Nu är det här inte från en rumsren sida utan tvärtom från en där jag söker kk, men screw it. Ämne på mail är "I OWN YOU". Bara en sån sak...
48-årig gubbe: Hej ! som sagt...ska jag känna dig !! ska du tillhöra MIG,ingen annan,och du ska vara uppmärrksam
på vad jag vill ......
Jag: Tror du borde gå en kurs i svenska istället så du får bättra på läsförståelsen lite.
Gubbe: 100 kg för mycket...+ du har eller tycker att det ser fräsigt ut med tatueringar,själv tycker jag tatueringar passar fint på narkomaner,allmänt sjuka personer som borde avlivas.
Jag: Läsförståelse är överkurs ser jag. Då förstår jag varför du har så pass låg självrespekt att du raggar på folk som tydligen inte faller dig i smaken. Självhat är rätt destruktivt, du kanske borde gå i terapi?
Gubbe: Ops..igår hade jag smakat öl.....Svenska...hm man kanske skulle börja köra ut alla folk som MÖRDAR,VÅLDTAR.handlar med knark och har nått sjukligt begär av att elda upp folks bilar MMMMMMMMMMMMM...fast det skrivs inte om att det är snuskiga kriminella osvenska djävlar som gör detta...roligare att skriva att Sture Bengtsson har kört på fyllan....eller så här..de vågar inte skriva hur det egentligen står still...UUUUUUUUUUUUUUUUUT MED DE SOM ÄR HÄR FÖR KRIMINELLA SYFTEN,vill gärna själv skära halsen av dessa avskum.....ungefär som koranen....skrämmande....
Gubbe igen: Är du helt djävla sjuk i hela djävla huvett.....
Jag: Wow. Bara wow. Plötsligt förstår jag hur folk går på enkel populistisk retorik.
Jag igen: huvudet* och ?*
Är ärligt talat mest fascinerad över var tatueringarna kom in i bilden, ty ordet tatuering existerar inte ens på min profil av den enkla anledning att jag skiter fullständigt i huruvida någon är tatuerad eller inte och inte är tatuerad själv. Måste vara ölen.