Sårad att blivit avvisad och ska bevisa något?Men varför jagar han dig? Himla intressant.
jag fick också mail från folk som jag sagt nej till. Där de skulle fortsätta skryta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sårad att blivit avvisad och ska bevisa något?Men varför jagar han dig? Himla intressant.
Jag anar att det inte är nödvändigt i det här falletTvångssterilisering känns helt plötsligt inte lika främmande...![]()
Men hallå. Han får ju doppa och vill mörda mustaschungdomar och blev underkänd i både svenska och geografi. Kan ju inte låta sånt vara osagt heller, speciellt inte mitt i knulletMen varför jagar han dig? Himla intressant.
För att hon svarar. Dels kan han inte vara van vid det med tanke på hur han skriver, dels tolkar han det som intresse från hennes sida. Imo.Men varför jagar han dig? Himla intressant.
Sårad att blivit avvisad och ska bevisa något?
jag fick också mail från folk som jag sagt nej till. Där de skulle fortsätta skryta
Påstår du att hans ego är oviktigt?!För att hon svarar. Dels kan han inte vara van vid det med tanke på hur han skriver, dels tolkar han det som intresse från hennes sida. Imo.
@gul_zebra Jag fattar inte heller varför du skriver. Oavsett om du är fascinerad eller inte så göder du ju bara hans ego. Jag skulle lägga tiden på något viktigare, som att klippa tånaglarna t ex. När jag läser vad han skriver blir jag bara ledsen.
Rätta takter! Man ska inte KRÄNKA män för då är man MANSHATARE.Påstår du att hans ego är oviktigt?!![]()
Absolut, här finns inga bilder upplagda, bland annat pga dessa skumma typer (och för att jag inte vill bli igenkänd ens av hyggligt folk på dylika sidor). Fy fan om man skulle bli igenkänd på stan av fel person texZebran jag fick otäcka vibbar av den där mannen. Var försiktigt det finns så mycket konstigt folk. Jag tänker om du har bild och så och han blir provocerad av dig. Att du är så mycket bättre och vet om det.
Vad bra att du inte har bild! Jag blev lite orolig när han hackade om tatueringarna. Byt nicket snarast.Absolut, här finns inga bilder upplagda, bland annat pga dessa skumma typer (och för att jag inte vill bli igenkänd ens av hyggligt folk på dylika sidor). Fy fan om man skulle bli igenkänd på stan av fel person texEller för den delen uppsökt, det blir jag redan av somliga. Borde verkligen ta tag i det där nicket som är likadant på skype bland annat
![]()
Jag igen: Personligen är jag mest glad över att du inte är en förälder.
Ah nej tatueringarna vete fasen var han fick ifrån faktiskt. Jag har inga tatueringar och har inte nämnt ordet tatueringar i min profil ens. Det är ren inbillning från hans sidaVad bra att du inte har bild! Jag blev lite orolig när han hackade om tatueringarna. Byt nicket snarast.
Men vad får du ut av den där kontakten?Nu har han skickat 3 meddelanden varav ett med en 4e tråd. Seriöst, abort, nu!
Får se sen vad de innehåller, har inte riktigt tid för honom nu![]()
Nu har han skickat 3 meddelanden varav ett med en 4e tråd. Seriöst, abort, nu!
Får se sen vad de innehåller, har inte riktigt tid för honom nu![]()
Mata inte trollen.
Han kommer bli än vidrigare mot någon annan i framtiden av att han får svar när han fortsätter trots att du sagt nej.
Men det är väl inte @gul_zebra s fel om han blir ännu grisigare?
Nej felet är bara hans. Men finns väl ingen anledning att mata troll som jag ser det? Även om man FÅR mata troll så vad är poängen?
Klart att det är hans ansvar. Samtidigt: jag tror att det i längden är kontraproduktivt även för henne själv att svara den här göken. Sexkontaktsajterna är säkert ännu mer drabbade av t ex runktroll än vanliga dejtingsajter. Så vill man ha folk som är seriöst intresserade av sexkontakter på sajten så är det bättre att frysa ut trollen.Men det är väl inte @gul_zebra s fel om han blir grisig mot någon annan?
Ansvaret för hur han uppför sig är hans.