Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njae, nu handlar det ju inte om stora rumpor hos kvinnor som tränar eller lever ett normalt rörligt liv - Jag tycker om stora rumpor som är välformade :o

Utan det handlar mer om gravt överviktiga personer.

Och jag menar ju att jag har aldrig någonsin sagt till en kvinna, eller ens insinuerat, att hon är fet, ful eller har för stor bak - En generellt hållen diskussion är ju något annat.

Visst ska man vara kräsen, men mest med vad som finns på insidan.

Yttre faktorer som jobb och snygg bil kan ändras väldigt fort. Ja, jag känner kvinnor som blir imponerade av bilar och pengar :crazy:

Och vad gäller utseendet säger jag bara en sak... Som en gyllene ring i svinets tryne är skönhet hos en kvinna som saknar vett :D Detsamma gäller ju även för killar.

Det är ju trots allt någons personlighet som avgör om dom är någon man står ut med dagligen...

Och jag är ju inte helt ny härinne, jag gjorde uppehåll en 5-10 år och återkom under annat nick ;-)

@Ming Du nämner att alla kan ta hand om sig nog för att inte fastna i trädgårdsstolar. Jag vill bara inflika att jag anser att du borde logga ut från buke och googla eller så istället. Eventuellt kanske du lär dig något om övervikt, dess orsaker och kanske rentav det moment 22 som tenderar att följa med när man har en tjock kropp. Alternativt så lär du dig kanske att tänka att du ska hålla käften innan du kläcker ur dig rena dumheter så du slipper göra bort dig :up:

@Ming Du nämner att alla kan ta hand om sig nog för att inte fastna i trädgårdsstolar. Jag vill bara inflika att jag anser att du borde logga ut från buke och googla eller så istället. Eventuellt kanske du lär dig något om övervikt, dess orsaker och kanske rentav det moment 22 som tenderar att följa med när man har en tjock kropp. Alternativt så lär du dig kanske att tänka att du ska hålla käften innan du kläcker ur dig rena dumheter så du slipper göra bort dig :up:
Jag fastnade i en hammock en gång. Så himla skämmigt!

Hammockar är bäst! Det är ett tecken på att du ska ligga kvar :up:
Jag fastnar typ aldrig nånstans, mitt fett sitter mer framåt än åt lagårdsväggshållet. Åh vänta, betyder det att jag får dejta @Ming nu?! :love:

Nä, det betyder det inte.

Så varför stör du dig på att jag inte vill dejta någon som fastnar i en trädgårdsstol när det ändå inte är aktuellt för någon av oss ? Du tycker inte om mig och jag tycker inte om dig, men det handlar inte om din kropp i det avseendet...

Och jag vet en hel del om fetma och störningar i ämnesomsättningen, jag har själv fel på ämnesomsättningen och har därför otroligt lätt för att gå upp i vikt - Så då får jag tänka lite på vad jag äter istället.

Nä, det betyder det inte.

Så varför stör du dig på att jag inte vill dejta någon som fastnar i en trädgårdsstol när det ändå inte är aktuellt för någon av oss ? Du tycker inte om mig och jag tycker inte om dig, men det handlar inte om din kropp i det avseendet...

Och jag vet en hel del om fetma och störningar i ämnesomsättningen, jag har själv fel på ämnesomsättningen och har därför otroligt lätt för att gå upp i vikt - Så då får jag tänka lite på vad jag äter istället.
Aww, attans! Inte ens utan lagårdsväggen får man till det, så surt :down:

Det låter på dig som om jag borde känna igen dig, borde jag det?

Jag stör mig inte ett dugg på vilka du vill och inte vill dejta, var person har sin smak och gillar du inte kvinnor som fastnar i trädgårdsstolar så good for you. Det jag kommenterat är just det ack så okunniga uttalandet kring att alla minsann kan "ta hand om sig" tillräckligt för att inte fastna i trädgårdsstolar. Jag ser dock att det tydligen är onödigt då du tydligen är expert på området. Kan du så kan alla, right? :up:

Som vi har väntat på att en man ska komma och HERRKLARA för oss.
Tihi.

Vilket är ett skäl till att så få killar rider...

Tror du att det är så mycket enklare att vara kille i en kvinnodominerad sfär än att vara kvinna i en mansdominerad dito ?

Kvinnor diskuterar ofta mäns utseende men blir påfallande ofta synnerligen upprörda när män diskuterar kvinnors - Vari ligger skillnaden ?

Vilket är ett skäl till att så få killar rider...

Tror du att det är så mycket enklare att vara kille i en kvinnodominerad sfär än att vara kvinna i en mansdominerad dito ?

Kvinnor diskuterar ofta mäns utseende men blir påfallande ofta synnerligen upprörda när män diskuterar kvinnors - Vari ligger skillnaden ?
Håller inte med. När jag har uttryckt mig olämpligt om mäns utseende här har folk påpekar det vilket är helt rätt.
Du får tända på precis vem du vill. Men- jag tycker inye att du behöver hålla på och tala nedlåtande om tjocka kvinnor. Jag tycker du ska strunta i varför andra är tjocka. Jag lägger inte ner tid på att skriva negativt om varför män ser ut som de gör då jag inte ycker vi ska ha den tonen på Buke

Aww, attans! Inte ens utan lagårdsväggen får man till det, så surt :down:

Det låter på dig som om jag borde känna igen dig, borde jag det?

Jag stör mig inte ett dugg på vilka du vill och inte vill dejta, var person har sin smak och gillar du inte kvinnor som fastnar i trädgårdsstolar så good for you. Det jag kommenterat är just det ack så okunniga uttalandet kring att alla minsann kan "ta hand om sig" tillräckligt för att inte fastna i trädgårdsstolar. Jag ser dock att det tydligen är onödigt då du tydligen är expert på området. Kan du så kan alla, right? :up:

Att äta för mycket kan närmast liknas vid missbruk. Alla missbruk fyller en funktion för missbrukaren.
Kan man inte åtgärda funktionen, ångestreglerande ofta, så får man istället ersätta missbruket med något annat.
Så ja, kan jag så kan alla - Men man kan behöva lite stöd och hjälp på vägen.

Håller inte med. När jag har uttryckt mig olämpligt om mäns utseende här har folk påpekar det vilket är helt rätt.
Du får tända på precis vem du vill. Men- jag tycker inye att du behöver hålla på och tala nedlåtande om tjocka kvinnor. Jag tycker du ska strunta i varför andra är tjocka. Jag lägger inte ner tid på att skriva negativt om varför män ser ut som de gör då jag inte ycker vi ska ha den tonen på Buke

Vad är nedlåtande med det hela ? Det finns folk som tycker om stora kvinnor men jag föredrar mer normalbyggda. Trivs dom själva med sin vikt är väl allt frid och fröjd, jag lägger ingen värdering i det.

Vad är nedlåtande med det hela ? Det finns folk som tycker om stora kvinnor men jag föredrar mer normalbyggda. Trivs dom själva med sin vikt är väl allt frid och fröjd, jag lägger ingen värdering i det.
Om du inte lägger värderingar i det behöver du inte prata om att någon inte kommer upp i en trädgårdsstol. Varför göra sig lustig över det?
Det är väl helt normalt att vara tillsammans med någon man är attraherad av.

Att äta för mycket kan närmast liknas vid missbruk. Alla missbruk fyller en funktion för missbrukaren.
Kan man inte åtgärda funktionen, ångestreglerande ofta, så får man istället ersätta missbruket med något annat.
Så ja, kan jag så kan alla - Men man kan behöva lite stöd och hjälp på vägen.
Absolut. De som är feta pga att de helt enkelt är såna oavsett vad de gör eller för att de äter för lite eller för oregelbundet eller har hypotyreos eller har hjärntumörer eller käkar medicin som gör de feta osv osv osv, de kan bara göra som du så blir de smala och fina. Absolut. You're the expert :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka