Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grönt ÄR sköntVi får se men jag tror nog pengarna ska räcka till denna:
Mitt problem är bara om den kommer att fungera med mina gröna gardiner (jag har beställt tygprov på soffan). Naturligtvis kan jag byta ut gardinerna men jag är lite kär i dem...
Soffan finns i andra färger men jag är ju lite kär i den där
Så snygg !!Vi får se men jag tror nog pengarna ska räcka till denna:
Mitt problem är bara om den kommer att fungera med mina gröna gardiner (jag har beställt tygprov på soffan). Naturligtvis kan jag byta ut gardinerna men jag är lite kär i dem...
Soffan finns i andra färger men jag är ju lite kär i den där
Soffdelen:
Spännande! Du får visa en bild när det är färdigt ocksåDörrarna ska bli olivgröna och grunden alla målas beige, trappan ska bytas till trätrappa.
Tack! Vi är jättenöjda! Älskar trä, grönt och beige ihop. Lugnt för ögonen och framförallt tåligt för barn och pälsdjur@Lazy Lady Älskar era färger i vardagsrummet! Och trämöblerna, jag har pillat på liknande
Absolut, lagom till sommaren 2025Spännande! Du får visa en bild när det är färdigt också
Älskar de färgerna ihop också! Samtidigt som jag tycker om ljus shabby chic Har ingen aning om vilken som kommer att vinnaTack! Vi är jättenöjda! Älskar trä, grönt och beige ihop. Lugnt för ögonen och framförallt tåligt för barn och pälsdjur
Trämöblerna är ifrån Mio, Woodenforge förutom soffbordet som jag hittade på cdon av alla ställen. Soffan är också ifrån Mio, Harper XL heter den.
Vi hade ljust/shabby först men jag toktröttnade. Är nog en murrig människaÄlskar de färgerna ihop också! Samtidigt som jag tycker om ljus shabby chic Har ingen aning om vilken som kommer att vinna
Tack Jag har velat ha dessa hur länge som helst och hade sån tur att generalagenten för dem sålde ut visningsmöbler och dessutom i grannkommunen. Så jag köpte bord, tv-bänk och skåpet till under halva priset. Bara att kasta på släpkärran och lasta in maken och hans plånbok i bilen och åka och hämta@Lazy Lady Trämöblerna är ju hur fina som helst Speciellt tv-bänken
Toppen juTack Jag har velat ha dessa hur länge som helst och hade sån tur att det generalagenten för dem sålde ut visningsmöbler och dessutom i grannkommunen. Så jag köpte bord, tv-bänk och skåpet till under halva priset. Bara att kasta på släpkärran och lasta in maken och hans plånbok i bilen och åka och hämta