Då får du ju skaffa nya vänner. Gå med i föreningar. Det finns appar, facebookgrupper och annat för folk som söker vänner.Gäller ju att ha nån som vill göra det också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du ju skaffa nya vänner. Gå med i föreningar. Det finns appar, facebookgrupper och annat för folk som söker vänner.Gäller ju att ha nån som vill göra det också...
Varför skulle det bli roligare?
Vad vill du uppnå med att ragga?
Men gå ut och träffa folk någon annanstans då. Min första kille träffade jag på skolan jag gick på. Den andra träffade jag genom ett gemensamt intresse och den tredje träffade jag på hundpromenaden. Vi bodde grannar och sågs ofta av den anledningen. Ingen av relationerna har börjat med intentionen att "bli ihop". Vi har träffats, pratat med varandra och sedan konstaterat att det utvecklats ett gemensamt tycke för varann.Det är inte sant.
Jag gillar att träffa nya människor. Bara inte i den miljön.
Älskar att gå på dejt när det bara jag och en annan person.
Strunta i att lära dig ragga, lär dig skaffa nya vänner och att umgås med nya människor istället.Ja, men jag tänker mig att om jag lär mig konsten att ragga skulle det bli roligare .
Strunta i att lära dig ragga, lär dig skaffa nya vänner och att umgås med nya människor istället.
Hur var det relaterat till vad jag skrev? Strunta i att "ragga", lär dig ta kontakt och umgås med människor istället. Om du lär dig umgås och ta kontakt med människor så kommer du även få kontakt med intressanta människor som är kvinnor och därmed inte behöva "ragga".Jag tröttnar lite när det bara är krogen som gäller.
Strunta i att lära dig ragga, lär dig skaffa nya vänner och att umgås med nya människor istället.
Är det?Jag tröttnar lite när det bara är krogen som gäller.
Inte gjort i en handvändning . Tänkte gå ut på nyårsafton så därför jag efterfrågar tips på ragg
Men du tar ju aldrig till dig av vad någon skriver Här? Vad vill du ha för svar när du alltid tycker alla har fel.Inte gjort i en handvändning . Tänkte gå ut på nyårsafton så därför jag efterfrågar tips på ragg
Inte gjort i en handvändning . Tänkte gå ut på nyårsafton så därför jag efterfrågar tips på ragg
Jag har förstått att många tycker det är roligt ändå.
Med alkohol i blodet kan jag förstå ...
Jag kan också ha roligt. Men jag tycker inte baksmällan m.m. är värt. Finns roligare saker man kan göra.
Alkohol är ju väldigt destruktivt egentligen. Du har roligt för stunden men sen mår du skit efteråt.
Nu har jag iof sådan tur att jag inte blir bakfull inte ens dom få gånger jag varit riktigt full (råkade släppa loss lite på nyårsfesten i Garmisch med backhopparna och hade shottävling med ryssarna på ren vodka, jag vann inte ). Men jag har alltid haft skitkul på krogen, dansat, skrattat och pratat med roligt folk (och jag är inte snygg och jag är jättetjock ändå både dansar och pratar killar med mig ). Och dagen efter har det varit hur värt det som helst. Jag dricker inte ens varje gång jag går ut, ibland känner jag inte för det helt enkelt. Man kan faktiskt ha kul utan sprit men jag dricker inte sprit för att bli full utan för att jag tycker drinkar är gott.
Alltså, någon som försöker ragga på en på krogen och "ta över" när man är ute med sina kompisar går helt bort oavsett allting annat, han kan vara hur snygg och trevlig som helst men kan han inte läsa av en situation och förstå hur man ska bete sig så är han helt körd.
Jag har träffat de jag varit ihop med via gemensamma vänner eller gemensamma intressen. De jag känner som träffat någon på krogen har inte fallit för någon på första träffen utan de har setts ute på samma krogar några gånger och börjat prata.
Vad menar du ? Menar du att dom inte får nåt av mig ?Vet att du har höga krav på eventuell partner men vad får den eventuell partnern från dej?
Ja, då tar du hål på mina förhoppningar.
Jag är ute för sällan för att folk ska känna igen mig..