Ja, jag tror det också. Men hjärtan är ju sällan förnuftiga.
Nej, jag har egen erfarenhet av det relativt nyligen. Nu känns det inte längre i hjärtat för just den här personen, men det känns ensamt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tror det också. Men hjärtan är ju sällan förnuftiga.
Det förstår jag.Nej, jag har egen erfarenhet av det relativt nyligen. Nu känns det inte längre i hjärtat för just den här personen, men det känns ensamt...
Att killar skickar massmeddelanden till mängder av tjejer misstänker man ofta. Men när en kille skickade ett meddelande som innehöll:
användarnamnet 32Idag 18:52
Så kändes det väldigt avslöjande![]()
Det förstår jag.
Lite underligt, men det känns ändå lite tröstande att veta att jag inte är ensam om att må såhär. Logiskt vet jag att det finns massa människor som mår ännu sämre, men ändå.
Hur tänker ni andra? Vi ni exakt vad ni letar efter och vad ni mår bra av?
Gissar på att det är ett sätt att försöka få dig nyfiken så att du svarar...Jag fick häromdagen ett meddelande från en kille (som skrivit flera gånger innan utan att jag svarat då jag inte är intresserad) som löd: "blåvitgul?"![]()
Gissar på att det är ett sätt att försöka få dig nyfiken så att du svarar...
Det kanske är omvärlden som gör att han inte är online, typ jobb eller nåtJag fick äntligen en match på Tinder för någon dag sedan. Han skrev t.o.m ett inledande "Hej du" som jag svarade "Hej" på...men så var det tyst. Följande morgon skrev jag lite mera...men ingenting hördes. "Unmatchade" honom
Mannen som jag haft en hel del kontakt med på hp verkar plötsligt försvunnen. Han har inte varit inne på någon dag, märkte jag då jag skrev ett meddelande igår. Förut var han inne varje dag.
Så...här går det fortfarande uruselt.
...fast han är lite "kufig" så det skulle inte förvåna mig om han bara tröttnat och bestämt sig för att inte logga in på en vecka, eller nåt. Lite surt ändå - även om det verkar som att vi aldrig kommer att träffas.Det kanske är omvärlden som gör att han inte är online, typ jobb eller nåt.
Jo jag är inte så pigg på att inleda något. Jag vill eventuellt bo på gård men jag vill vara med och bestämma vad den ska liga etc. Det skulle inte passa mig att flytta in i någon annans boendeDet ÄR svårt med sådana boenden som betyder allt eller väldigt mycket för en. Jag kommer aldrig att frivilligt lämna min gård, kan väl betecknas som släktgård den med, och det är där jag är uppväxt. Skulle jag mot all förmodan träffa någon som jag vill bo med och som samtidigt vill bo med mig, så är det här det måste bli. Och det har i skarpt läge varit något som orsakat problem.
Men ge för allt i världen inte upp så snabbt som efter en dag! Det kommer aldrig att bli bådas på det sättet som att man skaffar något tillsammans, men såklart får man ju diskutera hur det ska kunna lösas att den inflyttade får vara med och ändra på saker som den inte gillar. Så att det inte blir hans gård och en inneboende. I grunden måste man nog ändå ha en stor samsyn på hur man vill ha det, så att det går att komma överens utan att en känner sig överkörd, eller så får det ytliga vara en mindre viktig sak för den ene.
Däremot om geografin funkar och killen verkar trevlig, så ska du väl inte lägga ner det från början bara på den grunden att det finns en släktgård - vill du alls bo på en gård så se det tvärtom som en fantastisk möjlighet. Är du skeptisk till hela grejen med att bo på en gård, lite värre. Men någonstans under vägen är både det ekonomiska och det praktiska frågor som måste diskuteras och försöka lösas. Dock inte första dagen, eller första veckan.![]()
För mig skulle det nog handla mindre om boendeform än att han ställer upp villkor redan första gången vi pratade.Började igår prata med en kille. Han var jättetrevlig men .. Han ville i framtiden absolut bo kvar på sin släktgård. Och han kunde inte förstå varför jag var tveksam.
Jag tänker att jag vill ha ett boende som är mitt och som är bådas ansvar lika mkt. Att jag kan ändra det jag inte gillar.
Känns svårt med släktgård då?
Mitt i prick formulerat.För mig skulle det nog handla mindre om boendeform än att han ställer upp villkor redan första gången vi pratade.