Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hej!
Jag kom precis hem från träningen och såg din profil och tänkte wow vilken tjej!
Men beauty is common!
Nämn tre egenskaper hos dig själv, som inte har med utseende att göra, som gör att jag skulle vilja träffa dig.
MVH xxx"

Dryg eller vad?
Vad brukar du skriva i första kontakt meddelandet?

Och jag ska på dejt på Tisdag eller Onsdag. :banana:
Troligtvis blir det på Tisdag då jag inte kommer kunna vänta så länge, och han har semster så det kvittar för honom. :angel: Det är samma kille som jag "träffade" på tävlingen förra helgen, han som jag följde på instagram. Vi bestämde igår att vi skulle ses och troligtvis äta någonstans, sen får vi se vad vi gör efter det. Kanske åker hem till mig eller åker och tränar eller något. Ska bli kul i vilket fall som helst. :)

Och ja, hade det varit en främling jag träffat på en dejtingsite hade jag aldrig tagit det längre än en fika på ett offentligt ställe och sen inget mer första gången, men det känns tryggare än så med den här snubben. ;)

Troligtvis blir det på Tisdag då jag inte kommer kunna vänta så länge, och han har semster så det kvittar för honom. :angel: Det är samma kille som jag "träffade" på tävlingen förra helgen, han som jag följde på instagram. Vi bestämde igår att vi skulle ses och troligtvis äta någonstans, sen får vi se vad vi gör efter det. Kanske åker hem till mig eller åker och tränar eller något. Ska bli kul i vilket fall som helst. :)

Och ja, hade det varit en främling jag träffat på en dejtingsite hade jag aldrig tagit det längre än en fika på ett offentligt ställe och sen inget mer första gången, men det känns tryggare än så med den här snubben. ;)
Jag drog hem min nuvarande på vår första dejt. Tindermatchning så kände honom inte alls. Men vi hade umgåtts en stund innan vi gick till mig, och det var inte bestämt innan. Klart man kan göra mer än jätteoffentliga saker i början

Vad har jag gett mig in på... :cool:

Imorgon ska jag på en tredje träff med samma person - och vi ska ut och springa!??
Jag vet inte vem som kommer att ångra sig mest imorgon, han eller jag.
Har i alla fall informerat om hur otroligt långsamt tempo jag har och att jag aldrig springer långt. Och han är en sån som springer massor... ja det blir spännande det här :p

Jag drog hem min nuvarande på vår första dejt. Tindermatchning så kände honom inte alls. Men vi hade umgåtts en stund innan vi gick till mig, och det var inte bestämt innan. Klart man kan göra mer än jätteoffentliga saker i början
Min, numera sambon, hämtade mig på Arlanda när vi träffades för första gången. Sen åkte vi och åt middag och sen skjutsade han mig (och hunden :love:) hem.
Med facit i hand hade allt kunnat hända på vägen från Arlanda, men jag kände mig säker (och hade rätt).

M följde med mig hem efter vår första dejt. Och det gick ju bra. :)

Jag satte av ren nyfikenhet på flirtfunktionen igen på hp. Haha det är samma jäkla stalkerdudes där som fortsätter skicka flörtar till mig. Det är typ 15st som vägrar ge upp. De flesta har skrivit till mig någongång också och jag har ignorerat. Undrar hur många tjejer de håller på såhär med? Nu skriver en av dem "Lust att ses?". Javisst du får min adress :sneaky:.

Anders fick träffa mina närmsta i lördags på middag hemma hos mig. Vi har setts nästan varje dag nu i två veckor, får verkligen hålla oss borta från varandra då och då för vill inte att det går för fort och sen rinner ut i sanden för han är helt underbar :heart

Waaah... nu ska jag strax åka - jag är sjukt nervös! Människan kommer ju att få se EXAKT hur dålig kondis jag har! :nailbiting::laugh::rofl:

Haha nä. Men det blir ju som sagt.. intressant. Sedan var det ju ett tag sen som vi sågs också och jag känner mig väl rätt ljummen till det hela, meeen nu ska vi inte vara sån. Jag tilltalas åtminstone (med skräckblandad förtjusning) av att förena nytta med nöje, så om inget annat uppstår så har jag i alla fall fått motionera :D

Uppdatering då - det gick faktiskt inte alls så illa, sprang lite längre än jag brukar, lite snabbare än jag brukar. Och jag dog inte helt. Utom när han tyckte det var en bra idé att försöka föra en konversation under tiden. Låt oss säga såhär: det var INTE prat-tempo för mig, jag hade fullt sjå med att andas :D

Sedan hängde vi mest i soffan, slökollade lite tv och pratade om ditten och datten och det var faktiskt trevligt. Väldigt avslappnat :up:

Och jag har funnit en väldigt pratsam en på Tinder. Han kan uttrycka sig och han kan använda punkter och stor bokstav, han är intresserad av mig och han ger bra utförliga svar på mina frågor, han skickar trevliga fina meddelanden och får mig att känna wow, vilken man! :D Inget smicker och jidder, inget tjat eller påtryckningar.
Tänk vad några välskrivna trevliga meddelanden kan göra :D
Vi har pratat lite om att ses på torsdag men nu har min häst blivit sjuk så vi får se hur det blir med det.

Och jag har funnit en väldigt pratsam en på Tinder. Han kan uttrycka sig och han kan använda punkter och stor bokstav, han är intresserad av mig och han ger bra utförliga svar på mina frågor, han skickar trevliga fina meddelanden och får mig att känna wow, vilken man! :D Inget smicker och jidder, inget tjat eller påtryckningar.
Tänk vad några välskrivna trevliga meddelanden kan göra :D
Vi har pratat lite om att ses på torsdag men nu har min häst blivit sjuk så vi får se hur det blir med det.
Alltså, inte gilla att hästen är sjuk såklart utan att han verkar vettig. :)

Dagen är över här också. Av olika anledningar kom han hem till mig först. Jag hade nästan precis hoppat ur duschen och var inte alls med när han plingade på dörren. :o
Fick göra mig iordning till presentabel snabbt, slutade med att vi satt och pratade i nästan två timmar. :p Jättetrevlig person, vi har mycket gemensamt och han verkar väldigt duglig. Kanske inte lika perfekt som jag hade föreställt mig, men absolut okej. Efter att vi spenderat lite tid här hemma tog vi hans bil in till stan och fikade några timmar innan han körde hem mig.

Jag gillar honom, sådär spontant. Fick intrycket av att han gärna ses igen + några fina kramar. Vi har dock inte sagt något, men jag hoppas lite på redan imorgon eftersom båda är lediga då. :p (och då föredrar jag att ses hos honom, var hemskt för mig att försöka hitta på saker att göra när han inte känner till staden :crazy:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 653
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025