och dansa eller nåt på fredag. Han är dock på gränsen till för ung (6 år yngre), men ev. hångel är aldrig fel :p.

Så var tigerflickan singel igen. Jag och M ville olika saker så det var inte hållbart. Fy satan vad svårt det är att välja att bryta upp när båda gillar varandra och egentligen inte vill sluta ses men vet att det blir det bästa ändå... :cry:

Jag är ingen rimmare av rang, men i min tråd jag gjorde så gott jag kan
Min man han måste vara riktigt vilse nånstans efter vägen, kanske har hans gps slutat sända?
Inte ens min inkorg finner han åt
Än är han i Sundsvall, än är han i Östersund, än är han i Ö-vik eller än värre i de södra delarna av vår landsända
Han irrar, vad det verkar land och rike runt i sin jakt på rätt såt

Så var tigerflickan singel igen. Jag och M ville olika saker så det var inte hållbart. Fy satan vad svårt det är att välja att bryta upp när båda gillar varandra och egentligen inte vill sluta ses men vet att det blir det bästa ändå... :cry:
Tråkigt :( Men bra beslut ändå att lyssna på hjärnan i den situationen tror jag. Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 649
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023