Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvångssterilisering känns helt plötsligt inte lika främmande... O_o
Jag anar att det inte är nödvändigt i det här fallet :angel:

Men varför jagar han dig? Himla intressant.
Men hallå. Han får ju doppa och vill mörda mustaschungdomar och blev underkänd i både svenska och geografi. Kan ju inte låta sånt vara osagt heller, speciellt inte mitt i knullet :D

Men varför jagar han dig? Himla intressant.
För att hon svarar. Dels kan han inte vara van vid det med tanke på hur han skriver, dels tolkar han det som intresse från hennes sida. Imo.

@gul_zebra Jag fattar inte heller varför du skriver. Oavsett om du är fascinerad eller inte så göder du ju bara hans ego. Jag skulle lägga tiden på något viktigare, som att klippa tånaglarna t ex. När jag läser vad han skriver blir jag bara ledsen.

Sårad att blivit avvisad och ska bevisa något?
jag fick också mail från folk som jag sagt nej till. Där de skulle fortsätta skryta

Inte ett okänt manligt fenomen det där, att män man avvisat hör av sig igen efter nån/några månader. Ungefär som de tror att de blivit intressantare, att avståndet i mil krympt med tiden eller kanske tror de rent av att man blivit desperat nog att nappa.

Väldigt märkligt och väldigt vanligt.

För att hon svarar. Dels kan han inte vara van vid det med tanke på hur han skriver, dels tolkar han det som intresse från hennes sida. Imo.

@gul_zebra Jag fattar inte heller varför du skriver. Oavsett om du är fascinerad eller inte så göder du ju bara hans ego. Jag skulle lägga tiden på något viktigare, som att klippa tånaglarna t ex. När jag läser vad han skriver blir jag bara ledsen.
Påstår du att hans ego är oviktigt?! :eek::rage::cry:;)

Jag har fått kontakt med en man som verkar helt normal! Trevligt som omväxling efter många mail från såna som inte alls passar in på vad jag söker. För unga, för gamla, för gifta...

Tyvärr bor den helt normala mannen betydligt längre bort än vad jag egentligen tycker ok. Och så tror jag han har sin son helt tvärtemot hur jag har min... Men jag kan ju prata lite med honom via kik och se om vi kommer fram till nåt. Jag har ändå inget bättre för mig! ;)

Zebran jag fick otäcka vibbar av den där mannen. Var försiktigt det finns så mycket konstigt folk. Jag tänker om du har bild och så och han blir provocerad av dig. Att du är så mycket bättre och vet om det.

Zebran jag fick otäcka vibbar av den där mannen. Var försiktigt det finns så mycket konstigt folk. Jag tänker om du har bild och så och han blir provocerad av dig. Att du är så mycket bättre och vet om det.
Absolut, här finns inga bilder upplagda, bland annat pga dessa skumma typer (och för att jag inte vill bli igenkänd ens av hyggligt folk på dylika sidor). Fy fan om man skulle bli igenkänd på stan av fel person tex :crazy: Eller för den delen uppsökt, det blir jag redan av somliga. Borde verkligen ta tag i det där nicket som är likadant på skype bland annat :cautious:

Absolut, här finns inga bilder upplagda, bland annat pga dessa skumma typer (och för att jag inte vill bli igenkänd ens av hyggligt folk på dylika sidor). Fy fan om man skulle bli igenkänd på stan av fel person tex :crazy: Eller för den delen uppsökt, det blir jag redan av somliga. Borde verkligen ta tag i det där nicket som är likadant på skype bland annat :cautious:
Vad bra att du inte har bild! Jag blev lite orolig när han hackade om tatueringarna. Byt nicket snarast.

Jag är rädd nu. Jag loggade in för att kolla dagens mailskörd av idioter. Den har minskat sen jag ställde in så jag i högre grad styr vilka som kan kontakta mig, men det brukar slinka igenom några.

Har ett mail. Rubrik "klappat och klart!" Och suckar redan där. Börjar läsa rader av hur amazing jag verkar. Är redo radera utan att läsa vidare. Men läser ändå. Och nu är jag rädd. Mailet är från en man som läst allt, hela profilen, och FÖRSTÅTT. och som verkar vettig. Men ffa förstått, både den bild jag gett av mig, och att hur mycket han än känner det är en perfect match så räcker det inte att skriva det för att få en konversation. Att det inte heller räcker med att skriva att han är X år, jobbar som Y och har Z barn. Att det krävs mer. Vilket han, och han förklarar varför och har helt rätt i förklaringen, har lite svårt att komma på vad han istället ska skriva. Men försöker.

Och lyckas. Jag blev så paff att jag läste och sen loggade ut i pur förvåning. Utan att ens kolla hans profil. Måste smälta det här först...

Vad bra att du inte har bild! Jag blev lite orolig när han hackade om tatueringarna. Byt nicket snarast.
Ah nej tatueringarna vete fasen var han fick ifrån faktiskt. Jag har inga tatueringar och har inte nämnt ordet tatueringar i min profil ens. Det är ren inbillning från hans sida :D

Nu har han skickat 3 meddelanden varav ett med en 4e tråd. Seriöst, abort, nu!
Får se sen vad de innehåller, har inte riktigt tid för honom nu :p

Nej felet är bara hans. Men finns väl ingen anledning att mata troll som jag ser det? Även om man FÅR mata troll så vad är poängen?

Nä jag sa inte att jag ser poängen, men det är väl upp till de som vill snacka med sådana att avgöra, antar jag. Själv undviker jag dem. Det jag vände mig emot var bara att hon skulle sluta svara pga hur han kan tänkas betee sig senare.

Men det är väl inte @gul_zebra s fel om han blir grisig mot någon annan?

Ansvaret för hur han uppför sig är hans.
Klart att det är hans ansvar. Samtidigt: jag tror att det i längden är kontraproduktivt även för henne själv att svara den här göken. Sexkontaktsajterna är säkert ännu mer drabbade av t ex runktroll än vanliga dejtingsajter. Så vill man ha folk som är seriöst intresserade av sexkontakter på sajten så är det bättre att frysa ut trollen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 323
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka