Intressant diskussion det blev!
Det har spekulerats i varför jag blockade och det har jag själv faktiskt inte funderat på. Jag blockar när jag känner för det, dvs när jag får en dålig känsla av personen och inte vill att den ska kontakta mig igen. Om jag nu ändå ska analysera den här snubben så var det faktiskt så att jag inte var särskilt intresserad från början. Jag tycker han saknar taktkänsla totalt som skriver något sådant i ett första meddelande. Anledningen att jag skrev tillbaka var av ren nyfikenhet. Sen tyckte jag diskussionen gick lite överstyr. Han berättade bara om vad han sökte och om jag skulle kunna vara den personen. Han frågade inget om mig. Vem jag är, vad jag gör, vad jag tycker om etc. Sedan kommenterade han mitt utseende flera ggr och sa att han skulle lägga upp bilder på sig (för jag bad om det), men gjorde det inte.
Så det var flera orsaker som gjorde att jag blockade. Jag orkade inte skriva mer då han inte var intressant. Sen tycker jag det sista han skrev kändes otrevligt. Han skrev inget mer än att det absolut inte hade något med våldtäkt att göra. Han försökte inte rädda situationen genom att skriva något annat trevligt.
Rent allmänt har jag gått från vanilj i min första relation till mer dirty i min senaste, så visst vem vet vad som händer näst. Jag är öppen för förslag att testa nya saker, men vet inte om jag skulle orka med någon med väldigt specifika kinks som måste utföras regelbundet. Sedan vill jag att det ska vara något som man testar sig fram tillsammans i relationen, dvs, inget som är bestämt innan.
Jag funderar på det som mandalaki och tror det va foinix sa, att han kanske gick igång bara på att skriva till mig. Det skulle inte förvåna mig om det va så.