Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu fått 5 flirtar och 7 medelanden av en och samma person. Funderade på att blocka men det Börjar bli lite intressant att se hur många han ids med innan han ger upp.
Tjat är verkligen bland det värsta jag vet.
När jag var aktiv var det en kvinna som gav mig under månadernas lopp runt 50-60 (?) påstötningar. Det mest spännande med henne var att när hon började var hon 10 år äldre än mig, för att sakta falla i ålder ned och förbi min övre gräns till nånstans runt två-tre år äldre då jag permanentpausade kontot.

Den ungdomens källa hon funnit, borde kolsyras och buteljeras för försäljning.

När jag var aktiv var det en kvinna som gav mig under månadernas lopp runt 50-60 (?) påstötningar. Det mest spännande med henne var att när hon började var hon 10 år äldre än mig, för att sakta falla i ålder ned och förbi min övre gräns till nånstans runt två-tre år äldre då jag permanentpausade kontot.

Den ungdomens källa hon funnit, borde kolsyras och buteljeras för försäljning.
Skickligt.

En annan person har nu skrivit 5 meddelanden utan svar. Den personen svarade jag nån gång i somras när han skrev men han var också för på redan då så nu blir det inga svar. Specielllt inte på meddelanden som "Skriva seriöst?"
:meh:

Och så hatar jag att jag känner mig så sjukt elak när jag inte svarar.
I början, när jag började nätdejta för sisådär 100 år sen då svarade jag nog alla men med tiden har jag stött på så otroligt många nötter och slösat tid och energi på sånt som ändå bara rinner ut i sanden så det ska verkligen vara något speciellt om jag alls ska idas bemöda mig med att svara någon.
:yuck:

En annan person har nu skrivit 5 meddelanden utan svar. Den personen svarade jag nån gång i somras när han skrev men han var också för på redan då så nu blir det inga svar. Specielllt inte på meddelanden som "Skriva seriöst?"
:meh:

Och så hatar jag att jag känner mig så sjukt elak när jag inte svarar.
I början, när jag började nätdejta för sisådär 100 år sen då svarade jag nog alla men med tiden har jag stött på så otroligt många nötter och slösat tid och energi på sånt som ändå bara rinner ut i sanden så det ska verkligen vara något speciellt om jag alls ska idas bemöda mig med att svara någon.
:yuck:
Jag känner mig inte ett dugg otrevlig när jag inte svarar på mail som uppenbart bara handlar om att de vill ha en Kontakt med En Tjej. Dvs alla "läget?" "Vad gjordes i helgen?" Osv förblir obesvarade. Däremot svarar jag glatt på faktiska frågor och sånt. Som idag, ett kort ogenomtänkt mail från nån utan bilder eller presentationstext, men med en aktuell fråga som uppenbart ploppat upp i huvudet på honom när han faktiskt - läste - min presentation. Klart jag svarar!

Jag känner mig inte ett dugg otrevlig när jag inte svarar på mail som uppenbart bara handlar om att de vill ha en Kontakt med En Tjej. Dvs alla "läget?" "Vad gjordes i helgen?" Osv förblir obesvarade. Däremot svarar jag glatt på faktiska frågor och sånt. Som idag, ett kort ogenomtänkt mail från nån utan bilder eller presentationstext, men med en aktuell fråga som uppenbart ploppat upp i huvudet på honom när han faktiskt - läste - min presentation. Klart jag svarar!
Jag skulle önska att jag inte kände mig otrevlig.

Person x på hp skriver ett första meddelande idag:

"Jag tycker att morgonen är den bästa tiden på dygnet, därför gör jag alltid helikoptern med minst hundra snurr strax efter att jag har vaknat. Nu undrar du säkert varför just hundra? Jo varenda snurr motsvarar en procent vilket betyder att när hundra är nådda så har jag laddat upp mig inför dagen till 100%.

Vederkvickelse!"

Jag fattar nada. Snackar han om sin k*k?

"Jag tycker att morgonen är den bästa tiden på dygnet, därför gör jag alltid helikoptern med minst hundra snurr strax efter att jag har vaknat. Nu undrar du säkert varför just hundra? Jo varenda snurr motsvarar en procent vilket betyder att när hundra är nådda så har jag laddat upp mig inför dagen till 100%.

Vederkvickelse!"

Ja, det gör han!
Lite halvfyndig sammanfattning men mest bara äckligt! :wtf:

Apropå corny. Gammal favorit.

"“THE SOUL ESSENCE”

Beautiful stranger
In every single breath
Let me find the life essence
Take me there
in the moon silence
where your lips secretly whisper
the language of your heart
with a soul kiss glance
<3
Francesco :)

Leonard Cohen - In my secret life (hrvatski prijevod)
www.youtube.com/watch?v=ZvW1UsfNtKI"

(Det är väl en hel del av oss som fått meddelanden från francesco?)

Vederkvickelse!"

HUA!! Bara äckligt!!:turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 329
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka