Nu har vi lagt bud igen och jag vågar försiktigt ha förhoppningar om detta hus. Stort parhus på 166 kvm, praktiskt planerat och gott om förvaring. Två lummiga uteplatser på varsin sida av huset samt en liten gräsplätt. Nära förskolor, buss, skog och hav (och min storebror med dotterns jämnåriga kusiner). I ett område som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, jag har många fina minnen där.
Dock många på visningen, sannolikt på grund av ett lockande utgångspris. Så vi räknar med en ordentlig budgivning, men vi är villiga att ge någon miljon över budstart på detta och förhoppningsvis är det inte standard längre. Många sitter nog och väntar på ett klipp just nu så vi hoppas att det var många sådana på visningen, som inte är beredda att tömma plånboken. Fingers crossed
Det var länge sen vi hittade något som checkar precis alla boxar så snälla låt det vara vår tur.
Annars tittade vi faktiskt på ett annat, hemskt trevligt radhus, bara några minuter bort med bil. Det känns också aktuellt, om ovan skulle skita sig. Så mao en bra visningsdag!