Hur vill ni bli raggade på krogen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
men det är ju inte för att hitta en partner som jag gått ut utan för att jag älskar att dansa och har inga problem med att varken gå fram till ett killgäng och fråga eller en ensam kille. Får jag nobben bjuder jag bara upp näste, jag är ju där för att ha kul. :D

Men om du bara är där för att att ha kul och dansa varför bjuder du upp killar då ?
Varför inte bara dansa med dina tjejkompisar ?

Men om du bara är där för att att ha kul och dansa varför bjuder du upp killar då ?
Jag har gått ut själv många gånger, jag kan ha kul på krogen utan att sitta fast med någon och mina kompisar brukar kunna mingla på bra själva. Vi är uppe och dansar med andra, går själva på toaletten eller köper något i baren. Ingen sitter fast vid höften och går jag ut för att dansa så dansar jag inte med andra tjejer. Vi splittras, hänger sen och snackar, nån går och dansar, kommer tillbaka och någon annan gör något annat.

Vill jag bara snacka med kompisarna så hade jag inte valt krogen.

Vet ingen som träffats på krogen för annat än några få ONS vilka går att räkna på en hand och jag hittade ett kk hos vakten men först efter varit stammis där i ett halvår.

Alla jag vet har träffats genom jobb, intressen eller dejting appar/sidor/träffar.

Tycker det känns som det ställs högre krav nu från båda sidor att det är viktigt att träffa den rätta än bara någon som duger.

För att det också är kul att dansa med nya? Roligt att träffa nya personer?
Man kan ju ta det lite lättsamt på krogen dvs prata och dansa och skoja med de som vill oavsett om det är man eller kvinna och oavsett om man känner personen.

Men det är väl HELT irrelevant?
Nja, för mig låter det som att hon vill nåt mer än att dansa. Hångla eller ligga eller nåt mer ?
Det är ju ingen speciell pardans som försiggår på krogarna direkt...
Det är ju typ disco... folk står bara på sitt ställe och hoppar och vickar på höfterna typ. Behövs ingen partner för det ?

Första gången jag träffade min sambo var på krogen. Jag var chaufför, en kompis kände en i killgänget och det slutade med att jag först skjutsade alla på typ tre olika efterfester och sen skjutsade hem allihopa. Sen sågs vi på fler förfester, då sambon råkade ha en lämplig båt som han parkerade centralt i stan, så vi kunde förfesta på den inför festivalen. Och så hängde vi med det gänget hela sommaren och först till hösten blev jag intresserad.

Så ren raggning skulle bara fungera som ons. Men man kan ju faktiskt skaffa nya vänner, som man träffar återkommande. Och sen utvecklar känslor för.

Hade sambon inte haft båten så hade vi nog inte träffats fler gånger.

Nja, för mig låter det som att hon vill nåt mer än att dansa. Hångla eller ligga eller nåt mer ?
Det är ju typ disco... folk står bara på sitt ställe och hoppar och vickar på höfterna typ. Behövs ingen partner för det ?
Men du undrar hur DU ska närma dig kvinnor. Att någon går ut och dansar för att ha kul har ju INGET med din situation att göra alls.

ja tänk om man skulle dansa med nån man inte vill ligga med? Hur skulle det se ut LIXOM

Vet ingen som träffats på krogen för annat än några få ONS vilka går att räkna på en hand och jag hittade ett kk hos vakten men först efter varit stammis där i ett halvår.

Alla jag vet har träffats genom jobb, intressen eller dejting appar/sidor/träffar.

Tycker det känns som det ställs högre krav nu från båda sidor att det är viktigt att träffa den rätta än bara någon som duger.

Jo, men ONS är väl bättre än inget iaf ? Då får man ju lite närhet :) .

Jag tänker att det är bra att utforska andra sätt än dejtingappar om det inte fungerar.

När jag bjuder upp någon så är det för att dansa, jag dansar med många och efter ett par låtar så går jag vidare. Jag är ju som sagt inte ute efter att hitta någon utan för att ha roligt, därför gör det heller inget om jag blir nobbad utan jag frågar bara någon annan.

Det där är så jävla farligt tänk. "Hon hade stringtrosor så det är klart att hon ville ligga", "hon brukar ha one night stands så det är klart att hon är villig liksom" etc etc i all evighet. Det låter inte som NÅGOT annat än att hon vill dansa på krogen. Inget alls. Och att du ens tänker så är så himla himla himla obehagligt.

Är det skrivet på allvar?
I såna fall är det en väldigt obehaglig kommentar.
Att en kvinna inte bara kan dansa och ha roligt med en man utan att hon ska vilja något sexuellt med det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 113
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka