Men tänk vad jobbigt om man är vettig men har bakdel som en lagårdsvägg?![]()
Eller är ovettig och har en ladugårdsvägg ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk vad jobbigt om man är vettig men har bakdel som en lagårdsvägg?![]()
Jag tror att det kan vara klokt av dig att tänka lite utanför dina egna ramar. Tänk bort att personen ska vara hästtjej, tänk istället att det är bra om hon har ett tidskrävande intresse! (För om jag förstod ditt tidigare inlägg rätt så handlar det mest om att du vill hitta någon som har förståelse för att du lägger mycket tid på hästar?) Det kanske är någon som är aktiv med hundar istället, eller som idrottar mycket, är galet engagerad i något ideellt arbete på hjälporganisation eller vad som helst. En sådan lär uppskatta att du har egna intressen som tar tid och så kan ni ha massvis att prata om, kanske lära er helt nya saker av varandra osv.
Tror du att kvinnor måste vara fula för att ha svårt att träffa en trevlig partner?Du ser faktiskt ganska bra ut i dina peltor, så helt omöjligt borde det väl inte vara![]()
@Ming Du framstår som väldigt osympatisk och med en trist kvinnosyn. Om du uttrycker dig såhär när du nätdejtar förstår jag absolut varför du får det svårt.
Tror du att kvinnor måste vara fula för att ha svårt att träffa en trevlig partner?
Så vissa människors profiltexter gör det ok för dig att göra likadant?Men det ställs ju såna j*vla krav på killarna i vissa annonser. Dom ska vara minst 185 cm långa, dom får inte ha ölmage, dom ska ha ordnad ekonomi, dom ska vara si och så gamla, dom ska vara både det ena och det andra - Då kan man väl som kille få ställa kravet att kvinnorna har en någorlunda välformad rumpaÄrligt talat så är jag inte särskilt utseendefixerad. Men alla kan ta såpass mycket hand om sig själva att man inte fastnar i en trädgårdstol, typ.
Trädgårdsstol. Ord som är sammansatta av tre ord behöver ofta ett såkallat fog-s. Men det finns undantag, förstås.Men det ställs ju såna j*vla krav på killarna i vissa annonser. Dom ska vara minst 185 cm långa, dom får inte ha ölmage, dom ska ha ordnad ekonomi, dom ska vara si och så gamla, dom ska vara både det ena och det andra - Då kan man väl som kille få ställa kravet att kvinnorna har en någorlunda välformad rumpaÄrligt talat så är jag inte särskilt utseendefixerad. Men alla kan ta såpass mycket hand om sig själva att man inte fastnar i en trädgårdstol, typ.
Jag sa att du verkar ha en taskig kvinnosyn. Att du sen tar det som att jag påstår att du klankat ner på kvinnors utseende får stå för dig.Jag har aldrig klankat ner på en kvinnas utseende. I kontakten med kvinnor uppför jag mig alltid som en gentleman.
Det var mest ironiskt menat över vilka krav många kvinnor ställer på många sajter.
Jag är inte riktigt här för att diskutera lingvistik... Men ja, jag stavade fel. Jag gör det ibland då jag ofta tänker fortare än vad jag skriverTrädgårdsstol. Ord som är sammansatta av tre ord behöver ofta ett såkallat fog-s. Men det finns undantag, förstås.
Jag sa att du verkar ha en taskig kvinnosyn. Att du sen tar det som att jag påstår att du klankat ner på kvinnors utseende får stå för dig.
Det är bara menat som ett tips i all välmening - har du svårt att träffa nån vettig kan det vara för att du själv framstår som fett ovettig.
Ang din "komplimang" till Redhyuuga så fattar jag också att det var menat som en sådan. Men det var inte min fråga. Min fråga var: tror du att kvinnor måste vara fula för att ha svårt att träffa nån? Eftersom du menar att det inte ska vara alltför svårt för henne eftersom hon inte är ful?
Vad är det fortaste du har tänkt?Jag är inte riktigt här för att diskutera lingvistik... Men ja, jag stavade fel. Jag gör det ibland då jag ofta tänker fortare än vad jag skriver![]()
@Ming Ok för min del tänker jag att folk tänder på vad de tänder på helt enkelt. Att inte tända på mig är helt okej, skulle aldrig nånsin lasta nån för det. Tvärtom fascineras jag av mäns benägenhet att se det som en rättighet att bli tänd på. Som att kvinnor som väljer bort dem gör nån form av moralisk faux pas.
Vad är det fortaste du har tänkt?
Nervimpulser färdas ju väldigt fort, även om dom färdas långsammare än elektricitet![]()
Vad INTRESSANT!