Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett 8:e meddelande från tidigare nämnda och nu är jag helt säker på att jag träffade honom för 10 år sen, när min häst var nyfödd, och jag blev inte av med honom på flera år. Han var riktigt obehaglig och jag var tydligen hans bästa vän, i flera år efter vi hade setts i 20 minuter.

Men han är ju intresserad av hästar så vi måste ju vara en perfekt match.
Verkar han ha koll på att ni har setts förut? Var det oxå med nätdejting? Tänkte om du hade samma nick då.

Sådär nu är jag för fullt i "dejtingvärlden" fast som sagt bara Tinder...
Min "inte pojkvän" visar med all tydlighet att jag inte är nåt han är intresserad av, så bara för mej att släppa och gå vidare.. (jo jag har vetat det läääänge, men tar ett tag att släppa "hoppet" ändå)

Iom Tinder så slipper jag i mångt å mkt såna "stolpskott" som HP bjuder på ... Plus att är de stolpskott så unmatchar man bara =)

Meddelanden från man som bor WAY för långt bort, vilket jag påtalat tidigare, men han tror visst att jag ska ändra mig på den punkten om han väntar en månad och sen provar igen..

Han - Här är jag så hör av dig :)
Jag - Fast *län* är fortfarande för långt bort..
Han - Bor i *ortsnamn*
Jag - Som sagt, alldeles för långt bort
Han - Förstår inte varför du gör det så svårt.... Ring mig. Du är ju bara för mesig
Jag - Och med det sagt, så är du definitivt borta ur bilden.
Han - Kuk rädda skata
Jag - Föredrar män som kan bete sig som normala vuxna människor, vilket du ju har en del problem med då du helt uppenbarligen är kvar i typ 3-års ålder.

Sicket charmtroll :D

Och jag ser en liten film med en herrelös kuk som springer omkring och räddar skator, som en mycket glad och entusiastisk banan tittar på...
Sorry, men random okända kukar är inget jag går igång på. Gillar jag mannen, lär jag gilla kuken så att gilla mannen är en förutsättning.

Haha kuk räddar skatan! Vilket jäkla jackas.

Den här då:

Idag 11:24
Han: Hej Hur mår du?

Idag 12:22
Han::)

Idag 21:05
Han: Man säger hej :wtf:

Har ni nåt tips på nåt fyndigt jag kan svara eller ska jag bara ignorera?

Kille: Träffas nu?
Jag: Nej tack.
Kille: Vill du träffas seriöst nu!
Jag: Om du hade läst min presentation hade du vetat svaret på den frågan. (Där står att jag inte vill träffas innan jag haft någon slags konversation med personen ifråga)
Kille: Kan lite svenska tyvärr.
Jag: Märker det. Jag kan ta det på engelska: No thanks.
Han: Jag vet inte engliska, bara svenska och tyrkisk.
Jag: Hej då.
Han: Vill inte träffas?

Alltså min mening är verkligen inte att göra mig lustig över någon som inte kan språket ännu, men hur ska man kunna ha en konversation om man inte har ett gemensamt språk. Antar att det är därför han vill ses (nu) för att om man har sex behöver man inte prata? :meh:

Påminner om en kille jag träffade på ett tåg i Zürich. Han kunde italienska, typ tio ord på engelska och 5 ord på tyska. Jag kan svenska, engelska och tyska men tyvärr ingen italienska. Med mycket vad som mest kan beskrivas som charader lyckades han få sagt något i stil med. Hej, hur mår du, du är vacker under den halvtimme vi reste tillsammans. När jag ska gå av lyckas han också fråga om mitt nummer och jag bara känner skräcken över att försöka att förstå något överhuvudtaget över telefon när jag knappt förstår något när människan sitter framför mig. :nailbiting:

Nu är det här inte från en rumsren sida utan tvärtom från en där jag söker kk, men screw it. Ämne på mail är "I OWN YOU". Bara en sån sak... :meh:

48-årig gubbe: Hej ! som sagt...ska jag känna dig !! ska du tillhöra MIG,ingen annan,och du ska vara uppmärrksam
på vad jag vill ......
Jag: Tror du borde gå en kurs i svenska istället så du får bättra på läsförståelsen lite.
Gubbe: 100 kg för mycket...+ du har eller tycker att det ser fräsigt ut med tatueringar,själv tycker jag tatueringar passar fint på narkomaner,allmänt sjuka personer som borde avlivas.
Jag: Läsförståelse är överkurs ser jag. Då förstår jag varför du har så pass låg självrespekt att du raggar på folk som tydligen inte faller dig i smaken. Självhat är rätt destruktivt, du kanske borde gå i terapi?
Gubbe: Ops..igår hade jag smakat öl.....Svenska...hm man kanske skulle börja köra ut alla folk som MÖRDAR,VÅLDTAR.handlar med knark och har nått sjukligt begär av att elda upp folks bilar MMMMMMMMMMMMM...fast det skrivs inte om att det är snuskiga kriminella osvenska djävlar som gör detta...roligare att skriva att Sture Bengtsson har kört på fyllan....eller så här..de vågar inte skriva hur det egentligen står still...UUUUUUUUUUUUUUUUUT MED DE SOM ÄR HÄR FÖR KRIMINELLA SYFTEN,vill gärna själv skära halsen av dessa avskum.....ungefär som koranen....skrämmande....
Gubbe igen: Är du helt djävla sjuk i hela djävla huvett.....
Jag: Wow. Bara wow. Plötsligt förstår jag hur folk går på enkel populistisk retorik.
Jag igen: huvudet* och ?*

Är ärligt talat mest fascinerad över var tatueringarna kom in i bilden, ty ordet tatuering existerar inte ens på min profil av den enkla anledning att jag skiter fullständigt i huruvida någon är tatuerad eller inte och inte är tatuerad själv. Måste vara ölen.

Är ärligt talat mest fascinerad över var tatueringarna kom in i bilden, ty ordet tatuering existerar inte ens på min profil av den enkla anledning att jag skiter fullständigt i huruvida någon är tatuerad eller inte och inte är tatuerad själv. Måste vara ölen.

Rena rama fyndet ju :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 327
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka