Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så härligt när man har fina saker som man njuter av att sitta och titta på !Dom är så fina i kvällssolen
Visa bifogad fil 96634
Det är så härligt när man har fina saker som man njuter av att sitta och titta på !
Vilken fin glasblomsgrej! (kan verkligen inte komma på vad de heter just nu )Detaljer igen
Visa bifogad fil 97551
När min lillebror kom in i min första lägenhet sa han att det var som att gå rakt in i ett extacyrus Undrar vad han hade sagt om den nuvarande för här är mycket mer färger och pillemojs än i den första!En kollega kallade precis mitt hem för en blandning mellan bordell, jaktstuga och hippie
Vill också ha ett nytt soffbord, men inte helt säker på vad. Sen har jag också hittat en jättefin tavla (privatperson) som finns 2 timmar härifrån. Det är för långt juHappy place men stör mig lite på mitt nya soffbord, funderar på kapa benen så det blir lite lägre...
Visa bifogad fil 99235
Vill också ha ett nytt soffbord, men inte helt säker på vad. Sen har jag också hittat en jättefin tavla (privatperson) som finns 2 timmar härifrån. Det är för långt ju
Nej, jag frågadeSoffbord är så svårt tycker jag!
Ja, det var ju lite väl långt... säljaren har aldrig vägarna förbi stan där du bor?
Happy place men stör mig lite på mitt nya soffbord, funderar på kapa benen så det blir lite lägre...
Visa bifogad fil 99235
Neeej... hädelse!!!!
Jag vet!!! Kanske bara plockar upp mitt gamla och byter...