Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en tidig födelsedagspresent av bästis :heart gjord av en kompis till henne. Har länge velat ha en!
20220904_195626-01.webp
 
Det här med gardinupphängning.. Hur har ni gjort? ALLA guider jag hittar på nätet verkar gå ut på att få rummet att se ut som ett konferenshotell. Jag vill inte bo i ett konferenshotell. :cautious:
Så hur gör man för att det ska bli hemtrevligt?
 
När jag flyttade in i mitt hus lämnade fg ägare en bokhylla från 80-talet. Den plockades undan, men i helgen fick jag ett infall och monterade ihop den i vardagsrummet. Jag är supernöjd, det behövdes en möbel med lite höjd där inne, allt annat är lågt ☺. En rolig bonus är att i ett av skåpen döljer sig ett barskåp med belysning, spegel, glashållare etc :D
hyllan.webp
 
Marsvinens bur är så gott som klar 😃 Det svarta gallret ska inte vara där sedan. Det är bara för att Yannis ska få lite sällskap innan han blir kastrerad. Tanken var att matcha buren med tavlorna och det tycker jag att jag lyckades med. Dock stör jag mig på att tavlorna inte är helt centrerade över buren, men det går tyvärr inte att göra mycket åt
ACE42801-F776-40C2-BAA9-6F7A2B65E35E.webp
 
Marsvinens bur är så gott som klar 😃 Det svarta gallret ska inte vara där sedan. Det är bara för att Yannis ska få lite sällskap innan han blir kastrerad. Tanken var att matcha buren med tavlorna och det tycker jag att jag lyckades med. Dock stör jag mig på att tavlorna inte är helt centrerade över buren, men det går tyvärr inte att göra mycket åt
Visa bifogad fil 100326
Snyggt bygge! :up:
 
Jag sålde våra köksstolar igår… Hade skrivit på ett par andra på Blocket som jag mentalt redan hade köpt, men så ändrade personen sig och ville inte sälja dom separat (fast det stod i annonsen att hon kunde göra det…).

Så nu står vi här utan köksstolar. Tips på snygga? Som helst inte kostar 15000 kr för 6 st.

Edit; de ska vara svarta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 219
Senast: LinnK
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 425
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp