Vissa oneliners är ju bättre än andra att inleda en ny konversation med
Men du ser trevligt ut. Ska vi gifta oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du ser trevligt ut. Ska vi gifta oss
Vissa män(niskor) växer aldrig upp dessvärre.Någonstans trodde jag ändå att de flesta mognat vid +/- 25 år. Jag hade tydligen fel. För 2595873 gången
Vissa män(niskor) växer aldrig upp dessvärre.
Hej vart är du piersad?
Denna oneliner hör dock till kategorin "andra"..
Alltså på riktigt, en man ser en kvinna av intresse och inleder sin kontakt med en fråga var hon är piercad. Varför liksom
Hmm, nja.. Inte ens punkt och stor bokstav användes ju, så jag tror jag avvaktar och ser vad han som friade, som inledande kontakt utvecklar sig till istället Han verkar ju i alla fall ha ett visst mått av humor
Dessutom med två skrivfel på fem ord. Hugg den!
Blir väldigt nyfiken på vad du svarade till han som friade ?Hmm, nja.. Inte ens punkt och stor bokstav användes ju, så jag tror jag avvaktar och ser vad han som friade, som inledande kontakt utvecklar sig till istället Han verkar ju i alla fall ha ett visst mått av humor
Blir väldigt nyfiken på vad du svarade till han som friade ?
Hahaha, bästa onelinern ever tror jag
Bra svar det du skrev med tycker jagHade lika gärna kunnat svara; javisst, till vilket datum ska jag boka kyrkan men jag ville ju inte skrämma honom. Tänk om det är just han som är min man
Så var tigerflickan singel igen. Jag och M ville olika saker så det var inte hållbart. Fy satan vad svårt det är att välja att bryta upp när båda gillar varandra och egentligen inte vill sluta ses men vet att det blir det bästa ändå...
Min man han måste vara riktigt vilse nånstans efter vägen, kanske har hans gps slutat sända?
Inte ens min inkorg finner han åt
Än är han i Sundsvall, än är han i Östersund, än är han i Ö-vik eller än värre i de södra delarna av vår landsända
Han irrar, vad det verkar land och rike runt i sin jakt på rätt såt
Så var tigerflickan singel igen. Jag och M ville olika saker så det var inte hållbart. Fy satan vad svårt det är att välja att bryta upp när båda gillar varandra och egentligen inte vill sluta ses men vet att det blir det bästa ändå...
Tack! Nånstans vet jag ju också att det kommer gå över. En vacker dag.Vet hur ont det gör , men det kommer gå över.
Tråkigt Men bra beslut ändå att lyssna på hjärnan i den situationen tror jag. Kram!Så var tigerflickan singel igen. Jag och M ville olika saker så det var inte hållbart. Fy satan vad svårt det är att välja att bryta upp när båda gillar varandra och egentligen inte vill sluta ses men vet att det blir det bästa ändå...